|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hahaha wtf wat een goal joh. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een goal! En ineens doet ie iets wat die nooit doet. Namelijk snel handelen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
2e assist Cerny al weer. Meer rendement dan Kluivert. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 16:03 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Hij stuurt beter dan Veltman. Maar het gaat zeker te ver om te zeggen hij alles goed neerzet. De aanvoerder hoeft ook niet degene te zijn die constant stuurt. Dat moeten meer mensen in het veld zijn.
De enige die ik de band zonder meer zou geven in Huntelaar als ie speelt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hoplaaaa schone.. ;) maar niet op 6.. naast ziyech.. en dan vdbeek op 6 laten en laat de jong ff rijpen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Meer dan terecht lijkt me aangezien de ploeg vermoeid is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Huntelaar, Huntelaar, Huntelaar toch..... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 16:08 schreef remco k het volgende:[..] De aanvoerder hoeft ook niet degene te zijn die constant stuurt. Dat moeten meer mensen in het veld zijn. De enige die ik de band zonder meer zou geven in Huntelaar als ie speelt. mag ook maar geen veltman |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daar speelde hij in de A1 heel vaak. Wel opletten hè. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 16:08 schreef nummer10 het volgende:hoplaaaa schone.. ;) maar niet op 6.. naast ziyech.. en dan vdbeek op 6 laten en laat de jong ff rijpen Beter een AM voor die positie aantrekken. Sneijder had leuk geweest... :( |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: staat nu ook aanvallend ipv 6.. beter voor hem |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Toch maak ik me wel zorgen over hoe makkelijk we tegengoals krijgen. Zelfs in wedstrijden waar niks aan de hand is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Meer rendement dan welke aanvaller dan ook. De enige flankspeler die een kans van een wedstrijd of tien verdient. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Inderdaad, geweldige kans verneuken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 16:08 schreef nummer10 het volgende:hoplaaaa schone.. ;) maar niet op 6.. naast ziyech.. en dan vdbeek op 6 laten en laat de jong ff rijpen Waarom dan. Omdat ie scoort? De Jong was vandaag een van de beteren van het elftal. En eindelijk klopte dat middenveld vandaag. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: dat weet ik.. maar doelde erop dat neres er nog zat.. maar staat er nu in |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Hahaha lekkere anti ben jij ook. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 16:10 schreef remco k het volgende:[..] Meer rendement dan welke aanvaller dan ook. De enige flankspeler die een kans van een wedstrijd of tien verdient. Eens. Nog steeds iemand die het zou redden en verder is dan Kluivert wat dat betreft. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 16:10 schreef remco k het volgende:[..] Waarom dan. Omdat ie scoort? De Jong was vandaag een van de beteren van het elftal. En eindelijk klopte dat middenveld vandaag. je leest niet.. dat schone naast ziyech prima kan.. dejong idem maar heb liever dat ze die ff rustig brengen |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax mag Huntelaar op zijn blote knieën danken dat hij hier speelt. Omdat dankzij hem er gewonnen wordt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ghehehe, ik heb gezegd dat het hard bergafwaarts is gegaan bij hem. En ik zie hem gewoon teveel dingen doen die hij beter moet kunnen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
gvd net geen voordeel geven en nu er voordeel is gaat die fluiten.. mafkees |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 16:15 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax mag Huntelaar op zijn blote knieën danken dat hij hier speelt. Omdat dankzij hem er gewonnen wordt. Harde leuter gekregen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat heb je met Hitler he |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 16:13 schreef nummer10 het volgende:[..] je leest niet.. dat schone naast ziyech prima kan.. dejong idem maar heb liever dat ze die ff rustig brengen De beste horen te spelen en daar hoort Lasse niet meer bij. Rustig brengen is ook zo'n nietszeggende term. De jong is 20/21 dus gewoon elke week opstellen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 16:08 schreef remco k het volgende:[..] De aanvoerder hoeft ook niet degene te zijn die constant stuurt. Dat moeten meer mensen in het veld zijn. De enige die ik de band zonder meer zou geven in Huntelaar als ie speelt. Dat kan alleen als hij basisspeler is. En ja dan zou ik hem ook aanvoerder maken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 16:15 schreef Loetje het volgende:[..] Ghehehe, ik heb gezegd dat het hard bergafwaarts is gegaan bij hem. En ik zie hem gewoon teveel dingen doen die hij beter moet kunnen Ja 33 he. Maar nog steeds top 3 spitsen eredivisie imo. Top 2 zelfs denk ik. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Lekker balletje weer Dijks. Wel mooi als je scc van Ajax hebt. Een je krijgt voetbal te zien en twee ook gelijk een voorstelling van het clowsduo Joël en Mitchell |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
vind onaantje en de verdediging echt rare dingen doen..
viergever motm ??? op basis van wat... hahahahha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jawel maar mist teveel en loopt echt niet goed. Wanneer dat beter is ben ik weer blij met hem. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 16:17 schreef Brandje het volgende:Lekker balletje weer Dijks. Wel mooi als je scc van Ajax hebt. Een je krijgt voetbal te zien en twee ook gelijk een voorstelling van het clowsduo Joël en Mitchell En dan nog 11 keer moeten komen ook pfffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 16:18 schreef nummer10 het volgende:vind onaantje en de verdediging echt rare dingen doen.. viergever motm ??? op basis van wat... hahahahha Meeste pis in zijn luier |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 16:17 schreef Brandje het volgende:Lekker balletje weer Dijks. Wel mooi als je scc van Ajax hebt. Een je krijgt voetbal te zien en twee ook gelijk een voorstelling van het clowsduo Joël en Mitchell hahaha bassie en adriaan de nieuwe bijnamen !! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 16:18 schreef Loetje het volgende:[..] Jawel maar mist teveel en loopt echt niet goed. Wanneer dat beter is ben ik weer blij met hem. ffies wennen.. en dolberg brengt nu ook niks int veld |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Opzich zou je kunnen afspelen Neresje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik vind het meer op Robin lijken. Me jeugdhelden hou ik in ere |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: moet haast wel.. ziyech assist en goal.. cerny sterk, hunter sterk.. maar viergever haha |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dennis Hitler was niet best |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gewoon exact de wedstrijd die Ajax nodig had. Dik en dik verdient en ook gewoon goed gespeeld.
Voor mij was het gehele middenveld erg goed vandaag en zorgde dat voor balans. Cerny de beste aanvaller vandaag. Vrijwel de hele wedstrijd dreigend en met twee assists ook nog eens veel rendement. Beste man vandaag Ziyech. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik dacht al dat ik de enige was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vond Dolberg prima invallen. Aan de bal sterk de momenten dat ie aan de bal kwam. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 16:22 schreef remco k het volgende:Gewoon exact de wedstrijd die Ajax nodig had. Dik en dik verdient en ook gewoon goed gespeeld. Voor mij was het gehele middenveld erg goed vandaag en zorgde dat voor balans. Cerny de beste aanvaller vandaag. Vrijwel de hele wedstrijd dreigend en met twee assists ook nog eens veel rendement. Beste man vandaag Ziyech. keer met je eens.. ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10