|
|
moa
|
|
|
quote: Ja dat moet zo wel goed komen, bedoelde ook dat Gio hem uit voorzorg er af haalt. Als je hem laat staan kan het alleen maar erger worden. |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
Diks is in elk geval niet de slechtste, |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe veel jaar blijven we volhouden Vilhena? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Hij is zeker 1 van de beste in de eerste helft, bij 2 goals betrokken en voorkomt ook de 0-1. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
WillemII parkeert de bus nu ook gigantisch Renato |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Diks lijkt er doorheen te komen ik vind Vilhena en el Ahmadi de minste. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HOPPAAAAAAAAAAAAAAA..
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En Jorgens met drie centrale verdedigers om zich heen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lecock
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Waarom dan wel van die ruk vrije trappen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pats...lekker postbode :D |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
We zien vandaag de aanstaande kampioen weer aan het werk. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Geen idee ondanks de goal is hij de minste met karim |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Kijken of we de 5-0 nog halen voor de rust. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha Tonny dacht doe het nog een keer.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat is te makkelijk vind ik, je onderscheiden als verdedigend ingestelde middenvelder is niet eenvoudig bij een tegenpartij die over de vleugels helemaal overlopen wordt. In de wedstrijden dat we onder druk komen te staan zal je zien dat Karim en Tonny juist weer erg belangrijk en goed zijn. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Van Persie op de plek van Vilhena en je wint iedere week |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Liever Vilhena in de basis dan Persie, daar wordt je absoluut niet beter van op het middenveld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha lekker dan berghuis.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En zo goed spelen we helemaal nog niet ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: El. de minste? Hij zit overal bij man. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Vilhena loopt te veel met de bal. Is te druk moet eenvoudiger spelen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Die fase met de snelle doelpunten was kampioenswaardig, daarna komt WillemII niet meer 30 meter van de goal af, dan kan je geen mooi of goed voetbal verwachten. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Met Vilhena winnen we nu toch ook iedere week? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Karim vertraagt het spel als hij de bal heeft. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: En jij denkt dat dat beter wordt met van Persie ? Die is 34 jaar, heeft nooit op het middenveld gespeeld, heeft de duelkracht en het loopvermogen van Vilhena waarschijnlijk ook niet meer. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Wat ben je aan het drinken? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Hij brengt te veel de bal rond de 16. Hij maakt nu een mooie goal maar december 2016 tegen Sparta was de laatste keer en dat voor een valse 10 is te weinig. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Als van Persie er bij komt dan is het in de eerste plaats als invaller voor Jorgensen. Daarnaast kan Jorgensen bijvoorbeeld op 10 en RvP in de spits. Of spelen in een 4:4:2 opstelling, dat is ook nog een mogelijkheid. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 13:23 schreef Milo het volgende:[..] Hij brengt te veel de bal rond de 16. Hij maakt nu een mooie goal maar december 2016 tegen Sparta was de laatste keer en dat voor een valse 10 is te weinig. Hij is toch geen valse 10? Hij controleert vooral met El Ahmadi, Toornstra is de aanvallende man op het middenveld. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 13:24 schreef windoweyes het volgende:Als van Persie er bij komt dan is het in de eerste plaats als invaller voor Jorgensen. Daarnaast kan Jorgensen bijvoorbeeld op 10 en RvP in de spits. Of spelen in een 4:4:2 opstelling, dat is ook nog een mogelijkheid. Dat klinkt als muziek, maar Persie op het middenveld zie ik niet zitten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Daar denkt ie bij na |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 13:25 schreef moa het volgende:[..] Hij is toch geen valse 10? Hij controleert vooral met El Ahmadi, Toornstra is de aanvallende man op het middenveld. Precies, ik denk dat Toornstra kind van de rekening wordt als RvP komt omdat hij daar of in de spits gaat spelen met dan Jörgensen op 10 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Alleen op tien. Maar dan moeten de twee erachter bereid zijn heel veel arbeid te verrichten |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Ik ook niet. Wellicht een keer als je thuis met 5-0 voor staat, dan kan het wel leuk zijn. Anders niet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 13:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Alleen op tien. Maar dan moeten de twee erachter bereid zijn heel veel arbeid te verrichten Jörgensen kan dat wel opbrengen dus ik verwacht die op 10 en RvP in de spits |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 13:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Alleen op tien. Maar dan moeten de twee erachter bereid zijn heel veel arbeid te verrichten Maar dan nog klinkt het vrij onlogisch, aangezien ik dan eerder Larsson op 10 zou verwachten. Anders krijg je weer van die situaties zoals met Kuyt, dat het hele team met krachten moet gaan smijten om 1 speler op een positie te laten spelen. Dat komt de totaliteit niet te goede. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Laat het liever maar zoals het is, van Persie halen is sowieso kapitaalvernietiging. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik weet niet hoor. Maar Persie is buitencategorie ondanks zijn leeftijd. Tuurlijk kan hij wel op 10 of spits. Aan de flank is misschien wat teveel gevraagd |
|
|
|