|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wellich de linksback positie? Ik dacht dat hij op beide vleugels kon. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar we zijn er nog lang niet. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ziyech toch weer de man vandaag. Echt een geweldenaar |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Plan B??? Gewoon toeval en niets meer. Ben straks (hopelijk) hartstikke blij als ze alsnog Europa in mogen, maar meneer Keizer is gewoon een kneus die niets bij AJAX 1 te zoeken heeft (en daar kan de man zelf niet eens wat aan doen). |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maar met een reden. Niet zoals sommige het roepen omdat andere het zeggen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Owjee. Lastig spelertje hoor die 28. Oppassen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: zie hem amper.. dit heeft niks mer dolberg temaken.. de opstelling van groningen had voldaan... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Klopt en slechter dan Dijks kan niet. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Daar gaat Viergever staan neem ik aan. Of die Wöber. Sowieso is een rechtsbenige linksback enorm kut. Zie PSV met Brenet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nope, krijg ik ruzie met mijn vrouw! ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:11 schreef pth het volgende:[..] Plan B??? Gewoon toeval en niets meer. Ben straks (hopelijk) hartstikke blij als ze alsnog Europa in mogen, maar meneer Keizer is gewoon een kneus die niets bij AJAX 1 te zoeken heeft (en daar kan de man zelf niet eens wat aan doen). hahahaha indd... gegokt en NOG niet gewonnen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha eigenlijk pas in de 2e helft speelt hij een beetje goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:11 schreef pth het volgende:[..] Plan B??? Gewoon toeval en niets meer. Ben straks (hopelijk) hartstikke blij als ze alsnog Europa in mogen, maar meneer Keizer is gewoon een kneus die niets bij AJAX 1 te zoeken heeft (en daar kan de man zelf niet eens wat aan doen). Als je er van te voren in de pers over spreekt. En dan bij een achterstand uitviert en twee goals maakt. Dan is dat toch gewoon een plan b? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Werd Aad dat maar, waren wij van dat stomme gelul af (OK niet doodziek, maar een klein vogelgriepje of iets dergelijks). |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: hahahahaha doe valt op tattoos en baard ? just like me.. hahaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nou ja, als Veltman zo blijft spelen zal Keizer echt een keer een keuze moeten maken. Vorig seizoen was Veltman tot de stop echt goed maar tegen het einde wel minder. Toen was het vasthouden aan Veltman nog wel verklaarbaar en logisch. Nu is dat natuurlijk wel anders.
Wel eerst nog eens zien hoe goed die Orujuela nu echt is. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:11 schreef NatjosFC het volgende:[..] Daar gaat Viergever staan neem ik aan. Of die Wöber. Sowieso is een rechtsbenige linksback enorm kut. Zie PSV met Brenet. Dat klopt zeker. Anders Veltman weer naar het centrum en Orejuela RB. Maar verder is het puur gissen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ook de eerste helft de beste man bij Ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De overstap bij de goal. Zijn schot. Paar prima acties aan de bal. Sorry maar dan speel je gewoon een prima tweede helft. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:13 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dat klopt zeker. Anders Veltman weer naar het centrum en Orejuela RB. Maar verder is het puur gissen. Maar als je Veltman weer naar CV schuift heb je weer geen plaats voor Wöber. Tenzij je die dan weer linksback zet. |
|
|
|
|
hunter76
|
|
|
|
|
|
hunter76
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
En wie zit er weer tussen. Tuurlijk weer Veltman! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee die valt op echte mannen en mensen met vertrouwen. Heeft een hekel aan zeikerds eigenlijk! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Begint ie al te groeien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door Brandje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik hou er wel van dat Ajax doorzet voor de 3e goal. Nederlanders kunnen niet consolideren. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:13 schreef remco k het volgende:[..] Als je er van te voren in de pers over spreekt. En dan bij een achterstand uitviert en twee goals maakt. Dan is dat toch gewoon een plan b? dat heet de dood of de gladiolen... niks plan b.. hunter erin en ziyech en meerdere spelers krijgen..
dit was foutje ziyech.. mjah 3 middenvelders nu.. levens gevaarlijk dit.. ziyech moet nu opbouwen en eind pass geven... o aadje zei het toen ik typte |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Elftal werkt nu keihard voor elkaar. |
|
|
|
|
hunter76
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pffff. Cerny die moet je geven jongen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee die valt op echte mannen en mensen met vertrouwen. Heeft een hekel aan zeikerds eigenlijk! zeik alleen op ajax die verkeerde keuzes maakt ;)
jesus cerny.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Mooi dat hij meteen uithaald. De gretigheid en het gevaar spat er vanaf. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Bal had naar Dolberg gemoeten |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: tjah nu wel.. hunter basis incl band pls.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dit is precies wat Cerny nog mist. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedere goal nu is dodelijk. Zowel voor Ajax als rosenborg. |
|
|
|
|
hunter76
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dit spel is niet in het voordeel van Ajax. Dot is voetbal voor de FC Balophetdak. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Verrassend hoor, Zeefuik. |
|
|
|