|
|
nummer10
|
|
|
hahahahhahahhahahahahahha wat een wissel weer... die man snapt er echt geen kut van.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ben het niet eens met deze wissel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff dat balletje had je op moeten lopen hunter. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Oh, 4-3-3 met 2 controleurs. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 433 met Veltman op cvm |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Let op, Schöne en Veltman voor de verdediging. |
|
|
|
|
hunter76
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Die Zeefuik was gewoon om zijn snelheid te counteren en dan scoort ie zo... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Die wissels van die man. Echt waar. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:13 schreef remco k het volgende:[..] Als je er van te voren in de pers over spreekt. En dan bij een achterstand uitviert en twee goals maakt. Dan is dat toch gewoon een plan b? Met alle respect als je naar een 2 mans middenveld gaat terwijl Rosenborg er 5 heeft staan en er vallen toevallig twee goals is dat geen plan B, maar een gevalletje doe maar wat ... helemaal als de combi Dolberg/Huntelaar wel wat lijkt op te leveren en je brengt nu Zeefuik. Marcel Keizer doet maar wat ... meer kan ik er niet van maken. En daar heb je meteen de deksel al op de neus ... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De ligt. Viergever keeper |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Waarom nou gvd je systeem aanpassen als je heer en meester bent. Keizer je mag nu echt oprotten |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Verdomme Veltman weer te laat. |
|
|
|
|
hunter76
|
|
|
Het kan nog. Come on boys |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
neejo.. sommigen zagen het nie goed.. die man is niet de juisteman.. en die lamzak naast hem ook niet |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
En ja hoor, we konden er weer op wachten zoals thuis tegen NICE. Ajax wilde graag verdedigen en niet meer aanvallen voor een extra doelpunt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:24 schreef pth het volgende:[..] Met alle respect als je naar een 2 mans middenveld gaat terwijl Rosenborg er 5 heeft staan en er vallen toevallig twee goals is dat geen plan B, maar een gevalletje doe maar wat ... helemaal als de combi Dolberg/Huntelaar wel wat lijkt op te leveren en je brengt nu Zeefuik. Marcel Keizer doet maar wat ... meer kan ik er niet van maken. En daar heb je meteen de deksel al op de neus ... eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt sommige hier he. Je komt 2-1 voor terwijl je ervoor aanvallend wisselt. Dus moet er verdedigend wat komen en er zit niet veel op de bank he. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Hij grijpt gewoon weer terug naar het systeem waarmee je in de 1e helft voor lul werd gezet. Waarom nou?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door Jaccio -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Alles voor niets en wat een kutwissels...
Pingel trouwens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom doet Huntelaar niks? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Aanstaande zondag 1-1-2-8, schijnt ook lachen te zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zegt de gloryhunter... Weer na een goaltje zeiken.... Je werkt op me lachspieren ouwe |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:25 schreef Onze Ajax het volgende:En ja hoor, we konden er weer op wachten zoals thuis tegen NICE. Ajax wilde graag verdedigen en niet meer aanvallen voor een extra doelpunt. omdat er 2 a 3 lamzakken zonder ballen zitten, incl bergkamp die zen buikspreekop goed heeft afgericht |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Weltrusten jongens, dit ken mn hart niet aan.
Wat een kakwedstrijd |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Onana op het middenveld en vd Beek op goal |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als je zo slecht verdedigend kan je ook niet winnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Haat die Zyech van buiten de 16 ooit eens een bal tussen de palen schieten? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: gloryhunter... man ga weg ook die wissel begreep ik niet ivm middenveld.. keizer en spijkermam doen maar wat.. ik lach me gewoon telkens slap om jullie.. scheelt weer sportschool voor me buikspieren |
|
|
|
|
hunter76
|
|
|
Vier afrikanen kopen van 1.95 of groter. Of ze kunnen voetballen maakt niet veel uit. Het is en blijft achterin veel te kwetsbaar |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ik gun dit Keizer echt niet om uitgeschakeld te worden. Hoop dat ze er nog een maken. Maar hij moet dan wel echt ophouden met rare dingen doen hoor |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En voorin ook niet scherp he, hoeveel kansen hebben wel niet gehad... Younes op de paal, Cerny, veel momenten waar die bal net niet goed valt... |
|
|
|
|
Sebastiaan79
|
|
|
Wat een gek die trainer, beter dit , Hoe eerder hij weg is hoe beter |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ja hoor erg goed schot net nog 2de helft.. zeker gemist ? die man liep zoon beetje hele middenveld omdat keizer zulke gekke wissels doet |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Of een keer zonder keeper en de rest alleen op linker schoenen ... als een soort plan C |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Geef jij vast het voorbeeld Dan? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Het mag ook niet meezitten |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:28 schreef Jaccio het volgende:Ik gun dit Keizer echt niet om uitgeschakeld te worden. Hoop dat ze er nog een maken. Maar hij moet dan wel echt ophouden met rare dingen doen hoor gun het keizer niet.. ze hadden hem nooit aanmogen stellen... assistent ipv spijkerman prima.. |
|
|
|
|
hunter76
|
|
|
Nee het zit zeker niet mee |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:28 schreef nummer10 het volgende:[..] gloryhunter... man ga weg ook die wissel begreep ik niet ivm middenveld.. keizer en spijkermam doen maar wat.. ik lach me gewoon telkens slap om jullie.. scheelt weer sportschool voor me buikspieren Zegt al genoeg over hoe je het spel leest. 1-0 achter, dan moet je en ga je aanvallender spelen. Wanneer je voor staat schakel je terug. Alleen zit er verdedigend geen kwaliteit op de bank. Maar dat ligt niet aan Keizer |
|
|
|