|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik verwacht gewoon, dat Ajax aan zijn stand verplicht is om de wedstrijd met 1-3 te winnen. Anders zijn er wel echte hele grote problemen binnen Ajax. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 14:14 schreef Jaccio het volgende:Ik heb een idee.. Laten we met zijn allen gewoon achter Keizer en zijn keuzes gaan staan. Europa is voorbij dit seizoen, geef de beste man de ruimte om zijn visie uit te werken. Misschien verrast hij ons wel.. Bosz ging ook totaal niet lekker begin van het seizoen.. Zo zie je maar wat een beetje vertrouwen je kan brengen.. Die ruimte gaat hij ook wel krijgen. Daar hoeven we ons niet druk om te maken, ben alleen benieuwd wat hij er van gaat maken. Ben toch bang dat we kwaliteit te kort komen. En vooralsnog zie ik nog niet echt iets terug van zijn eigen visie, zoals dat bij Bosz wel al gelijk was. Ondanks dat het niet gelijk goed werkte en niet de hele wedstrijd kon worden volgehouden. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Laten we daar maar vanuit gaan ja |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jezus wat vermoeiend. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 14:14 schreef Jaccio het volgende:Ik heb een idee.. Laten we met zijn allen gewoon achter Keizer en zijn keuzes gaan staan. Europa is voorbij dit seizoen, geef de beste man de ruimte om zijn visie uit te werken. Misschien verrast hij ons wel.. Bosz ging ook totaal niet lekker begin van het seizoen.. Zo zie je maar wat een beetje vertrouwen je kan brengen.. Ik doe met je mee! :) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hij is toch de trainer? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 14:21 schreef NatjosFC het volgende:[..] Die ruimte gaat hij ook wel krijgen. Daar hoeven we ons niet druk om te maken, ben alleen benieuwd wat hij er van gaat maken. Ben toch bang dat we kwaliteit te kort komen. En vooralsnog zie ik nog niet echt iets terug van zijn eigen visie, zoals dat bij Bosz wel al gelijk was. Ondanks dat het niet gelijk goed werkte en niet de hele wedstrijd kon worden volgehouden. Denk dat hij gewoon zoekende is naar zijn perfecte tactiek. Wat kwaliteit betreft denk ik niet dat dat een excuus mag zijn. Voor Europa kom je tekort, maar de ED en KNVB beker moet je gewoon kunnen winnen met deze selectie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
K*tveld man trouwens. Verschrikkelijk traag |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het is weer duidelijk zichtbaar, dat de verdediging de zwakste schakel is. Veltman die geen duel aandurft door kwaliteitstekort, angst en onzekerheid. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: is juist sneller.. opbouw is weer ouderwets traag... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Nee joh, dat veld is echt verschrikkelijk. Opbouw zal ook traag zijn, maar zo een veld helpt ook echt niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je kan het simpelweg niet maken om op zon veld te spelen. Echt schandalig dit.
Zelfs de vvv spelers kunnen er niks op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gewoon gelul. Het stuitert harder en blijft langer rollen. Maar is niet sneller. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Laat de traditionele top3, om het Nederlands voetbal enigszins te redden, dan maar meebetalen aan natuurgrasvelden ofzo. Als je dit zo ziet is het begrijpelijk dat het een reden is niet in nl te willen komen voetballen, danwel zo snel mogelijk weg te gaan uit nl
Het NL voetbal is al zowat gedegradeerd. En dit helpt echt niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Jaccio -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou. Spijkerman stond even op. Zal vast iets verkeerds gedaan hebben. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax kan niet optimaal geconcentreerd spelen omdat ze op kunstgras spelen, en ze zijn te traag. Tot zover is dat wel duidelijk. Op echt gras was het nu denkelijk wel zelfs 0-2. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is gewoon zwaar om te kijken. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ze zouden gewoon van het veld moeten stappen om een statement te maken. Dit kan echt niet |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Younes belabberd vandaag. Nog weinig gecreeerd in zn totaliteit, twee mogelijkheden Cerny niet goed uitgespeeld. Neres en Huntelaar zullen wel komen tweede helft. Dolberg weer compleet onzichtbaar en nog geen fatsoenlijke voorzet gezien van de flankspeler(backs en buitenspelers). |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
En, de KNVB zou eens echt moeten durven om echt op te treden om kunstgras definitief te weren. Vooral uit de EREDIVISIE. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ja en er zijn nog 15 andere clubs die ook nog gewoon tegen VVV moeten spelen op dit gras. Dus gewoon niet zeiken, ook hier moet je gewoon op kunnen winnen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Cerny eraf en Huntelaar erin |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 15:16 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ja en er zijn nog 15 andere clubs die ook nog gewoon tegen VVV moeten spelen op dit gras. Dus gewoon niet zeiken, ook hier moet je gewoon op kunnen winnen. Natuurlijk moet je hier winnen.
Maar heel het kunstgras zou gewoon niet moeten mogen. Spelers willen er niet graag op spelen en dat weet men in het buitenland ook. Je maakt er de competitie gewoon niet aantrekkelijker door. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 15:16 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ja en er zijn nog 15 andere clubs die ook nog gewoon tegen VVV moeten spelen op dit gras. Dus gewoon niet zeiken, ook hier moet je gewoon op kunnen winnen. Nee, dit moet je niet accepteren. Er moet toch gewoon wat aan gedaan worden? Of vind je het wel prima dat kunstgras? Er zijn nog andere clubs, maar iemand moet toch echt de eerste stap zetten. Dan volgt de rest vanzelf
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Liever Youness eraf. Beiden niet goed en Youness krijgt kansen zat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door remco k -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Not sure if Messi or Mitchel Dijks... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Kan ook. Ze zitten allebei totaal niet in de wedstrijd eigenlijk Zou Younes alleen laten staan op basis van afgelopen donderdag. Leek zich heerlijk te voelen samen met Huntelaar en Dolberg
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 15:21 schreef Jaccio het volgende:[..] Kan ook. Ze zitten allebei totaal niet in de wedstrijd eigenlijk Zou Younes alleen laten staan op basis van afgelopen donderdag Op basis van twee momenten? Verder was ie ook gewoon slecht. Tijd voor hem om eens te banken. Schrijf hem absoluut niet af. Maar geef een Cerny eens het vertrouwen dat een Youness wel krijgt. Cerny afgelopen zondag twee assists vanaf links hè. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
tuurlijk ligt aan het kunstgras hahaha.. hoezo media meelullen.. ze spelen kut, ziet ee niet uit en hebben balbezit.. daar is ook alles meegezegt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zou Dijks eraf halen en Huntelaar opstellen. Lekker 343 gaan spelen met Dolberg op 10 zyech linkshalf Vd beek op cvm en Frenkie rechtsgang. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 15:24 schreef nummer10 het volgende:tuurlijk ligt aan het kunstgras hahaha.. hoezo media meelullen.. ze spelen kut, ziet ee niet uit en hebben balbezit.. daar is ook alles meegezegt.. Lezen. Zo moeilijk is het niet he |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 15:23 schreef remco k het volgende:[..] Op basis van twee momenten? Verder was ie ook gewoon slecht. Tijd voor hem om eens te banken. Schrijf hem absoluut niet af. Maar geef een Cerny eens het vertrouwen dat een Youness wel krijgt. Cerny afgelopen zondag twee assists vanaf links hè. Cerny links youness rechtsbuiten moet ie eens proberen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een hotseknotsenvoetbal. De bal stuitert en krijgt dan een enorme afname in tempo. Je ziet continu de rubberkorrels omhoog schieten! Ik vind zo'n veld een schande voor de competitie! Daarnaast lijkt het wel alsof ze met de rem erop spelen ivm kans op blessures? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: hahahaaha... is goed kerel.. vroeger moest je op een knollen veld en klaagde ze ook niet.. kunstgras is de grootste kutsmoes die er is (en nee hoeft van mij ook niet) maar daar de schuld leggen van dit zwakke ajax is cult |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 15:23 schreef remco k het volgende:[..] Op basis van twee momenten? Verder was ie ook gewoon slecht. Tijd voor hem om eens te banken. Schrijf hem absoluut niet af. Maar geef een Cerny eens het vertrouwen dat een Youness wel krijgt. Cerny afgelopen zondag twee assists vanaf links hè. Ja op papier assists maar waren balletjes over 5 meter want zowel Ziyech en Schöne deden het echte werk en vind het lachwekkend dat Cerny dan een assist op zijn naam krijgt. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 15:25 schreef Ajax Warrior het volgende:Wat een hotseknotsenvoetbal. De bal stuitert en krijgt dan een enorme afname in tempo. Je ziet continu de rubberkorrels omhoog schieten! Ik vind zo'n veld een schande voor de competitie! Daarnaast lijkt het wel alsof ze met de rem erop spelen ivm kans op blessures? Zijn ze aardig laat achter in Nederland voetballen ze in belgie ook op kunstgras? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 15:26 schreef nummer10 het volgende:[..] hahahaaha... is goed kerel.. vroeger moest je op een knollen veld en klaagde ze ook niet.. kunstgras is de grootste kutsmoes die er is (en nee hoeft van mij ook niet) maar daar de schuld leggen van dit zwakke ajax is cult Nogmaals. Lezen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 15:26 schreef Brandje het volgende:[..] Ja op papier assists maar waren balletjes over 5 meter want zowel Ziyech en Schöne deden het echte werk en vind het lachwekkend dat Cerny dan een assist op zijn naam krijgt. Hahhaha en dan is dat ineens geen assists. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zou Youness eraf Cerny naar links Nerres op rechts en Dijks eraf en Huntelaarberbij.
343 spelen en veel opportunistischer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer gewoon Youness laten staan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 augustus 2017 - 15:26 schreef nummer10 het volgende:[..] hahahaaha... is goed kerel.. vroeger moest je op een knollen veld en klaagde ze ook niet.. kunstgras is de grootste kutsmoes die er is (en nee hoeft van mij ook niet) maar daar de schuld leggen van dit zwakke ajax is cult Niet? Ook vroeger werd er geklaagd over de toestand van de velden! Daarom is ook besloten over te stappen naar kunstgras. Maar als ik dit veld zie zou ik me kapotschamen!! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Neres zal ook niet veel uit kunnen halen denk ik hoor op dit veld. Werkt alleen averechts op zijn vertouwen. Dan had je beter Cerny kunnen laten staan denk ik |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nu maar hopen dat er meer pressie kan komen van Ajax, met doelpunten. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Lezen, iets wat je anderen verwijt kereltje |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ach mensen maak je nou niet gek ik bedoel blijf nuchter uiteindelijk verdien je er niets aan dan hartklachten :) |
|
|
|