BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VVV - Ajax (zondag 27 augustus 2017, 14:30); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 15:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet? Ook vroeger werd er geklaagd over de toestand van de velden! Daarom is ook besloten over te stappen naar kunstgras. Maar als ik dit veld zie zou ik me kapotschamen!!
ben echt geen voorstander van kunst.. maar dit als reden geven voor wederom een zwak ajax is cult
Scout2
 Scout2 - zondag 27 augustus 2017 - 15:40   quote  deeplink  
Accepteer elkaars mening en laat het daar bij ook hoef je niet steeds te herhalen dat noemen ze waanzin

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Scout2 --
Jaccio
 Jaccio - zondag 27 augustus 2017 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 15:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ben echt geen voorstander van kunst.. maar dit als reden geven voor wederom een zwak ajax is cult
Het kunstgras is geen excuus. Maar het is gewoon k*'t

Ik heb een 2-1 nederlaag voorspeld, dus ik was sowieso uitgegaan van een zwak Ajax vandaag
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 15:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Elke uitclub heeft het lastig op kunstgras. En dan moeten we 6x dit seizoen!

En Ajax is zwak ja, maar een club in de hoeken waar de klappen vallen zal niet ineens spectaculair voetbal spelen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 15:41   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Ajax Warrior --
jodocus
 jodocus - zondag 27 augustus 2017 - 15:45   quote  deeplink  
nog ff en die bal rolt helemaal niet meer , komop zeg dit kan echt niet
jodocus
hehe
jodocus
0-1
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 15:46   quote  deeplink  
Echt heel mooi gedaan.
Voorzet goed, terugleggen goed. afronding prima.
remco k
 remco k - zondag 27 augustus 2017 - 15:46   quote  deeplink  
Goede voorzet Youness. Knap Huntelaar en lekker voor Vd beek. Eindelijk 0-1
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 15:47   quote  deeplink  
Bezetting bij de voorzet ook goed. Achter Huntelaar zag je Neres nog vliegen. Donny op de stip en volgens mij was DOlberg eerste paal.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 27 augustus 2017 - 15:47   quote  deeplink  
Eindelijk dan de gehoopte 0-1. Toch fijn dat Huntelaar erbij zit.
Nu maar hopen dat de 3 punten mee terug kunnen naar Amsterdam.
Jaccio
 Jaccio - zondag 27 augustus 2017 - 15:51   quote  deeplink  
Younes lijkt eindelijk dat aanspeelpunt te hebben in dit systeem.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 15:51   quote  deeplink  
De Ligt wel weer onder de maat aan de bal. Maar alle druk ligt nu ook bij hem natuurlijk en hij speelt aan de andere kant van het veld. Maar mag eigenlijk geen excuus zijn.
pth
 pth - zondag 27 augustus 2017 - 15:52   quote  deeplink  
Niet als excuus bedoeld, maar dat kunstgras (zeker hier bij VVV) slaat echt helemaal nergens meer op. Lijkt wel of er secondenlijm aan de bal zit ... Dit vraagt echt om actie of gewoon weigeren op die troep te spelen (met alle clubs die wel op gras spelen) of in een stadion of 6-7 eens kijken hoe goed die troep brand.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door pth --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 15:56   quote  deeplink  
Commentator vindt de Jong een van de betere? Nou als dit de lat is voor goed spelen. Paar keer leuk aan de bal, maar levert niks op. Zelfs geen kansen. Moet beter IMO.
Jaccio
 Jaccio - zondag 27 augustus 2017 - 16:00   quote  deeplink  
Mooi afgewerkt David
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 27 augustus 2017 - 16:01   quote  deeplink  
Oke, toch de 0-2.
Deze 3 punten mogen we nu niet meer weggeven.
pth
 pth - zondag 27 augustus 2017 - 16:03   quote  deeplink  
Er staan tegenwoordig zo veel rare dingen in contracten, zou in het contract van Younes staan dat die niet gewisseld mag worden?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 16:04   quote  deeplink  
Zozo, goed afgemaakt weer hoor. Neres sowieso wel goed voor de goal volgens mij. Ook obv wat hij vorig jaar deed in invalbeurten. In 10 wedstrijden minder dan Kluivert, 2x zoveel gescoord. En dat ook nog eens voornamelijk als invaller.

4 uit 17 tegen 2 uit 26. Als je daar naar kijkt zou Neres normaal gesproken dus zn 8 a 10 keer scoren in een hele competitie. Kluivert max 4.
pth
 pth - zondag 27 augustus 2017 - 16:06   quote  deeplink  
Mooie beelden ... Spijkermannetje wakker geschrokken uit z'n Sudoku boekje ... ziet iedereen blij zijn en denkt dat kan ik ook. Net als lulletje l'Ami die in rust op de trap Neres mee laat genieten van zijn nieuwste stripboekje 'hoe een seniele bende een voetbalclub probeert te leiden'.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 16:07   quote  deeplink  
Ajax moet deze wedstrijd gewoon uitspelen! Geen onnodige risico's en geen onnodige blessures!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 16:07   quote  deeplink  
O wacht even, interlands??? Probeer maar lichte blessures te pakken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - zondag 27 augustus 2017 - 16:07   quote  deeplink  
Dit is meestal het moment waarop er een rare wissel komt
pth
 pth - zondag 27 augustus 2017 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 16:07 schreef Jaccio het volgende:
Dit is meestal het moment waarop er een rare wissel komt
Spijkerman en l'Ami zijn zich net gaan warm lopen. Of gaat ie gewoon weer hetzelfde doen als tegen Rosenborg ...??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door pth --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 16:12   quote  deeplink  
Wöber komt erin voor De Jong.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 27 augustus 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Is het erg slecht jongens?
pth
 pth - zondag 27 augustus 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Over 1 ding ben ik wel uit ... als er nu een malloot is die 40 of 50 miljoen wil neerleggen voor Dolberg dan pakken dat geld ... krijg je nooit meer!
pth
 pth - zondag 27 augustus 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 16:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Vrij matig, maar op dit veld valt ook echt niet te voetballen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 27 augustus 2017 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Het veld wel.
Het spel is wat je ervan had kunnen verwachten.
Sober en lelijk. Maar ze pakken gelukkig de punten, dat is het belangrijkste
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 16:22   quote  deeplink  
Tweede helft toch een paar grote kansen gecreerd en het belangrijkste gescoord. Maar waarom spreekt Huntelaar die Younes niet eens aan op zn gedrag. Beetje de heletijd zelf gaan na de 0-2...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
3 punten zijn binnen en dat lijkt me op dit moment het allerbelangrijkste!!
pth
 pth - zondag 27 augustus 2017 - 16:25   quote  deeplink  
Gezien het niveau van de Ajax leiding vanavond aan de koffietafel met Edje Ruggetuffer, Marcje en het Trutten Hart: (Edje): de buitenwereld snapt er helemaal niets van, geweldig dat kunstgras, moeten wij ook hebben, (Marcje): goed plan Edje, ook nog veel goedkoper en aan het einde van het seizoen gewoon nog te verkopen, (TH) doe maar, zal ons allemaal jeuken, als het maar kan wennen aan het Ajax systeem en talenten als Dijks, Younes, Viergever, Veltman etc. maar niet in de weg zit in hun ontwikkeling ...
Eide
 Eide - zondag 27 augustus 2017 - 16:30   quote  deeplink  
Dat op een dergelijk plastieke troep gespeeld mag worden is een aanfluiting. Alsof er lijm op die mat lag.

Verder een zeer matige pot die Ajax uiteindelijk terecht en relatief makkelijk wint. KJH is goud waard. Nu Neres met een aardige invalbeurt. Verder vooral belangrijk dat de 3 punten in de tas zitten.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 16:35   quote  deeplink  
ja man het matige ajax ligt aan het gras... hahaha.. blij met 3 punten.. maar dit ligt NIET aan het kunst gras.. calimeros
Jaccio
 Jaccio - zondag 27 augustus 2017 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 16:35 schreef nummer10 het volgende:
ja man het matige ajax ligt aan het gras... hahaha.. blij met 3 punten.. maar dit ligt NIET aan het kunst gras.. calimeros
Wat vind jij van kunstgras?
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 16:41 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Wat vind jij van kunstgras?
anti kunst.. maar hoe ajax speelt ligt daar niet aan het is triest om te zien.. gewoon om te janken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
De 3 punten zijn binnen toch???? Heeft al meer punten in de eerste 3 wedstrijden dan Bosz vorig jaar!!!
Jaccio
 Jaccio - zondag 27 augustus 2017 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 16:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

anti kunst.. maar hoe ajax speelt ligt daar niet aan het is triest om te zien.. gewoon om te janken
Inderdaad. Wij dus ook.
Het is dat het vandaag erg opvalt hoe traag het speelt, vandaar de vele opmerkingen denk ik. Tegen Heracles hoorde ik ook niet zoveel mensen klagen over het kunstgras.

Denk dat iedereen het er verder wel mee eens is dat het spel van Ajax absoluut (nog) niet goed is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Jaccio --
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 16:47 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Inderdaad. Wij dus ook.
Het is dat het vandaag erg opvalt hoe traag het speelt, vandaar de vele opmerkingen denk ik. Tegen Heracles hoorde ik ook niet zoveel mensen klagen over het kunstgras.

Denk dat iedereen het er verder wel mee eens is dat het spel van Ajax absoluut (nog) niet goed is.
eens... heracles heeft ook een heel ander soort.. maar het ajax spel is rampzalig.. en tuurlijk 3 punten.. maar niet om aan te gleuren dit ajax... tis dat je betere individuele spelers hebt.. thats all en daarom 3 punten
remco k
 remco k - zondag 27 augustus 2017 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Jij moet echt eens een keer leren lezen vent.

Men zegt niet dat Ajax slecht speelt door het veld. Overigens is het onmogelijk om echt goed te voetballen op zon stroperig veld.

Maar wat zei je ook al weer. Het gaat er juist sneller van? Lachwekkende opmerking.
remco k
 remco k - zondag 27 augustus 2017 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 16:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De 3 punten zijn binnen toch???? Heeft al meer punten in de eerste 3 wedstrijden dan Bosz vorig jaar!!!
Top trainer in de dop. Hahaha.
remco k
 remco k - zondag 27 augustus 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 17:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens... heracles heeft ook een heel ander soort.. maar het ajax spel is rampzalig.. en tuurlijk 3 punten.. maar niet om aan te gleuren dit ajax... tis dat je betere individuele spelers hebt.. thats all en daarom 3 punten
Zoals 95% van de wedstrijden vorig jaar dus.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 17:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals 95% van de wedstrijden vorig jaar dus.
hahahhahahaha ga weg man... never een wedstrijd in slaap gevallen.. was altijd wat te doen... nu dus wel.. anti voetbal.. tikkei breed en terug.. kzou deboer garde weer ophalen..
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 17:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij moet echt eens een keer leren lezen vent.

Men zegt niet dat Ajax slecht speelt door het veld. Overigens is het onmogelijk om echt goed te voetballen op zon stroperig veld.

Maar wat zei je ook al weer. Het gaat er juist sneller van? Lachwekkende opmerking.
speel maar keer op kunst.. merk je het zelf.. doei
AkaS
 AkaS - zondag 27 augustus 2017 - 18:26   quote  deeplink  
Laat mij jullie verbazen met een gematigde post...

Ik vind dat deze wedstrijd een wedstrijd is die op zichzelf staat en nog helemaal niets van verbetering laat zien of verslechtering als geheel.

Je hebt kunstgrasvelden en je hebt kunstgrasvelden. Dit veld vond ik een regelrechte aanfluiting en gevaarlijk!

Een knappe overwinning met een aantal zaken die opvielen (niet de enige....)

Toegevoegde waarde van Huntelaar, zoals hij de bal met de kop teruglegde voor Donny van de Beek bij de 1 - 0.

Een heerlijke goal van Neres, misschien geeft hem dit een beetje zelfvertrouwen en credits...

En tot slot een voorspelbaar negatief puntje.... Veltman! Soms neemt hij zulke domme beslissingen. Ik begrijp echt niet wat de directie en trainer in deze rechtsback zien???

Maar in the end ... een positief resultaat om misschien wel het kuttigste kutveld dat je kunt tegenkomen.

.... Aldus Stichting Open Deur :-) Hahahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door AkaS --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 augustus 2017 - 19:36   quote  deeplink  
Ik doe rustig aan deze keer: 0-2
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 augustus 2017 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 16:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

FEIT!!!

Punten die we uiteindelijk vorig seizoen te kort kwamen voor het kampioenschap!
De rest is geschiedenis.......
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 19:52   quote  deeplink  
http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/08/ajax-fans-gaan-los-op-dennis-bergkamp-naar-ajax-naar-ajax-daar-wil-dus-niemand-heen/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 19:54   quote  deeplink  
media loopt mij achterna jo .. ;) maar we hebben hier overduidijk meer kennis...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door nummer10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VVV - Ajax (zondag 27 augustus 2017, 14:30); 0 - 2

0.0067360