|
|
moa
|
|
|
quote: Mja, niet mee eens, het is geen dominante spits, maar eerste helft deed hij een aantal goede dingen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En tief nou s op met dat kutkind :p |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Goaltje van Larsson om aan het lijden een einde te maken aub. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Haha aangenaaide kaart net als Tonny |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Een goede bal in tweede instantie Dat was t |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Stelletje pedo's bij fox |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 2 de helft ook , meerdere ballen terug op Vilhena en Toornstra, die hem daarna gelijk verspeelden . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die Propper heeft al aardig wat overtredingen gemaakt zeg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, even uitspelen nu , drie punten . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waardeloos dat je gele kaarten meeneemt uit deze wedstrijd |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HOPPAAAAAAAAAAAAAAA..
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kramer had hem niet gemaakt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die was al drie keer ingehaald |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
2-4 is statistisch tenminste nog een mooie uitslag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het verloop van deze pot is echt schandalig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die Castro hahaha.. maar wat waren we slecht na de rust. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Naar de coolsingel in winterkleding! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi leermoment voor Gio. Niet te vroeg op halve kracht gaan lopen , daar missen we het vernuft voor. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Geen zak aan met zo`n 2de helft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Zo gaat dat toch al 30 jaar met ons? Dat zou regel 1 voor iedere Feyenoord-trainer moeten zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond de backs weer verreweg de zwakste schakels , een beetje druk er op en weg zijn ze. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
4x3=12 wie is de volgende |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Overwinning is verdiend, maar wat maak je het jezelf moeilijk. Eerste helft prima. Tweede helft geef je zoveel weg..
Anyway, hopen dat Nieuwkoop en Haps snel terug zijn want met deze backs zit je niet rustig. Al moge het duidelijk zijn dat zij niet de enige waren die verantwoordelijk zijn voor de tweede helft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 september 2017 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: St Juste werd ik ook niet echt blij van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het was vandaag wel heel erg, je zag vanaf minuut een de opdracht , om volledig in te zakken naar de eigen helft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Middenveld was tweede helft ook erg matig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vond die juist wel prima spelen eigenlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Verdedigend niet best , aan de bal aardig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Klopt , zei ik ook al. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wtf deed die bij de eerste tegengoal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste helft zo enorn genoten, zat echt trots op de bank te genieten. Fantastisch.
Tweede helft SCHANDALIG slecht, ongelooflijk wat een idioten. Als het nog 3-3 was geworden had je me op kunnen vegen van woede.
Gelukkig 2-4. Berghuis 2 heerlijke goals, leuk voor Larsson dat ie scoort! |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Hopelijk weer snel een fitte selectie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 september 2017 - 20:30 schreef MMM het volgende:Eerste helft zo enorn genoten, zat echt trots op de bank te genieten. Fantastisch. Tweede helft SCHANDALIG slecht, ongelooflijk wat een idioten. Als het nog 3-3 was geworden had je me op kunnen vegen van woede. Gelukkig 2-4. Berghuis 2 heerlijke goals, leuk voor Larsson dat ie scoort! Kunnen we t bij laten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ah ja, dat was ik alweer bijna vergeten. Bij die goal zag ie er niet goed uit. Maar over het algemeen deed ie het best aardig voor een debuut. Niet vlekkeloos, maar wel met vertrouwen. Zekere indruk aan de bal en in de duels.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 september 2017 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 september 2017 - 20:30 schreef MMM het volgende:Eerste helft zo enorn genoten, zat echt trots op de bank te genieten. Fantastisch. Tweede helft SCHANDALIG slecht, ongelooflijk wat een idioten. Als het nog 3-3 was geworden had je me op kunnen vegen van woede. Gelukkig 2-4. Berghuis 2 heerlijke goals, leuk voor Larsson dat ie scoort! Poewee gelukkig dan maar dat het geen 3-3 is geworden..!! |
|
|
|