|
|
RenatoBos
|
|
|
Boskamp geeft Feyenoord vooral het advies om achterin niet te frivool te gaan spelen. "Ik heb City een paar keer zien spelen. Het is echt fantastisch hoe ze spelen. Wat ik denk dat ze gaan doen, is bepaalde zekerheden inbouwen. Vooral de linies dicht bij elkaar zetten, zodat ze geen ruimte weggeven. Is je ploeg te lang, dan gaat City tussen de linies spelen en dan word je helemaal zoek gespeeld," aldus de oer-Feyenoorder in gesprek met de NOS. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op woensdag 13 september 2017 - 17:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Precies. Tis wel een puntspeler en sterk in de lucht. Dat ie niet kan voetballen en geen stap teveel zet weten we allemaal. Ja natuurlijk, we zullen erg veel bij hun in de 16 te vinden zijn!! Gewoon Kramer niet opstellen, nog 10x liever Toornstra. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Kippenvel momentje, even een traantje wegpinken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 september 2017 - 17:31 schreef Nibke 7 het volgende:[..] Ja natuurlijk, we zullen erg veel bij hun in de 16 te vinden zijn!! Gewoon Kramer niet opstellen, nog 10x liever Toornstra. Lekker dan, kunnen B&B er vanuit gaan dat een voorzet zinloos is en wachten op aansluiting. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD MAAKT ZICH OP VOOR 250STE EUROPESE WEDSTRIJD
De terugkeer van Feyenoord op het hoogste Europese podium valt woensdagavond samen met een bijzondere mijlpaal. Het treffen met Manchester City is namelijk de 250ste Europese wedstrijd van Feyenoord in de clubgeschiedenis. Het geeft het duel in De Kuip bij voorbaat een extra speciaal tintje.
De allereerste wedstrijd in Europees verband speelde Feyenoord op 6 september 1961. In de eerste ronde van de Europacup I werd die dag IFK Göteborg met 0-3 verslagen door goals van Frans Bouwmeester, Rinus Bennaars en Mosje Temming.
56 jaar later is Feyenoord er veel aan gelegen om de groepsfase van de Champions League, waaraan het voor de vijfde keer in de historie deelneemt, te starten met een goed resultaat. Daarvoor zal de ploeg van Giovanni van Bronckhorst voor een stunt van formaat moeten zorgen, zoals het elftal dat vorig seizoen ook in eigen huis deed tegen Manchester United. Bijna op de dag af een jaar geleden werd die ploeg met 1-0 verslagen door een doelpunt van Tonny Vilhena.
Dat resultaat zal Feyenoord hoop geven dat er ook vanavond iets te halen valt. Van Bronckhorst zal daarnaast extra vertrouwen putten uit het feit dat De Kuip niet alleen nationaal een bijna onneembare vesting is, maar ook in Europees verband. Van de laatste zes Europese thuiswedstrijden werden er namelijk vijf gewonnen. Alleen Fenerbahçe vertrok op 8 december 2016 met een overwinning uit De Kuip.
Daar staat tegenover dat de resultaten in de Champions League van Feyenoord minder overtuigend zijn. In de laatste acht thuiswedstrijden op het hoogste Europese podium werd alleen gewonnen van Spartak Moskou (31 oktober 2001), een statistiek die hoognodig een positieve impuls kan gebruiken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijna naar de Kuip, ben benieuwd.
Succes allen! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee want je hebt een linkspoot op rechts en andersom. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lekker naar binnen, en anders verrassen met inlopende mensen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je zo speelt is het heel simpel. Beide constant tussen hun back en centrale verdediger positie staan , en willekeurig weglopen (tussen de linies) en dan steeds 1 2 inkomende middenvelders , dan moeten alle 4 de verdedigers steeds kiezen. Zo schep je verwarring.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 september 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T lijkt mij de beste optie. Een Kramer nu opstellen is gewoon een speler inleveren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Er hangt een regenboog momenteel boven de Kuip..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 september 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: haha is dat echt vandaag? Vet! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen alvast een fijne wedstrijd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wissels Feyenoord: Bijlow, Larsson, Diks, Tapia, Toornstra, Vente, Geertruida. Manchester City: Bravo, Danilo, Sterling, Gundogan, Mangala, Delph, Sane |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Raar hoor Gio, de keuze voor Kramer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bizar hoor, gewoon een koepel er over. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik zeg nu vooraf: serieus Gio kramer??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Of wil Gio nu een statement maken richting v.Geel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio wil vaste patronen er inhouden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat gaat wat ver lijkt me. Gio heeft blijkbaar veel vertrouwen in Kramer. Anders had ie echt niet gespeeld. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
+ Als je Kramer vanavond passeert is het de rest van het seizoen een storend element in de selectie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Je moet het best mogelijke elftal opstellen. Individuen interesseren me dan geen reet. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dat is een luxe die je hebt als je er niks over te vertellen hebt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies gaat ie maar bij de beloften ballen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waaaaaaaa die gozert die Boskamp wilde tongen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die komt hier ook op het forum..(kwam) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heel benieuwd wat de tactiek met Kramer erbij is vanavond. Zie de meerwaarde niet in deze wedstrijd, maar hoop dat ie de pot van zijn leven speelt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Klopt maar zo denk ik er wel over. Maar kramer is geen CL materiaal.. Understatement |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ow, maar ben het helemaal met je eens hoor. Ik zou ook nooit voor Kramer kiezen in een CL wedstrijd. Maar ik denk wel dat die keuze voor Gio wat moeilijker te maken is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 13 september 2017 - 20:35 schreef Fart het volgende:[..] Ow, maar ben het helemaal met je eens hoor. Ik zou ook nooit voor Kramer kiezen in een CL wedstrijd. Maar ik denk wel dat die keuze voor Gio wat moeilijker te maken is. Waarom überhaupt met 3 spelers voorin... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Stylzz