|
|
MightyAce
|
|
|
quote: In feutushouding op de grond van de bezemkast potje janken? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als we n stap willen maken moeten we dat scouten in NL maar even in de koelkast zetten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Vilhena is nu een gevaar voor zichzelf. Kramer gaat daar ook naartoe |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 13 september 2017 - 21:20 schreef van geil het volgende:Kan Gio die Nelom niet even naar zijn zone schoppen!!!!!!! Die staat gvd de hele tijd verkeerd waardoor spelers moeten stappen. Gio is zelf natuurlijk wel verantwoordelijk voor het spelen van een systeem waarbinnen alleen Jones een idee heeft waar hij moet staan. Dacht dat de wedstrijd tegen Heracles wel duidelijk had gemaakt dat dit elftal alleen goed is als ze 110% inzet leveren en volop druk vooruit geven. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Moest aan Crouch denken bij die tackle van Kramer... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kramer had vsn mij rood mogen hebben |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer valt niet op. De rest ook niet. Dus valt Kramer mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Shakhtar voor tegen Napels.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, weinig verrassend moet ik eerlijk zeggen al had ik op meer gehoopt.
Zoals geile al zei, sommigen staan stijf van de zenuwen en bij de goals worden basale fouten gemaakt, telkens wordt er heel simpel niet meegelopen.
Dit is eigenlijk ook de reden dat je met een versterkt middenveld begint om makkelijker de bal te houden, het tempo laag houdt en het de tegenstander moeilijker maakt tussen de linies door te spelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dacht ik ook al ja. Zat er dicht tegen aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kramer n voldoende van mij, net als Berghuis El en Amrabat . Juste Jones en Nelom 3- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vilhena ook een 3 wat mij betreft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord is op eigen middelen eerste 20 minuten afgetroefd. Op vastzetten, fysiek, durf en energie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gunstig als je optimist bent. Ongunstig als je puur naar de 3de plek kijkt. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 13 september 2017 - 21:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, weinig verrassend moet ik eerlijk zeggen al had ik op meer gehoopt. Zoals geile al zei, sommigen staan stijf van de zenuwen en bij de goals worden basale fouten gemaakt, telkens wordt er heel simpel niet meegelopen. Dit is eigenlijk ook de reden dat je met een versterkt middenveld begint om makkelijker de bal te houden, het tempo laag houdt en het de tegenstander moeilijker maakt tussen de linies door te spelen. Eigenlijk staan er maar 2 middenvelders he. Amrabat speelt rechtsback. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 13 september 2017 - 21:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, weinig verrassend moet ik eerlijk zeggen al had ik op meer gehoopt. Zoals geile al zei, sommigen staan stijf van de zenuwen en bij de goals worden basale fouten gemaakt, telkens wordt er heel simpel niet meegelopen. Dit is eigenlijk ook de reden dat je met een versterkt middenveld begint om makkelijker de bal te houden, het tempo laag houdt en het de tegenstander moeilijker maakt tussen de linies door te spelen. En dit werd versterkt door de snelle goal. Maar vooral Nelom en Juste doen werkelijk alles verkeerd positioneel waardoor anderen moet uitstappen en te laat zijn, en hun eigen tegenstander los moeten laten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De linkerkant gaat bijna alles over |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Omdat Juste verkeerd staat. zie hierboven |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En op ervaring. Enkele/veel fouten waren simpel te voorkomen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Amrabat is lekker fel en toont ten minste wat voetbalslimheid. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Dat is alleen omdat je niet lager mag geven. Niks goed gedaan, blunder bij de belangrijkste goal en een gele kaart die nergens op slaat. Alles hoger dan een 1 is te hoog ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies, die eerste en die derde had nooit gemogen, ja die tweede was een geweldige goal.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Maar ik had het over 3- :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kramer krijgt voor die kaart al een 3 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies. Ik bedoelde dat ik liever dat versterkte middenveld had gezien dan de opstelling van vandaag. Ik omschreef het wat onduidelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kom op Feyenoord. Maak er nog wat van |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Momenteel niets in te brengen. Triest dat je al heel vroeg achter staat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, doet het goed tot nu. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, het wordt 1-3. Lijkt het nog wat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Onbesuisd en had er maarzo afgekund |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toornstra erin, berghuis eraf..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 13 september 2017 - 21:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Precies. Ik bedoelde dat ik liever dat versterkte middenveld had gezien dan de opstelling van vandaag. Ik omschreef het wat onduidelijk. De backs zoals bedoeld vullen het verkeerd in. Daardoor moeten de middenvelders en of de cv's overnemen. Dat zal Gio zeker niet bedoeld hebben , Berghuis eraf ??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat mankeert berghuis dan..(?) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Onbegrijpelijke wissel ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik snap er niks meer van? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Berghuis viel juist positief op. Was niet onder de indruk van de tegenstander. Geblesseerd dan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Berghuis eraf...1 van de betere.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En dan de speler wisselen die nog wat probeerde af en toe.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gio heeft de wedstrijd al opgegeven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als Steven niks mankeert dan wel ja |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wordt Berghuis gespaard voor zondag? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Daar lijkt het wel op |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Sowieso benieuwd hoe de selectie hiermee omgaat richting PSV |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 13 september 2017 - 21:45 schreef van geil het volgende:[..] De backs zoals bedoeld vullen het verkeerd in. Daardoor moeten de middenvelders en of de cv's overnemen. Dat zal Gio zeker niet bedoeld hebben , Berghuis eraf ??? Dat is een tweede inderdaad. Maar dan nog, das alleen in balbezit. 523 zonder bal 343 met bal. Maar het is misschien wat te optimistisch geweest. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Mag jij mij vertellen hoe? |
|
|
|