|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij ging Goldman Sachs uit van 380 tot 420 En zijn dat voor 17 miljoen aan het herberekenen . Als Jan dan op zijn telraam op 260 komt (VI) , mag hij dat inderdaad uitleggen . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2018 - 10:52 schreef van geil het volgende:Volgens mij ging Goldman Sachs uit van 380 tot 420 En zijn dat voor 17 miljoen aan het herberekenen . Als Jan dan op zijn telraam op 260 komt (VI) , mag hij dat inderdaad uitleggen . Dat dus indd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Denk dat hij het woord casco niet begrijpt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik lees dit: "Sec de bouwkosten zullen naar schatting een miljoen of 260 zijn. Daarmee bouw je een van de goedkoopste stadions van die omvang."
Sec de bouwkosten...Tis hoe je dat leest.
Anderzijdszal hij moeten reageren op de stroom van kritiek hierop. Wordt tijd dat ie met argumentaties komt. Nu teveel monoloog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De kritiek is ; bewuste misleiding , en daar komt het ook op neer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Legt de focus op 1 aspect, ja, verdoezelt daarmee een financiele totaalplaat. Dat is een bewuste, maar daarmee onverstandige keuze naar de achterban. Niet goed bezig, maakt zich geen directeur van het Legioen. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
In september volgt dus de definitieve beslissing voor het al of niet doorgaan van Feyenoord City. "Twee vragen staan centraal: Kunnen we de financieringslasten dragen? En krijgen we een aanzienlijk hoger spelersbudget? Als op één van die twee vragen het antwoord nee luidt, gaan we het niet doen."
De man is in mijn ogen glashelder in zijn opstelling. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Waar nu al die miljoenen aan besteed worden misschien? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee, die van Jan de Jong |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: miljoen of 200/250 , waar gaat het over. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ach een hus bouwen is ook nog te doen, totdat je vrouw het begint in te richten. Ik snap dus de getallen wel, maar laten we ons zelf niet voor de gek gaan houden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ach, neymar kostte 225 miljoen. Ik vind het wel allemaal realistisch klinken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Schoorvoetent ja nieuwe kuip.....hoewel ik nog bang ben dat dit het einde van Bvo Feyenoord zou kunnen worden ( gevoel nergens op gebaseerd) maar dat Feyenoord city moet er niet bij getrokken worden denk ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2018 - 13:08 schreef piet de paler het volgende:Schoorvoetent ja nieuwe kuip.....hoewel ik nog bang ben dat dit het einde van Bvo Feyenoord zou kunnen worden ( gevoel nergens op gebaseerd) maar dat Feyenoord city moet er niet bij getrokken worden denk ik De ontwikkeling is denk ik zelfs nog belangerijker dan het stadion. Ben jij daar de laatste 20 jaar nog weleens doorheen gelopen? Juist jij als niet al te grote fan van de Noord Afrikaners zou dat moeten toejuichen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wanneer is Nederland Italie eigenlijk? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2018 - 18:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De ontwikkeling is denk ik zelfs nog belangerijker dan het stadion. Ben jij daar de laatste 20 jaar nog weleens doorheen gelopen? Juist jij als niet al te grote fan van de Noord Afrikaners zou dat moeten toejuichen. Ik heb een vriendin in Vreewijk, ik denk dat een sociaal probleem niet opgelost wordt door nieuwbouw. Dan krijgt een andere wijk in Rotterdam dit weer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Is dit nu weer geen net antwoord ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2018 - 20:00 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik heb een vriendin in Vreewijk, ik denk dat een sociaal probleem niet opgelost wordt door nieuwbouw. Dan krijgt een andere wijk in Rotterdam dit weer. Je moet wel wat doen, de boel laten zo als het is schiet ook niet op. Maar het is niet alleen nieuwbouw, maar ook kansen om mee te werken aan een nieuw stukje Rotterdam en je verbonden voelen met een gevoel van trots op wat je neerzet. Bovendien is niets voor eeuwig en zal je voortdurend moeten werken aan vernieuwing wil je niet in vergetelheid raken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2018 - 20:00 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik heb een vriendin in Vreewijk, ik denk dat een sociaal probleem niet opgelost wordt door nieuwbouw. Dan krijgt een andere wijk in Rotterdam dit weer. Uiteindelijk zullen sommige blijven en sommige gaan. Mijn ideaal is dat alle culturen gemixt zijn maar de hoofdmoot moet Hollands zijn . Daar zal elke stad aan moeten werken enzo ook Rotterdam. Feyenoordcity zal daar een klein onderdeel van zijn. Gebiedsontwikkeling ,werkgelegenheid, sociaal en culturele samenwerking . Als je ziet hoe sportdorp al aan het opknappen is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is dit een groepje of breed gedragen ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind dat deze man alleen maar verkeerd in de media komt.
Werkelijk elke keer flauwekul en slap gezwets |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 - 21:22 schreef MMM het volgende:Ik vind dat deze man alleen maar verkeerd in de media komt. Werkelijk elke keer flauwekul en slap gezwets Vindt het te kort om echt een oordeel te geven . Echter is het wel een feit dat mensen die gestudeerd hebben en een kunstje hebben geleerd uit boekjes vaak voor de rest volledig buiten de werkelijkheid verkeren , totaal geen gefundeerde inzichten uit zichzelf hebben etc etc. De Jong lijkt me er wel zo een eigenlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als mijn zaad net zo krachtig was als deze man ,dan had ik nooit kinderen gehad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 - 21:28 schreef van geil het volgende:[..] Vindt het te kort om echt een oordeel te geven . Echter is het wel een feit dat mensen die gestudeerd hebben en een kunstje hebben geleerd uit boekjes vaak voor de rest volledig buiten de werkelijkheid verkeren , totaal geen gefundeerde inzichten uit zichzelf hebben etc etc. De Jong lijkt me er wel zo een eigenlijk. Het is geen feit, het is een aanname.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Al is dat ook een aanname . Dat is precies de vinger he , eerst alles bevestigd zien. Liefst in boekvorm. Kun je altijd terugvallen op, toen was het zo he. Dat het achterhaald is , tja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 - 22:05 schreef van geil het volgende:Al is dat ook een aanname . Dat is precies de vinger he , eerst alles bevestigd zien. Jazeker....mensen hebben namelijk de neiging om er maar wat op los te lullen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat deden alle uitvinders en mensen die wat toevoegden aan de boekjes zeg maar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 - 21:22 schreef MMM het volgende:Ik vind dat deze man alleen maar verkeerd in de media komt. Werkelijk elke keer flauwekul en slap gezwets Zo slecht was die gudde niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar die moest ook oprotten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik had Gudde best hoog zitten eigenlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Schei uit joh. Gudde was in zijn eerste jaren echt slecht.. Uiteindelijk was hij goed maar het is niet de bedoeling dat een "topclub" een leerschool is voor ex directeurtjes uit het bedrijfsleven. Uiteindelijk paste Gudde binnen een voetbalcultuur..De Jong daarintegen gaat het echt niet redden. Ze hadden iemand moeten aantrekken die er gelijk had gestaan en waar Feyenoord niet weer jaren leergeld voor moet gaan betalen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik weet er te weinig van Leon. Misschien heb je gelijk . Mijn focus ligt meer bij de centjes en spelers op het veld. Gudde vond ik gewoon een aardige man.
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Ja joh, alles is kut, je weet toch? Selectie is kut, de trainert is slecht, de TDer is slecht, de algemeen directeur is slecht, de kuip is slecht. Maar volgens MMM is Berghuis fantastisch....;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik loop even naar het toilet , alleen die naam al . MMM |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
verkeerde topic gepost
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2018 door igor korneev -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De club is gewoon ziek en we staan weer op dezelfde hoogte als Koeman seizoen 1/2.
Geen waarde op het veld, een TD die faalt, een Jan de Jong die alleen maar onzin uitkraamt, coach zonder tactisch niveau, een stadionplan wat lachwekkend is.
Werkelijk 1 grote bende. En dan zullen er wel weer positivo's hier zijn die het eea goed zullen praten om geen chaos te willen creëren.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We worden kampioen. Gio en Martin ♥ for life! |
|
|
|