|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 10 september 2017 - 16:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Weet ik niet ,vind hem namelijk een stuk minder als vorig seizoen. Je heb nu 2 vleugels goed in vorm inclusief een degelijk middenveld Aan het einde van vorig seizoen werd hij in mijn ogen ook al minder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 september 2017 - 16:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Weet ik niet ,vind hem namelijk een stuk minder als vorig seizoen. Je heb nu 2 vleugels goed in vorm inclusief een degelijk middenveld Maar vleugels die weinig voorzetten over t algemeen Wel terugleggen, Heb je meer aan Larsson
En omdat Kramer niet kan voetballen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 september 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 september 2017 - 16:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Weet ik niet ,vind hem namelijk een stuk minder als vorig seizoen. Je heb nu 2 vleugels goed in vorm inclusief een degelijk middenveld Okay, ben het met je eens dat ie minder oogt tov vorig seizoen, maar als jij mag kiezen tussen Nicolai of Michiel..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 september 2017 - 16:55 schreef Stylzz het volgende:[..] Maar vleugels die weinig voorzetten over t algemeen Wel terugleggen, Heb je meer aan Larsson En omdat Kramer niet kan voetballen Maar durft Gio het aan Sam op die positie te stallen, en kan hij daar daadwerkelijk uit de voeten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met een valse spits speelt hij met Nico ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van mij mag ie het proberen..graag zelfs.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 september 2017 - 16:56 schreef RenatoBos het volgende:[..] Okay, ben het met je eens dat ie minder oogt tov vorig seizoen, maar als jij mag kiezen tussen Nicolai of Michiel..(?) We moeten er toch een keer aan gaan geloven om het zonder Jorgensen te doen. Kijk City is voor de lol maar zondag tegen psv moeten ze er weer staan. Als jij mag kiezen tussen locadia de Jong of Kramer? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor de lol..(?) het gaat om miljoenen, laten we in ieder geval iets proberen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat was me vraag niet maat hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eigenlijk al vanaf de winterstop |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lozano gaat gewoon spelen tegen ons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 september 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kramer omdat die andere twee niet bij ons spelen, eerlijk gezegd snap,ik je vraag niet zo.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 10 september 2017 - 16:55 schreef Stylzz het volgende:[..] Maar vleugels die weinig voorzetten over t algemeen Wel terugleggen, Heb je meer aan Larsson En omdat Kramer niet kan voetballen Ik verwacht ook dat Gio tegen zowel City als PiSVee met 4 middenvelders gaat spelen en mede daarom Larsson al minuten heeft laten maken: 0-1(0)! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat was zeker zo Els, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat als je evt met Kramer speelt niet minder bent tegen psv denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja juist, maar je bent toch wel eens dat Jørgensen meer voetbal brengt dan Kramer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
PSV accepteert schorsing Lozano niet
PSV heeft de KNVB laten weten het schikkingsvoorstel (drie duels waarvan één voorwaardelijk) voor Hirving Lozano niet te accepteren. De aanvaller kreeg dit voorstel maandagmiddag, naar aanleiding van ‘ernstig gemeen spel’ tijdens sc Heerenveen - PSV. De zaak wordt donderdag behandeld door de tuchtcommissie in Zeist.
Indien de tuchtcommissie oordeelt dat Lozano gestraft wordt dan kan hij nog naar de commissie van beroep.In het geval van een veroordeling door de tuchtcommissie mist de PSV-speler wel de eerstvolgende wedstrijd vanwege het feit dat hij een directe rode kaart ontving tijdens de wedstrijd. De eerste volgende wedstrijd is de topper tegen Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lijkt me wel, scheelt nogal of tie wel of niet mee doet.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Speelt mogelijk wel goed, maar met hem stonden die pedo's ook al 2-0 achter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vond hem tot die rode kaart de beste bij hunnie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies dat, is ongeveer bereid net zo veel arbeid te verrichten als Lozadia. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, en zeker omdat hij aan de buitenkant speelt. Daar ligt onze zwakte . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Die wordt gewoon geschorst voor aankomend weekend, en zijn grote vriend Locadia erbij. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Locadia wellicht ook geschorst wegens spugen, idd. Dat moet dan te doen zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nicolai Jørgensen ook niet inzetbaar tegen PSV
Feyenoord kan ook in de wedstrijd tegen PSV niet beschikken over Nicolai Jørgensen. Dit meldt het Algemeen Dagblad. De spits kampt met een hamstringblessure. Eerder werd al duidelijk dat Jørgensen niet inzetbaar is tijdens de Champions League wedstrijd tegen Manchester City.
Het is niet duidelijk hoe lang de spits van Feyenoord moet herstellen. Jørgensen liep de hamstringblessure zaterdagavond op in het uitduel met Heracles Almelo. De Deens international viel na iets meer dan twintig minuten spelen uit en werd vervangen door Michiel Kramer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bjorn Kuipers fluit topper tussen PSV en Feyenoord
Björn Kuipers fluit zondag de topper tussen PSV en Feyenoord. Kuipers wordt in Eindhoven geassisteerd door Sander van Roekel en Erwin Zeinstra. Vierde official is Siemen Mulder. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Al die grote praat weer uitlampjesland |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer fris in de koppies? Poeh. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat ze wel wakker zijn. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Zondag winnen in Eindhoven en niet onderschatten, want daar zit het gevaar in en laat de wedstrijd tegen City niet doorwerken in de koppies. Je moet PSV zondag verslaan in Eindhoven om de koppositie in de eredivisie te behouden. Feyenoord heeft qua spelersmateriaal heel goed ingekocht deze zomer, dus zowel in de competitie als nationale beker moeten ze heel goed kunnen meespelen voor de prijzen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet al teveel energie gebruikt tegen city. Amrabat erbij en het wordt 1-2.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 september 2017 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Liverpool speelde gelijk tegen Sevilla en verloor met 5 doelpunten van city. Uitslagen zijn dan wel niet 100% de maatstaf, maar in dit geval geeft het geloof ik wel aardig weer waar City staat.
Tjsa dan moet je wel heel veel geluk en je dag hebben wil je ze verslaan, deze keer dus niet.
PSV weer een ander verhaal maar niet te onderschatten, met alles wat je er van gisteren hebt opgestoken er weer volle bak tegenaan. Tjsa die corners hè, waneer gaat er eens een lampje branden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja maar of ze mentaal en fysiek fris zijn.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Doe Vente maar lekker basis zondag ipv Kramer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tijdens de wintertransfers maar eens met Heerenveen gaan praten, proberen die Reza los te peuteren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Joh, jij bent niet helemaal fris. |
|
|
|