|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik hou je niet tegen. Ga je gang... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Wie had dat gedacht,van het spelen van CL,naar 11 man verkracht.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Rijmt niet man...
Doe dan meet zo iets,
Wie had dat gedacht, van eindelijk spelen tegen de echte top, naar keihard verkracht worden in je eigen dop |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
90 minuten lang genoten van City. Het ongedierte heb je slechts een kwartiertje gehoord maar morgen staat er weer in de kranten termen als "kolkende Kuip en het legioen was fantastisch". Flikker toch op man. Ook daar gingen een kwartier voor tijd op huis aan en dat dat commentaar erbij. Ook voor hen gaat de wekker weer vroeg. Huhu Rijnmond heeft het grootste werkeloosheid percentage van Nederland. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heb ze niet gehoord tot minuut 78 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat geniet ik op het moment zeg.... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Die gaan er met niks uit.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haha, mijn overburen zijn ook voor Ajax en die zetten ineens "niets is sterker dan dat ene woord" keihard op en roepen dan City. Heerlijk |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 13 september 2017 - 23:02 schreef Loetje het volgende:Haha, mijn overburen zijn ook voor Ajax en die zetten ineens "niets is sterker dan dat ene woord" keihard op en roepen dan City. Heerlijk Kijk das humor hahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 13 september 2017 - 23:02 schreef Loetje het volgende:Haha, mijn overburen zijn ook voor Ajax en die zetten ineens "niets is sterker dan dat ene woord" keihard op en roepen dan City. Heerlijk Whahahahaha geweldig!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Fuck die punten!! Heel het Europese voetbal is toch al verneukt! Dat roep ik al jaren! Ik lig helemaal dubbel! Grote bekken de afgelopen maanden, maar nu weer jankend naar huis!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 13 september 2017 - 23:22 schreef Ajax Warrior het volgende:Fuck die punten!! Heel het Europese voetbal is toch al verneukt! Dat roep ik al jaren! Ik lig helemaal dubbel! Grote bekken de afgelopen maanden, maar nu weer jankend naar huis!! En zo is het!! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op woensdag 13 september 2017 - 23:22 schreef Ajax Warrior het volgende:Fuck die punten!! Heel het Europese voetbal is toch al verneukt! Dat roep ik al jaren! Ik lig helemaal dubbel! Grote bekken de afgelopen maanden, maar nu weer jankend naar huis!! Same here! Genoten vanavond! Ouderwets Feijenoord gezien, hahahahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Van denken aan een stunt van tevoren naar binnen een half uurtje al 0-3 om je oren!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
van te voren een grote bek, naar 4 ballen vissen uit het net.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dankzij feyenoord gister dikke pret, maar daardoor nu ook met een kater in bed :^)
Whahaha dit moeten we op een doek zetten en dan met zo'n vliegtuigie boven die stad laten vliegen... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Niets is sterker dan dat ene + dat andere woord; NIET GESCOORD |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Sesamstraatvoetbal en het lachertje van het land, gaan vanaf vandaag weer hand in hand |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Mooiste vond ik nog dat ze bij een 0-4 stand zongen: "Wij worden kampioen, wij worden kampioen!" Haha dat is humor.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Aaaaaaaguuueeeeeeeerrroooooo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 14 september 2017 - 13:20 schreef Hummel10 het volgende:Mooiste vond ik nog dat ze bij een 0-4 stand zongen: "Wij worden kampioen, wij worden kampioen!" Haha dat is humor.. kan je nagaan hoe diep het zit.. als je na zoon oorwassing al denkt aan ajax... kzou me kapot schamen voor me ploeg ipv al bezig te zijn met de rivaal.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 14 september 2017 - 13:20 schreef Hummel10 het volgende:Mooiste vond ik nog dat ze bij een 0-4 stand zongen: "Wij worden kampioen, wij worden kampioen!" Haha dat is humor.. Dat zei die verslaggever inderdaad echter maakte ik eruit op dat ze zongen " wij gaan naar Napels toe". |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van te voren roepen dat je city gaat pakken en dan bij 2-0 achter gaat het publiek zingen " geen woorden maar daden".
Daar zullen ze vertrouwen van krijgen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 14 september 2017 - 20:53 schreef remco k het volgende:Van te voren roepen dat je city gaat pakken en dan bij 2-0 achter gaat het publiek zingen " geen woorden maar daden". Daar zullen ze vertrouwen van krijgen. Tja, dat doen ze altijd... Net als dat je 17 jaar alleen maar woordjes hoort en dan naar 18 jaar eindelijk een keer daden en dan zetten ze hem weer in hoor. Blijft een gekke club, maar dat heb je met subtoppers. |
|
|
|
|
Zapata
|
|
|
Geen schande om van dit City te verliezen, 3e worden zal 'a hell of a job' zijn voor Feyenoord. Ben benieuwd welke invloed dit zal hebben op de resultaten in de competitie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is al een schande dat er een club is die zich Feyenoord laat noemen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jullie zijn allemaal eikels.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Club? Verenigingetje bedoel je toch?
Er is maar 1 club in rotterdam zie je... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan ben jij slechtziend Apik.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: SPARTA..... ROTTERDAM!!!!! WOHOHOHOHO...
Oudste club van Nederland, mooi klassiek stadion en winnen afgelopen jaar daar weer van een andere vereniging uit Rotterdam ofzo die spelen in een badkuip. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 september 2017 - 19:50 schreef Loetje het volgende:[..] SPARTA..... ROTTERDAM!!!!! WOHOHOHOHO... Oudste club van Nederland, mooi klassiek stadion en winnen afgelopen jaar daar weer van een andere vereniging uit Rotterdam ofzo die spelen in een badkuip. Jij bent by far de grootste eikel van allemaal maat..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 september 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zolang jij het zegt kan ik het hebben.... Zoals ik al zei van de week op app, uitdelen en incasseren he ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 september 2017 door Loetje -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay, Okay, je bent wel een lieve eikel.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kijk, nu voel ik die kriebels weer. Het was even weg... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 september 2017 - 20:39 schreef Loetje het volgende:[..] Zolang jij het zegt kan ik het hebben.... Zoals ik al zei van de week op app, uitdelen en incasseren he ;-) Liever hij, dan iemand met het volle verstand. :D |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Slotje dan maar...
Man man... wat een zoete kokosjoden hier... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Echt vies dit hoor... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Van het spelen van championsliek naar tot de winterstop doodziek.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik wou het over Rosenborg hebben maar ik zeg maar nice.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ajax - City 3-1 vergeten... Mooi he om een grote ploeg zowel uit als thuis alle hoeken van het veld te laten zien? Oh wacht, jullie hebben iedere grasspriet op eigen helft te zien gekregen... |
|
|
|