|
|
remco k
|
|
|
Morgen in de CL weer anderhalf uur pure comedie mensen.
Van Bronckhorst overweegt zelfs mensen rust te geven tegen city. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat zou tetriest voor woorden zijn... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ja, dan wordt het wel heel makkelijk. 8-0 lijkt me realistisch. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik hoorde ze zojuist al zingen in Manchester: Ten-ten-ten we wanna see Ten |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Normaal kan ik een wedstrijd van die kloteclub niet aanzetten, maar aangezien er vanavond geen comedyfilm wordt uitgezonden maar een avondje lachen om dat clubje en het hele Nederlandse voetbal! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Dortmund - Spurs of Man City - FC Knudde
FC Knudde vertegenwoordigt jammergenoeg heel NL, dus ik steek dan maar liever even mijn kop in het zand. Voor mij niet zo een lastige keuze dus, Dortmund - Spurs it is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 november 2017 door Jaccio -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ga lekker city kijken, ben dol op goed voetbal en dat speelt City momenteel.. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Dat zeker. Maar om echt te kunnen genieten van goed en mooi voetbal moeten er 2 ploegen zijn die het kunnen (is bij mij persoonlijk het geval) Vanavond is het een beetje een oneerlijke strijd. A'tjes tegen de F'jes zeg maar |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Is het mogelijk dat ze Real loten als die tweede worden zoals het nu lijkt? Zou leuk affiche zijn. Maar ook exit, ben ik bang. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 november 2017 - 16:57 schreef NatjosFC het volgende:[..] Is het mogelijk dat ze Real loten als die tweede worden zoals het nu lijkt? Zou leuk affiche zijn. Maar ook exit, ben ik bang. Ik denk dat city op dit moment beter is dan het real van nu. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hey. Ik hoor net dat ze vanavond een record kunnen verbreken in de cl.
Nou ben benieuwd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
City dus met een b elftal. Dan moet Feyenoord toch wel een puntje kunnen pakken. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zal niet heel moeilijk zijn om te verbreken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
City voorlopig in een wandel tempo. Zal van Bronckhorst om genade gebben gevraagd bij Pep. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Zie dat F'noord nog op 0-0 staat. Knap hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dood potje. City hoeft niet en speelt met zes of zeven spelers die geen basis zijn. Oogt allemaal wat minder ingespeeld als anders.
Feyenoord toch een paar kansjes. Maar typisch Nederlands doen ze er niks mee. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Pfoe die gifbeker moet echt leeg kennelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NOETS IN ROTJEKNOR! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: helemaal niet erg.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vraag me echt af waarom ze iedere keer die Bilal Basacibalkwijt in laten vallen.... Dan weet je zeker dat er geen bal meer voor komt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een boutwedstrijd was dat. Ben er maar bij in slaap gevallen. City wilde gewoon echt niet. Propte er wat talenten in vond het eigenlijk wel best. Wel blij dat die ene bal er nog invloog, dat maakte toch de wedstrijd! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 november 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Vind het wel zielig voor ze. Voor die supporters vind ik het heerlijk, maar bijv een v Bronckhorst gun ik wel een succesje |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 22 november 2017 - 07:28 schreef Jaccio het volgende:[..] Vind het wel zielig voor ze. Voor die supporters vind ik het heerlijk, maar bijv een v Bronckhorst gun ik wel een succesje Ach man, Pep heeft zich al ingehouden voor zijn vriend! Dat is al een succesje op zich! ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Voetballen beter. Maar prestaties in Engeland zeggen over het algemeen niet zo veel in de CL. Helemaal niet als Real 'beetje' hulp krijgt zoals tegen Bayern vorig seizoen.
Maar ik wacht eerst de loting even af voordat we te hard van stapel lopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 november 2017 - 07:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] Voetballen beter. Maar prestaties in Engeland zeggen over het algemeen niet zo veel in de CL. Helemaal niet als Real 'beetje' hulp krijgt zoals tegen Bayern vorig seizoen. Maar ik wacht eerst de loting even af voordat we te hard van stapel lopen. De prestaties in Engeland hebben een aantal jaren niet veel voorgesteld, maar sinds vorig seizoen met de komst van een aantal toptrainers is het wel weer met sprongen vooruit gegaan.
Daarnaast doen ze het ook in de CL gewoon heel erg goed.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 22 november 2017 - 07:28 schreef Jaccio het volgende:[..] Vind het wel zielig voor ze. Voor die supporters vind ik het heerlijk, maar bijv een v Bronckhorst gun ik wel een succesje Gio was "trots" op zijn mannen...
WHAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Omdat het máár 1-0 was 8^D |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het ergste is nog dat het laatste punt wat ze in de CL haalden op 1 oktober 2002 was! Whahahaha! Hadden ze gisteren het punt gepakt waren de supporters zeker in de fontein gesproken in Rotjeknor! Whahahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Pas maar op Anderlecht, jullie negatieve record kan eraan gaan! Whahahaha moeten ze wel lang wachten voordat feijenoord weer CL speelt maar toch!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 november 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dus niet al 5x niks, maar al 8x niks! Whahaha |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op woensdag 22 november 2017 - 09:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Gio was "trots" op zijn mannen... WHAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Omdat het máár 1-0 was 8^D haha hij kan moeilijk zeggen dat hij teleurgesteld is. Dan trapt hij zijn eigen spelers nog dieper de grond in natuurlijk. Ze gaan al zo lekker.
En eerlijk is eerlijk. 'maar' 1-0 tegen ManC in de CL, ook al speelden ze met een 'B-team' (die namen mag je amper een B team noemen), is best knap gezien de bagger reeks waar ze in zitten momenteel. Ik, en ik denk velen met mij, had gerekend op 5-0 ofzo. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 22 november 2017 - 09:22 schreef remco k het volgende:[..] De prestaties in Engeland hebben een aantal jaren niet veel voorgesteld, maar sinds vorig seizoen met de komst van een aantal toptrainers is het wel weer met sprongen vooruit gegaan. Daarnaast doen ze het ook in de CL gewoon heel erg goed.. Voor engelse clubs kun je pas meten of ze goed doen in de CL na de winterstop. Minder dan de halve finale is nou niet bepaald een succes voor een engelse topclub. Nou moet je een beetje geluk hebben met de loting natuurlijk.
Tot nu toe doen de engelse clubs het goed. Maar de echte tests moeten nog komen, bovendien is knockout weer heel anders dan een groepsfase natuurlijk. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 22 november 2017 - 10:32 schreef Jaccio het volgende:[..] haha hij kan moeilijk zeggen dat hij teleurgesteld is. Dan trapt hij zijn eigen spelers nog dieper de grond in natuurlijk. Ze gaan al zo lekker. En eerlijk is eerlijk. 'maar' 1-0 tegen ManC in de CL, ook al speelden ze met een 'B-team' (die namen mag je amper een B team noemen), is best knap gezien de bagger reeks waar ze in zitten momenteel. Ik, en ik denk velen met mij, had gerekend op 5-0 ofzo. Ja maar ik zie dat altijd bij feye, net als dat ze in de laatste minuut of zelfs blessuretijd de winnende maken tegen fc Dordrecht...dan springt gio en zn mannen de lucht in alsof ze de Champions league net hebben gewonnen... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op woensdag 22 november 2017 - 18:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ja maar ik zie dat altijd bij feye, net als dat ze in de laatste minuut of zelfs blessuretijd de winnende maken tegen fc Dordrecht...dan springt gio en zn mannen de lucht in alsof ze de Champions league net hebben gewonnen... Je moet toch wat als je niet gewend bent om te winnen ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Vooral de teksten na de wedstrijd zijn bijna zielig." Ze hebben goed weerstand geboden. Ze hebben alles gegeven. Er zat misschien wel meer in. We zijn niet weg gespeelde." Allemaal teksten die uit medelijden voort komen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Alles uit die stad komt voort uit medelijden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik weet even niet zo goed waar ik dit filmpje anders moest posten, maar bekijk dit filmpje eens, onder het filmpje staat de comment.
"Wat hij roept is: Nouri worden! Dat roepen een deel van de "Feyenoord" aanhangers naar spelers die geblesseerd op het veld liggen. Of in dit geval naar zwervers. Wat mij betreft ben je dan echt uitschot van de maatschappij. Oja, het grapje is ook niet leuk."
http://www.dumpert.nl/mediabase/7293299/03d8df3c/feyenoord_supporter_in_manchester.html
Nus is dit voor mij de tweede keer in een week tijd dat ik er iets over hoor of lees.
Maar ik wordt er oprecht een beetje misselijk van en heb ook het gevoel dat dit niet zomaar geaccepteerd kan worden.. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 november 2017 - 11:21 schreef remco k het volgende:Ik weet even niet zo goed waar ik dit filmpje anders moest posten, maar bekijk dit filmpje eens, onder het filmpje staat de comment. "Wat hij roept is: Nouri worden! Dat roepen een deel van de "Feyenoord" aanhangers naar spelers die geblesseerd op het veld liggen. Of in dit geval naar zwervers. Wat mij betreft ben je dan echt uitschot van de maatschappij. Oja, het grapje is ook niet leuk." http://www.dumpert.nl/mediabase/7293299/03d8df3c/feyenoord_supporter_in_manchester.htmlNus is dit voor mij de tweede keer in een week tijd dat ik er iets over hoor of lees. Maar ik wordt er oprecht een beetje misselijk van en heb ook het gevoel dat dit niet zomaar geaccepteerd kan worden.. Walgelijk, maar helaas is dit zo een beetje het gemiddelde niveau van de supporters. Niks tegen te beginnen jammergenoeg. Ik heb het eerder gezegd, ik denk dat de spelers zelf veel meer van zich mogen laten horen dat ze dit soort dingen afkeuren (en niet alleen wanneer ernaar gevraagd wordt door een journalist). Dat is ook 1 van de redenen dat ik het zo verschrikkelijk jammer vond wat Viergever laatst riep in een café. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hallo, tussen het roepen van een "geuzen" naam zoals jood of kakkerlakken en het roepen van Nouri worden, waarmee je dus gewoon iemand hersendood wenst en ook de lieve Nouri zelf ongelooflijk beledigd + de pijn aan zijn familie en vrienden, zit wel een heeeel groot verschil he.
In een cafe roepen "het zijn maar kut kakkerlakken" oftwel de feyenoorders zijn maar ongedierte is 0.0% schadelijk.
Als ik word uitgemaakt voor kutjood door een kakkerlak, dan lach ik me altijd kapot en daarna probeer ik hem te slopen.
Dat dumpert filmpje (die ik eerst 8 x moest bekijken tot ik erachter kwam dat je zelf het geluid moet activeren ) is gewoon ziek, zo'n gast mag van mij dakloos worden in siberie. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ho ho ho, ik vergelijk het ook niet hé. Ik vind het absoluut walgelijk wat ze doen en het is ook niet te vergelijken met het roepen van 'kut kakkerlakken'.
Maar, als je mijn reactie nog een keer doorleest zie je wat ik vind van de rol van de spelers hierin, of welke rol de spelers zouden moeten spelen naar mijn mening. En dan is het gewoon niet handig als je als speler zijnde de haat aanwakkert. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 november 2017 - 11:21 schreef remco k het volgende:Ik weet even niet zo goed waar ik dit filmpje anders moest posten, maar bekijk dit filmpje eens, onder het filmpje staat de comment. "Wat hij roept is: Nouri worden! Dat roepen een deel van de "Feyenoord" aanhangers naar spelers die geblesseerd op het veld liggen. Of in dit geval naar zwervers. Wat mij betreft ben je dan echt uitschot van de maatschappij. Oja, het grapje is ook niet leuk." http://www.dumpert.nl/mediabase/7293299/03d8df3c/feyenoord_supporter_in_manchester.htmlNus is dit voor mij de tweede keer in een week tijd dat ik er iets over hoor of lees. Maar ik wordt er oprecht een beetje misselijk van en heb ook het gevoel dat dit niet zomaar geaccepteerd kan worden.. Er zijn maar een paar woorden hiervoor van toepassing:
1) Walgelijk 2) Misselijk-makend 3) Onmenselijk
Wat een asociale teringlijders (sorry voor het woord) zijn dat. Oppakken die gasten en fors straffen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 november 2017 - 11:21 schreef remco k het volgende:Ik weet even niet zo goed waar ik dit filmpje anders moest posten, maar bekijk dit filmpje eens, onder het filmpje staat de comment. "Wat hij roept is: Nouri worden! Dat roepen een deel van de "Feyenoord" aanhangers naar spelers die geblesseerd op het veld liggen. Of in dit geval naar zwervers. Wat mij betreft ben je dan echt uitschot van de maatschappij. Oja, het grapje is ook niet leuk." http://www.dumpert.nl/mediabase/7293299/03d8df3c/feyenoord_supporter_in_manchester.htmlNus is dit voor mij de tweede keer in een week tijd dat ik er iets over hoor of lees. Maar ik wordt er oprecht een beetje misselijk van en heb ook het gevoel dat dit niet zomaar geaccepteerd kan worden.. Tja, het commentaar van de mensen op dit filmpje vind ik wel mooi. Dit is gewoon een hersenloze randdebiel die extreem zwakbegaafd is. Zwak is nog zacht uitgedrukt |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 november 2017 - 12:21 schreef Jaccio het volgende:Ho ho ho, ik vergelijk het ook niet hé. Ik vind het absoluut walgelijk wat ze doen en het is ook niet te vergelijken met het roepen van 'kut kakkerlakken'. Maar, als je mijn reactie nog een keer doorleest zie je wat ik vind van de rol van de spelers hierin, of welke rol de spelers zouden moeten spelen naar mijn mening. En dan is het gewoon niet handig als je als speler zijnde de haat aanwakkert. Merry Christmas man!
Ik heb het idd nog een keer gelezen en je hebt gelijk. Sorry gap! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hoe gaat het inmiddels met onze havenslaven?
Ze gaan ons inhalen had ik begrepen? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Weer 3 punten dichterbij, ohnee... ze verloren van VvV |
|
|