|
|
fr58
|
|
|
een ander is 6 maanden uit de roulatie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Met zoveel blessures.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Amrabat ook meer dan redelijk vandaag trouwens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bikkel, sterkte ermee.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Berghuis ook toevoegen aan de blessure lijst..(?) |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
We worden dus 4e in deze groep. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Berghuis loopt ook niet lekker |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan kunnen we er beter helemaal mee stoppen als hij ook geblesseerd is |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja met 0 punten en 1 goal voor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door ar -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nog wel een en ander maar alle blessures helpen niet mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies. Komt allemaal terug |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van te voren verwacht je er niet veel van, zeker na de snelle 1-0 niet. Maar man ik baal zo van die fouten bij de 2-0 en 3-0. Diks en Tapia, ongelooflijk.
Gevoel maar meenemen dat je bij vlagen het aardig deed, goal had je zeker moeten maken.
EDIT: 3-1 Amrabat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verliezen is niet erg , maar het is wederom geen wedstrijd geweest . Snel vergeten maar weer, en Diks en Tapia zou ik echt n enkeltje Verwegistan geven. Leuk dit voor Amrabat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GOAAAAAAAAAAAALLLL
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lekker amrabat voor de eer. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Larsson heeft echt totaal geen duelkracht. En ook geen enkele drive om in de duels te komen. Ik geloof nooit dat die het gaat redden bij Feyenoord. Enorm verschil met zo'n speler als Amrabat, waar de drive vanaf druipt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leuk voor Amrabat inderdaad. Op zich wel een van de weinigen die laat zien het CL niveau aan te kunnen, al is ook hij bepaald niet foutloos uiteraard. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 september 2017 - 22:33 schreef van geil het volgende:Verliezen is niet erg , maar het is wederom geen wedstrijd geweest . Snel vergeten maar weer, en Diks en Tapia zou ik echt n enkeltje Verwegistan geven. Leuk dit voor Amrabat Tegen elk aannemelijk bod weg. Zijn ze na 15 minuten nog niet weg, dan naar de milieustraat. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ach de wedstrijd heeft een voorspelbaar verloop gehad. Wat ik leuk vond is dit centrale duo...wat mij betreft de toekomst. Eventueel met van Beek..Duo mist ritme en Tapia wist pas 5 minuten van te voren dat hij speelde. Als hij scherper wordt en zijn blunders (2) beperkt, vind ik hem beter dan Botteghin. Amrabat op het middenveld is prima...Diks kan niet meer en Boetius is nog een jongetje...El speelt te veel achteruit... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 september 2017 - 22:35 schreef CobusIII het volgende:Ach de wedstrijd heeft een voorspelbaar verloop gehad. Wat ik leuk vond is dit centrale duo...wat mij betreft de toekomst. Eventueel met van Beek..Duo mist ritme en Tapia wist pas 5 minuten van te voren dat hij speelde. Als hij scherper wordt en zijn blunders (2) beperkt, vind ik hem beter dan Botteghin. Amrabat op het middenveld is prima...Diks kan niet meer en Boetius is nog een jongetje...El speelt te veel achteruit... Nuchter gekeken? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je maakt nog een kansje voor de 3de plek als je 4 of 6 punten pakt tegen die Oekraniers. Maar de 4de plek die op voorhand al waarschijnlijk was, is dat nu helemaal. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 september 2017 - 22:33 schreef MMM het volgende:Van te voren verwacht je er niet veel van, zeker na de snelle 1-0 niet. Maar man ik baal zo van die fouten bij de 2-0 en 3-0. Diks en Tapia, ongelooflijk. Gevoel maar meenemen dat je bij vlagen het aardig deed, goal had je zeker moeten maken. EDIT: 3-1 Amrabat . |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Diks in de spits Tapia op 10 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik kijk naar de potentie...Wat Tapia betreft..dat is natuurlijk een gigantische blunder. Maar als je daar doorheen kijkt, speelde hij verdienstelijk voor iemand met zoveel wedstrijden in de benen. Denk je dat we met Arie en Botteghin het er beter vanaf hadden gebracht? Tapia is wel exit overigens, want die krijgt geen kans meer... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
En wat te denken van toornstra...? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij had er nog een stuk of 4 Cobus. Die Tapia.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zo lekker hoor van onze geliefde top scheidsrechter Kuipers. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik telde er twee., maar dat maakt het niet minder ernstig, want je kan zo'n beweging op die plek niet maken...Maar we weten ook dat Arie in zijn eerste seizoen ook vaak van de momentjes had. Dat moet er gewoon uit. ik ben er overigens van overtuigd dat Bottegin geen kans had tegen de voorhoede van napoli.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
St Juste speelde zeer behoorlijk overigens.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tapia nam veel te veel risico en speelde daardoor niet goed, maar ter verdediging van hem kan je aandragen dat het niet zijn positie is, hij nog geen minuten in het 1ste heeft gemaakt en sowieso al tijden geen wedstrijd heeft gespeeld door het achterlijke programma van het tweede. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 september 2017 - 22:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tapia nam veel te veel risico en speelde daardoor niet goed, maar ter verdediging van hem kan je aandragen dat het niet zijn positie is, hij nog geen minuten in het 1ste heeft gemaakt en sowieso al tijden geen wedstrijd heeft gespeeld door het achterlijke programma van het tweede. + 5 minuten voor aanvang opgeroepen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vond er tweede helft nog wel wat kleur op komen. Mocht ook van Napoli, hetcis nu ook duidelijk dat zeker 2 a 3 spelers niet met een afjagende tegenstander om kunnen gaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies ja. Was ik nog vergeten te noemen. |
|
|
|