|
|
Gerard_FR
|
|
|
Positief blijven jongens, we gaan Dinsdag weer een hoop leren. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou hoop dat ze er wat van leren want winnen van dit Napoli gebeurt zeker niet,hoop as zondag op een gelijkspel maar dan zal opstelling en instelling 100% beter moetten zijn dan de laatste wedstrijden anders kan dit desasterues aflopen,vrees het ergste.!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schotse arbiter leidt Napoli - Feyenoord
De Champions League-wedstrijd Napoli - Feyenoord staat dinsdag onder leiding van de Schotse arbiter William Collum. De tweede poulewedstrijd van Feyenoord in het miljardenbal begint dinsdagavond om 20:45 uur.
Het is de eerste keer dat Collum dit seizoen een wedstrijd in het hoofdtoernooi van de Champions League leidt. Eerder floot hij wel tijdens het kwalificatieduel tussen Sevilla en het Basaksehir van ex-Feyenoorder Eljero Elia. De wedstrijd eindigde in 2-2 en de arbiter gaf vijf gele kaarten. Vorig seizoen leidde hij vier Champions League-wedstrijden. Hierin trok hij zestien keer een gele en één keer een rode kaart. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gudde: ''Er was niet te onderhandelen met die autoriteiten''
Feyenoord neemt het dinsdag op tegen Napoli in de tweede wedstrijd van de poulefase van de Champions League. De supporters van de Rotterdamse club zijn niet welkom bij de wedstrijd. Ondanks het verbod lijken er toch veel supporters af te reizen naar de Italiaanse stad.
“Ik heb geen idee hoe het gaat lopen”, zegt algemeen directeur Eric Gudde in De Tafel van Kees. “Het is zeer vervelend wat er is gebeurd. Er was werkelijk waar niet te onderhandelen met de autoriteiten daarover, helaas. De schaduw van het verleden neem je weer mee. Ik heb geen idee wat de mensen daar gaan doen.”
De club lijkt ook op het veld een zeer zware opgave te wachten staan. “Als ik kijk naar die voorhoede van Napoli…”, vervolgt Gudde, die bezig is aan zijn laatste weken als directeur van Feyenoord. “José Callejón, Lorenzo Insigne, Dries Mertens… Daar maak ik me wel enigszins zorgen over.” |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eerste supporters zijn al aangekomen in Napels.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als we zondag van AZ maar winnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Veel belangrijker inderdaad.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Eens.
Toch hoop ik wel iets van herstel te zien dinsdag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD VEILIG GELAND IN NAPELS
De spelers van Feyenoord 1 en Feyenoord Onder 19 zijn dinsdagmiddag na een voorspoedige vlucht van twee uur aangekomen in Napels. Beide teams landden rond 12:30 uur op het vliegveld van de Zuid-Italiaanse stad.
Na de landing zetten beide teams per bus koers naar het hotel. Later vandaag wordt door beide ploegen een laatste training afgewerkt op weg naar de wedstrijden van dinsdag in respectievelijk de UEFA Champions League en UEFA Youth League.
Feyenoord 1 traint om 19:00 uur in het Stadio San Paolo van Napoli. Een half uur daarvoor schuiven trainer Giovanni van Bronckhorst en aanvaller Steven Berghuis aan voor een persconferentie, waarin ze vooruitblikken op het tweede groepsduel in de Champions League dat dinsdagavond om 20:45 uur begint.
Onder 19 traint maandagmiddag in het Stadio Pasquale Ianniello in Frattamaggiore, dat een flink stuk buiten Napels ligt. Hier wordt ook de wedstrijd van dinsdag gespeeld, die om 14:00 uur begint en live wordt uitgezonden op Ziggo Select. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote: Ligt er helemaal aan wie er gaan spelen . Als miskleun Kramer en Nelom mee doen vrees ik het ergste. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ik Kramer in de basis zie twijfel ik er toch erg aan of ik Dortmund ga kijken. Ik heb in ieder geval van beide wedstrijden al een stream paraat.
Het enige wat me tegen houdt is dat je zoiets gewoon niet doet, maar ga me ook niet te lang opvreten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2017 door VVout -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon blijven kijken VV.. Heerlijk toch die zelfkastijding. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan jou het schelen. Wat er ook gebeurt. Sterker door strijd! Behalve afgelopen weekend dan... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Na, zeg één naam "Kramer" slof slof... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het leven van een Feyenoordert.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Oké. Maar eerlijk.. dit is niet zijn schuld. Degene die hem heeft gecontracteerd had beter moeten weten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die bezweek onder de druk van heel Nederland die riep dat ze Kramert moesten halen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Napoli-coach: ''Feyenoord is een fysiek sterke ploeg''
Feyenoord neemt het morgen op tegen Napoli voor de groepsfase van de UEFA Champions League. De trainer van de Italiaanse koploper Maurizio Sarri is op zijn hoede voor de landskampioen van Nederland. ''Feyenoord is een fysiek sterke ploeg die het gewend is om aan te vallen. Het wordt een lastige wedstrijd.''
''We moeten ons ervan bewust zijn dat het een heel belangrijke wedstrijd is en dus zo goed mogelijk voor de dag komen,'' vervolgt hij op de persconferentie in aanloop naar het duel van morgen. Sarri hoopt op de steun van de supporters. ''San Paolo moet ons steun geven. Het is geen beslissende wedstrijd, maar wel een belangrijke.'' Napoli heeft net als Feyenoord de openingswedstrijd verloren.
De 58-jarige Sarri heeft alle wedstrijden van Feyenoord dit seizoen bekeken. Ook de verloren wedstrijd tegen PSV en NAC Breda. Met name in Eindhoven maakte de ploeg van Giovanni van Bronckhorst indruk op de ervaren trainer. ''Ondanks de nederlaag, hebben ze in die wedstrijd goed gespeeld. Het is een ontzettend sterk team, met veel aanvallende kwaliteiten.''
Vandaag werd bekend dat Napoli-spits Arek Milik opnieuw maanden aan de kant staat met een zware knieblessure. ''Ik heb echt met hem te doen en wens hem alle sterkte,'' zegt Sarri, die nog niet weet wie hem gaat vervangen. Dries Mertens is een optie, maar de coach ziet hem liever vanaf de zijkant komen. Callejon deed het afgelopen weekend uitstekend in de punt van de aanval. ''Hij is fantastisch. Beschermde de bal goed en is een zekerheid voor het team.'' |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Toch kwalijk in dat opzicht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja die dingen kunnen gebeuren, kijk bij ajaks daar bezweken ze ook onder die druk dat ze Ziyech moesten halen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2017 - 17:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tja die dingen kunnen gebeuren, kijk bij ajaks daar bezweken ze ook onder die druk dat ze Ziyech moesten halen.. Klopt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha omdat ik fan van Mertens' ben d:-)) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Fan van Mertens.. :)) Mooi die positieve mensen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi gevonden, die Pipo's zullen wel denken wat heeft Dries ineens een grote fanschare.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord veilig geland? Dat scheelt dan weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toornstra inzetbaar, St.Juste twijfelgeval
Jerry St. Juste mag rekenen op een basisplaats bij Feyenoord, wanneer hij de laatste test morgen doorstaat. De verdediger zat afgelopen weekend niet bij de wedstrijdselectie vanwege een schouderblessure. Giovanni van Bronckhorst heeft goede hoop dat hij nu de plek van Eric Botteghin kan overnemen.
Jens Toornstra is bij Feyenoord gewoon inzetbaar. St.Juste is een klein twijfelgeval. ''Als St. Juste ook niet kan spelen - ik verwacht dat dit wel lukt overigens - blijven Van Beek en Tapia alleen nog over als opties,'' zegt Giovanni van Bronckhorst op de persconferentie in aanloop naar Napoli-uit, geciteerd door RTV Rijnmond. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als we nog iemand overhouden tot de winterstop ??? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dacht ff dat dit over de groentesoep in het kooktopic ging, haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die is morgen in geen velden of wegen te bekennen, een kennisje op pad gestuurd.
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Rare jongens die Romeinen. Toch ook wel een punt. Eerste helft had het ook 4-1 kunnen staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die hebben hem verkeerd begrepen denk ik, sarri was juist zeer te spreken op de persconferentie over de wedstrijd tegen PSV.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Daar meent ie natuurlijk geen donder van, is alleen on zijn eigen ploeg scherp te krijgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
4-3-3 hint Gio op, met wel een defensieve bezetting. |
|
|
|