|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2017 - 13:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Is heel simpel. Zijn acties werden vaak voorspelbaar en hij krijgt daardoor dubbele dekking. Maar dat zullen Kluivert en Neres ook krijgen als verdedigers in de gaten krijgen hoe ze een bepaalde actie maken! Hij is ook enorm vertraagd. Hij kan vaak nog gewoon snel voorgeven maar wacht met zo lang tot se 2e man dekking er is. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2017 - 13:57 schreef Loetje het volgende:[..] Hij is ook enorm vertraagd. Hij kan vaak nog gewoon snel voorgeven maar wacht met zo lang tot se 2e man dekking er is. Vind hij leuk, om jullie te plagen! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2017 - 13:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee hoor, gaat gewoon verder waar hij gebleven is! Net als toen met de kritiek op Milik. Gaat allemaal goedkomen! En straks balen we weer dat hij verkocht wordt aan een club die zijn talent wel respecteert! Ik vind het een prima speler. Maar vindt wel dat hij nu niet de goede vorm heeft en dan moet hij net als ieder ander gewoon banken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Helpt wel. Als die aan de bal komt draai ik altijd me sjekkie! Zodra ik klaar ben heeft die hem nog steeds en zijn we nog op dezelfde plek op het veld. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Orejuela en Weber nog steeds niet genoeg 'gewend' zie ik Haha grappenmakers |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2017 - 13:40 schreef nummer10 het volgende:[..] toch mooi doelpuntje vd week van klaasjan op aangeven van neres.. dus snap deze keus niet echt Zeker! Ik ook niet, maar ik weet ook niet wat er in Keizer omgaat he. Is maar een suggestie van wat zijn gedachtegang er achter zou kunnen zijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Of gewoon betere en beter ingespeelde spelers in dit elftal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Trouwens een leuk feitje...
Tot op heden zijn de invallers bij Ajax in de eerste 4 wedstrijden al goed geweest voor 2 goals en 3 assists. Dat is nu al een meer dan vorig jaar onder Bosz. Dat is heel positief. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En wat hebben die ten opzichte van de basisspelers qua voorsprong? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Orejuela wordt geen basis. Dat blijft Veltman.
Wöber is sinds hij terug is gekeerd van zijn nationale verplichtingen in Oostenrijk ziek geworden en heeft sindsdien maar 2x getraind. Begrijpelijk dat hij dan geen basis is toch?
Bron |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ze zijn niet al beter dan wat we in de verdediging hebben lopen? Dan had je ze net zo goed niet kunnen halen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wober zie ik in afzienbare tijd de plek van Viergever over gaan nemen en dan gaat Viergever in plaats van Dijks spelen op links. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2017 - 14:22 schreef Jaccio het volgende:[..] Ze zijn niet al beter dan wat we in de verdediging hebben lopen? Dan had je ze net zo goed niet kunnen halen.. Want we hebben geen kwalitatief goede wissels nodig...? Bovendien geef die jongens eens wat tijd. Zo lang zijn ze nog niet bij Ajax. Net twee weken, met interlands tussendoor... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2017 - 14:24 schreef Loetje het volgende:[..] Wober zie ik in afzienbare tijd de plek van Viergever over gaan nemen en dan gaat Viergever in plaats van Dijks spelen op links. Dat dan weer wel, liever vandaag als gisteren. Maar dan moet hij fysiek in orde zijn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2017 - 14:24 schreef Loetje het volgende:[..] Wober zie ik in afzienbare tijd de plek van Viergever over gaan nemen en dan gaat Viergever in plaats van Dijks spelen op links. Dat dan weer wel, liever vandaag als gisteren. Maar dan moet hij fysiek in orde zijn. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Dolberg begint op de bank, vandaag. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2017 - 14:24 schreef Loetje het volgende:[..] Wober zie ik in afzienbare tijd de plek van Viergever over gaan nemen en dan gaat Viergever in plaats van Dijks spelen op links. Same. En ik hoop ook zeker op dat laaste. Viergever moet weer ontketend worden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Echt? Omg.. Speelt Frenkie de Jong ook in de basis?!? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nijhuis en Ajax... Het zal nooit een combinatie worden... Uiteindelijk valt hij te makkelijk maar ervoor wordt hij gewoon tegengehouden |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2017 - 14:25 schreef NatjosFC het volgende:[..] Want we hebben geen kwalitatief goede wissels nodig...? Bovendien geef die jongens eens wat tijd. Zo lang zijn ze nog niet bij Ajax. Net twee weken, met interlands tussendoor... Nou, wat we nodig hadden waren directe versterkingen. Aangezien de jongens die er nu staan op die posities gewoon niet goed genoeg zijn.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Snelle en domme gele kaart! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een typische Nijhuis kaart tegen Ajax. Compleet belachelijk. Die kaarten geeft ie normaal nooit. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De toon is meteen gezet. Ajax weet meteen wat ze te wachten staat. Wordt moeilijk voor ons, denk ik. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2017 - 14:34 schreef remco k het volgende:Een typische Nijhuis kaart tegen Ajax. Compleet belachelijk. Die kaarten geeft ie normaal nooit. En dat bedoel ik. 3 overtredingen waarvan die er 2 normaal laat lopen. Altijd hetzelfde! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De eerste overtreding daar wordt gewoon door ADO gemaakt. Daardoor komt Vd beek er zo in. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2017 - 14:34 schreef remco k het volgende:Een typische Nijhuis kaart tegen Ajax. Compleet belachelijk. Die kaarten geeft ie normaal nooit. Hij wil even de show stelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gewoon irritant toch. Even de toon zetten door Nijhuis. Compleet belachelijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En daarom heb ik niks met hem. Als hij fluit gaat het altijd over hem en datzelfde hebben we met Van Boekel! Maar dit doet hij verder nooit Van de Beek kan hier niks aan doen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ADO zit er bovenop en de enige die een bal vooruit krijgt is Frenkie de Jong |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En hier kom je al goed weg. Ik dacht die fluit meteen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geweldig opgesteld door Veltman!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Het gaat veel via rechts nu, zie je weer hoeveel die Kluivert balverlies lijkt. Dat doet Younes dan toch veel minder als alles via links gaat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jezus man, je hebt alle tijd om door te lopen en er zelfs langsheen te lopen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ai Hunter, je hebt zoveel tijd daar. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het blijft wachten op de eerste doelpunt, voordat de wedstrijd echt openbreekt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2017 - 14:43 schreef NatjosFC het volgende:Het gaat veel via rechts nu, zie je weer hoeveel die Kluivert balverlies lijkt. Dat doet Younes dan toch veel minder als alles via links gaat. Balverlies vind ik bij Buitenspelers juist helemaal niet erg. Die moeten risico in hun acties leggen. En het levert ook al een dikke kans ip. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nogal en niet om hem nu te bekritiseren hoor, maar de oude Huntelaar zag dit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfff je had hier al voor moeten staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook hier schrikt er een van de kans die hij krijgt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De jong erg goed begonnen trouwens. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2017 - 14:45 schreef remco k het volgende:[..] Balverlies vind ik bij Buitenspelers juist helemaal niet erg. Die moeten risico in hun acties leggen. En het levert ook al een dikke kans ip. Bij Kluivert leidt het de hele tijd tot niets. En 15 meter over de middenlijn hoef je nog geen actie te maken tussen twee man door... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan niet wachten tot die wijven weer komen roepen dat dat de schuld van Keizer is dat hij mist |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Alles vooruit in de kleine ruimte |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is toch Gvd gewoon geel vent. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2017 - 14:46 schreef NatjosFC het volgende:[..] Bij Kluivert leidt het de hele tijd tot niets. En 15 meter over de middenlijn hoef je nog geen actie te maken tussen twee man door... Juist wel om eens wat eerder ruimte te krijgen voordat alles weer volloopt. En Huntelaar krijgt gewoon een goede kans op de actie van Kluivert. Die speelt tot nu toe echt prima. |
|
|
|