|
|
VVout
|
|
|
Beter geen uit supporters toelaten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Serdar Gözübüyük is door de KNVB aangesteld als scheidsrechter voor de bekerwedstrijd tegen AVV Swift. Dit duel in de tweede ronde van de KNVB Beker wordt op woensdag 25 oktober om 20:45 uur gespeeld in De Kuip. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Nou, zou mij benieuwen hoeveel er van die "wij-zijn-er-altijd"-supporters ook daadwerkelijk zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 - 18:08 schreef Phyrexian het volgende:Nou, zou mij benieuwen hoeveel er van die "wij-zijn-er-altijd"-supporters ook daadwerkelijk zijn. Vakkie J d:-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kun je nog steeds kaartjes kopen bij de primera? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat mag ik toch wel hopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Liefst in reguliere speeltijd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wel direct Europa Leaque. Klaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De winnaar krijgt een ticket voor de derde voorronde van de UEFA Europa League.
Niet meteen poulefase meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Afzeggen dan maar, de rest van t seizoen ook maar alleen trainen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat niet maar je wilt de titel. Dat is het allerhoogste.
De beker is een leuke prijs toen we m wonnen 2 jaar geleden. Maar kan nooit tippen aan doel 1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alleen de eerste 2 plaatsen is een garantie voor Europees voetbal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja, is allemaal nog mogelijk. Maar we moeten ook niet overdrijven.
T is niet dat we al decennia elk jaar kampioen worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hoeft ook niet. Maar na 9 wedstrijden al afhaken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die speelt al jaren bij ons ouwe |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:0 . Maar met deze investeringen is E L toch echt het minste wat we moeten halen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 8 punten achter na pas 9 wedstrijden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inderdaad. Dus nog 75 punten te vergeven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je na zo weinig wedstrijden al zoveel punten verspeeld hebt waarbij het veldspel alleen maar minder lijkt te worden en vastigheden niet aanwezig zijn.
Tsja ga er maar aan staan. 8 punten achter vind ik teveel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe anders denk ik Vermeer in het goal,geertruida ,er in ( is een van de 10 grootste talenten volgens een UK tijdschrift) Nieuwkoop, Amrabat,Haps , Larsson. Basigoglu, Kramer samen met Jorgenson, Hansson ,berghuis |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 19:38 schreef piet de paler het volgende:Effe anders denk ik Vermeer in het goal,geertruida ,er in ( is een van de 10 grootste talenten volgens een UK tijdschrift) Nieuwkoop, Amrabat,Haps , Larsson. Basigoglu, Kramer samen met Jorgenson, Hansson ,berghuis T's dat ik er geen vette streep doorheen kan zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nou orakel van het forum wat wil jij dan veranderen, kom laat mij mee genieten van je know how en je visie, wie wil,je dan laten spelen bij de dikke streep?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 oktober 2017 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als we allemaal mogen strepen dan blijft er niemand over. In ieder geval niet voor een elftal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan nog lachen worden deze wedstrijd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Exact. Ik begin nu al te lachen bij de toekomstige voorzetten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 19:48 schreef piet de paler het volgende:[..] Nou orakel van het forum wat wil jij dan veranderen, kom laat mij mee genieten van je know how en je visie, wie wil,je dan laten spelen bij de dikke streep? Geef Vente de kans, maar das niet aan jouw besteed jeugd die nog moet opdrogen een kans te geven. Heb je Tourre en Hansson ook nog, wil in ieder geval die andere 2 nog ff niet zien. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 23:08 schreef VVout het volgende:[..] Geef Vente de kans, maar das niet aan jouw besteed jeugd die nog moet opdrogen een kans te geven. Heb je Tourre en Hansson ook nog, wil in ieder geval die andere 2 nog ff niet zien. +1 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 23:08 schreef VVout het volgende:[..] Geef Vente de kans, maar das niet aan jouw besteed jeugd die nog moet opdrogen een kans te geven. Heb je Tourre en Hansson ook nog, wil in ieder geval die andere 2 nog ff niet zien. Ik denk wel een optie tegen Swift, maar Gio durft dat niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio krijgt de geest even niet uit de fles. Of helemaal niet. meer. Is er een ander plan, trainer? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pleur die B-garnituur er maar in.
Vermeer; Diks, Geertruida, st. Juste, Nelom; El Ahmadi, Amrabat, Hansson; Bilal, Kramer, Larsson.
Larsson er op tijd uit halen, die moet zaterdagavond al weer spelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vind Vermeer,ST Juste,El Ahmadi,Larson geen b garnituur |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb een kaartje en ga , ik laat een gewonde (maat) ploeg niet achter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een keer een potje winnen , dat zou weer eens fijn zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat lijkt me wel morgen. Anders heb je dus wel crisis |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op he, Swift gewoon 6-0 niet zo zielig kom op zelfs met Diks in de verdediging red je dit. Het blijven kut Amsterdammertjes van 10 klasse minder. Je moet niet onderschatten maar bam bam bam bam bam bam , dan Roda op kutgras bam, bam
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 oktober 2017 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 08:43 schreef MMM het volgende:Pleur die B-garnituur er maar in. Vermeer; Diks, Geertruida, st. Juste, Nelom; El Ahmadi, Amrabat, Hansson; Bilal, Kramer, Larsson. Larsson er op tijd uit halen, die moet zaterdagavond al weer spelen. Nieuwkoop een helftje laten spelen trouwens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hele wedstrijd niet? |
|
|
|