|
|
MMM
|
|
|
quote: Liever zaterdag hele wedstrijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahahaha mwah vandaag zou ik hem wel opstellen. Jorgensen weer even laten herstellen.
Sowieso benieuwd naar de opstelling. Zou het onbegrijpelijk vinden als hij geen zooi spelers rust zou geven.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rust? Ze hebben net 90 minuten kunnen rusten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Haha je weet wat ik bedoel.
Komende week 3 uitwedstrijden. Dus laat de Diksjes, Bilaltjes en Kramertjes de boel maar oplossen vanavond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Jorgensen moet juist veel minuten maken om weer 100% te worden. Hij heeft genoeg rust gehad tijdens zijn blessure. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Zolang Gio maar de kans geeft aan Geertruida ipv Diks centraal |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Potver zit ik bij de macdonalds een burger te eten , ben veel te vroeg. Dan maar effe biertje kopen op de gr hilledijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Langs de dames lukt ook nog wel. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Jorgensen laten spelen tegen roda en den haag uit beide kunstgras zou ik hem sparen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Denk niet dat wij die luxe hebben. Je ziet hoe het elftal rendeert zonder Jorgensen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Heb eigenlijk best zin in de wedstrijd, ben toe aan een 7-0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alles is minder dan dubbele cijfers is een nederlaag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wordt gewoon een saaie 2-0 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aardige, verstandige opstelling. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dure bank. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Diks moet wieberen en daar moet Geertruida nu gewoon spelen. Idem voor Kramer, daar moet Vente. Op de plek van Vente Hansson.
Maar nee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 - 19:59 schreef Stylzz het volgende:Diks moet wieberen en daar moet Geertruida nu gewoon spelen. Idem voor Kramer, daar moet Vente. Op de plek van Vente Hansson. Maar nee. Eens wat betreft Geertruida en Hansson.
Vente ben ik ook deels met je eens maar hou die Kramer maar even tevreden met zo'n potje voordat ie herrie gaat schoppen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat interesseert niet zo veel meer. Misschien wel een beetje herrie nodig. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dan zie je die opstelling en dan ineens is die zin stuk minder. Pff als het maar niet zo'n frustie avond wordt weer met een 1-0 of 2-0 inderdaad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit moet toch lukken zo.. Of de spelers moeten er met de pet naar gooien.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
meijerop1
|
|
|
en Nelom ook weer uit stal gehaald. gvd.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Waar ik dan wel nieuwsgierig naar ben is Vente op 10. Als dat werkt is probleem Jens uit vorm opgelost. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Digs als CV en Kramer in de spits, na OK dan. Vente toppie, hoop een leuke partij van hem te zien. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelom, joepie had ik ook gedaan.
Ach wat de fuck, ook zo moeten ze dit kunnen winnen en zou je er niet druk over mogen maken. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Precies dat VVout, deze moet je makkelijk kunnen hebben. Maak ik mij niet eens druk om, maar wil wel leuke pot zien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan wel eens lang 0-0 blijven |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
In de rust/vlak na rust zou ik Nieuwkoop wisselen en Geertruida erin, Diks terug naar backpositie.
Larsson wisselen en Hansson erin. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan ook heel snel 4-0 worden |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ken eigenlijk alle kanten op dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 oktober 2017 door Fart -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 - 20:23 schreef MMM het volgende:In de rust/vlak na rust zou ik Nieuwkoop wisselen en Geertruida erin, Diks terug naar backpositie. Larsson wisselen en Hansson erin. Dat 1e eens. Hansson op 10 en Vente spits vanaf begin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 oktober 2017 door ar -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja apart, je kan die jongen gewoon in de basis laten beginnen. Slechter kan toch niet. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gertruida kun je denk ik beter brengen bij een ruime voorsprong. Niet gelijk met de druk erop die er nu heerst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vente's plek is wel apart. Wil het idee erachter wel weten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Experimentje. Doet Gio niet zo vaak |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat Gio ervan uit gaat dat we veel sterker zijn. En dus eigenlijk 4 2 4 speelt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
424 is de domste opstelling ooit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou joh, als we dan 3-0 winnen heeft ie z'n gelijk. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kramer en Nelom staan op het.veld, dus dan kan je niet veel verder omlaag |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|