|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Sancties voor Huub...
Huub heeft zich gisternacht weer laten gaan, waarbij hij onder andere een plasma van de muur heeft afgeslagen. Hij heeft daarom gisteren weer een fikse boete gekregen plus een aantal sancties. Hij mag aankomende tijd niet meer op uitjes en geen optredens meer doen. Hij mag dus ook niet meer mee naar het K1-gala van Brian. Hierdoor kreeg Brian de keuze om een andere Miljonair of gastspeler te kiezen die mee mag. Hij heeft gekozen voor Mike, omdat hij denkt dat die hem wel goed kan steunen. Oh oh Huub, zo blijft er natuurlijk niets van je eventuele jackpot over!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
kan hij in het stomste geval dat hij zou winnen, meteen ZIJN HUIS verkopen, hahahahah |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
dat hij ze toch maar weg kan spelen en dat die vuile antiliaan der niet mee weg komt die gun ik de deurmat nog niet de stiekemerd |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
jammer dat lijfstraffen zijn afgeschaft, ze moesten die domme boer, kielhalen, lekker onder water houden kijken of hij met bubbles in zijn bek ook zo kan vloeken.Er is nu al veel te lang de hand boven het hoofd gehouden van die GLUUB HUUB, en nog raar vinden dat Lieke anti Huub geworden is, hahahaha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Jaap mag winnen, maar dan moet hij als eerste de tuinkabouter eruit werken |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik ben bang dat Jaap, straks als eerste eruit ligt als hij niet uitkijkt. Vieze Claire is binnen, en nu blijkt waarschijnlijk ingekocht, ook fijn om te horen. Amunitie voo Amanda en Brian en Selene, wel weer smerig. zwartskopf, verklaar wel waarom Claire dit pikte van Huub, haar vader is idem dito! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Hoe zit dat nou met 'ingekocht' en de producten die die vader zou verkopen ofzo? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
vader heeft een opmerking gemaakt over Swartzkopf, en dat is niet in goede aarde gevallen. De kapster vertelt ook nog even dat Claire`s vader al kappers voor haar heeft geregeld, en ze zegt er achteraan, heeft je vader je in de kooi gekocht?. Claire zegt, nee dat heeft mijn vader niet gedaan , en dat hij het vast niet zo bedoeld heeft..maar zal mijn vader bellen.. kapster mandy zegt tegen Claire, het deed echt zeer, om je vader te horen zeggen dat we niets voorstelden". dat snap ik wel zei claire. zoiets dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 februari 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nou Ilse er is net iets meer aan de hand, alle producten van Zwartskopf staan uitgestald in de kapsalon,en alle producten van de kapster zijn verwijderd, vader had minachtende opmerking gemaakt over de kapster en had lijst met goede kapsters achter gelaten in de kooi. Vader is een hoge piet bij zwartskopf. De kapster wil niet zonder betaling aan de producten van Claires vader worden gekoppeld, zij gaat niet haar gezicht aan zijn producten lenen, zonder hiervoor ruime vergoeding te krijgen. zo was het dus, en gelijk heeft ze. iedereen pikt een graantje mee van de goudenkooi, maar door je producten uit te stallen gratis gebruik van te mogen maken, je dochter inkopen in de DGK, is tienduizend een schijntje want driekwart van de dag zit sowieso Amanda in de ..... juist de kapsalon. gewoon een slimme zakelijke zet, maar de kapster is ook geen blootje, die had ze door, dus dikke streep door de rekening. van Claire en pappa. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat klopt maar toen ik dit vertelde wist ik dat nog niet;-)maar bedankt voor de uitleg later. |
|
|
|
|
SmeeeJ
|
|
|
Ik snap niet dat Huub elke keer weer een kans krijgt, hoeveel dingen heeft hij nou wel niet misdaan? En elke keer die sancties, volgende keer gewoon die kooi uit. Klein aggresief ventje.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Nu snap ik het kappers verhaal! Dank voor de uitleg Ilse en Xanne... |
|
|
|