|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon tot het gaatje gaan , proberen te winnen en dan komen de geblesseerde weer terug. De competitie is lang |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Giovanni van Bronckhorst kan wel weer beschikken over 28-jarige Kramer. De spits kon afgelopen dinsdag niet op de bank plaatsnemen vanwege een liesblessure. ''Michiel Kramer heeft de training hervat en is zondag weer inzetbaar,'' zegt hij.
Nou en. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik denk dan dat er toch echt iets los komt bij de aanhang, speelt steeds meer op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er is eigenlijk geen alternatirf Vente is nog minder en Larsson is niet fit. Als je dan Amrabat voor Diks inbrengt kom je gewoon een speler tekort. Of je moet Tapia op het middenveld neerzetten , daar worden de meesten ook niet vrolijk van. En wat doe je dan met de cv's ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hamer verhuren is een grote fout geweest , back up als middenvelder en rb. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Denk dat Hamer nog niet het niveau heeft. Laat ie maar lekker een seizoen bij Dordt voetballen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hamer was en is 2 klassen beter als Diks. Dat zag je al in de voorbereiding , en de invalbeurten afgelopen seizoen. Net als Nieuwkoop , er gelijk staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 september 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat je t iets te veel romantiseert |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja. Hamer kan er niks van. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Al zou dat zo zijn, het probleem ligt er gewoon. Je zult met Diks Kramer en of Tapia moeten starten, meer smaken zijn er niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Twee spelers kwamen in invalbeurten en de voorbereiding totaal niet uit de verf. En die lopen er nog, Vente en Hansson. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Komt goed geile. AZ gaat huilen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop het, die spelen ook slecht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vejinovic: ''Ik ben extra geprikkeld''
Marko Vejinovic kwam vorig jaar niet voor in de plannen van Giovanni van Bronckhorst. De middenvelder kon ook dit seizoen niet rekenen op speeltijd en koos daarom voor een verhuur aan AZ. Zondag neemt Vejinovic het op tegen de Rotterdamse club. ''Ik ben extra geprikkeld om Feyenoord te laten zien wat ik kan.''
''Ik heb er heel veel zin in. Het wordt een moeilijke wedstrijd, maar ik heb veel vertrouwen in ons elftal,'' vervolgt Vejinovic, die nog een contract heeft bij Feyenoord tot 2019, in gesprek met De Telegraf. ''We doen het dit seizoen hartstikke goed. Ja, de laatste wedstrijd tegen Excelsior was minder, maar daarvoor willen we onszelf graag revancheren. Tegen Feyenoord.''
John van den Brom is blij met de huurling van Feyenoord, maar hij moet wel meer scoren. ''Ik vind dat hij bij vlagen hoger op de helft van de tegenstander moet spelen, zodat hij vaker in scoringspositie kan komen. Hoewel ik nu al heel tevreden over hem ben, vind ik dat het latje nog hoger kan. Dat hij nóg bepalender kan zijn. Maar dat weet hij zelf ook, hè! Als er één speler zelfkritisch is, dan is het Marko wel. Hij denkt al als een trainer.'' |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die schopt er natuurlijk zomaar een vrije trap in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dacht UT niet sta ik zo weer bij hem in de tuin.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vejinoniets natuurlijk, wat denk je wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij wil laten zien wat je kan.... Heeft ie bij ons twee jaar zitten afrukken of zo? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij moest met de panfluit van Tapia spelen. Gaat je natuurlijk niet in de koude kleren zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 september 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En met zo'n jeuk ga je dan weer rare fratsen uithalen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog niet zo lang geleden dacht ik, we verliezen wel heel weinig. Nu hunker ik echter naar een overwinning die eeuwenlang geleden lijkt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zin in. Gemengde noten en bokbier al aanwezig.. jeah! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ben echt benieuwd ,ik kijk niet misschien help dat ... Kannie kijkenie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kan het ook niet zien, werken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ook niet. Zelf voetballen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En zeker geen Fox op je Iphone? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Toch raar, daar heeft hij bij Feyenoord tijd zat voor gehad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toen werd ie ook geprikkeld vanuit de tuin. Werkte averechts |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nope..geen tijd voor ook helaas.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Geen idee, maar als dat de rode lijn in zijn carrière is schopt ie het niet ver. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik gun hem het beste, maar zondag hopelijk net zo traag en zwak als bij ons. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Gelukkig ik ben niet de enige op Zondag :D |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 september 2017 - 15:06 schreef van geil het volgende:Nog niet zo lang geleden dacht ik, we verliezen wel heel weinig. Nu hunker ik echter naar een overwinning die eeuwenlang geleden lijkt. Dit dus. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
ben er klaar voor... maar eerst: F1! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zijn de betere opstellingen inderdaad.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Aan de bal speel je ze kapot... verdedigend ....oppassen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat dit op dit moment de sterkste opstelling is, beb benieuwd hoe Larsson het gaat doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vlaar doet niet mee, of was dat al bekend? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gouka , achterlinie koste 17,5 miljoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 oktober 2017 - 09:37 schreef piet de paler het volgende:Ik denk dat dit op dit moment de sterkste opstelling is, beb benieuwd hoe Larsson het gaat doen Is realistisch. Nu nog defensief scherp, wil niet weer tegenstanders zien met meters ruimte. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Al een seizoen of twee niet toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Prima opstelling. Al had ik Larsson eerder in het centrum en Boëtius op de vleugel verwacht. Ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken. |
|
|
|