|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 - 12:55 schreef brettemerton het volgende:Hoezo Dirk nog niet klaar en beschikbaar. Een trainer zit in je. Dat kun je niet leren. Je kunt niet van elke pipo of oud-voetballer een trainer maken. Ervaring is net als bij spelers flauwekul. Je bent goed of je bent het niet Dirk is nog niet klaar omdat hij met iets goeds bezig is. Die talenten van 019 worden het snelst klaargestoomd door Kuyt ,en daar zal Feyenoord van kunnen profiteren. Daarbij hoef je Gio niet af te kopen en geen tussentijdje trainer aan te trekken als Dirk zijn halve elftal volgend seizoen mee neemt als hoofdtrainer van Feyenoord 1 |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Deze jongens van O19 kun je net zo goed meteen in Feyenoord 1 zetten. Wordt het misschien iets aantrekkelijker |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 - 15:29 schreef brettemerton het volgende:Deze jongens van O19 kun je net zo goed meteen in Feyenoord 1 zetten. Wordt het misschien iets aantrekkelijker nooit doen, eerst langzaam brengen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 - 15:29 schreef brettemerton het volgende:Deze jongens van O19 kun je net zo goed meteen in Feyenoord 1 zetten. Wordt het misschien iets aantrekkelijker Zijn nog te wisselvallig ,de enne wedstrijd druipt de klasse eraf ,de andere wedstrijd is het lastiger. Zou weleens leuk zijn als 019 een oefenwedstrijd tegen Feyenoord1 afwerkt voor publiek in de Kuip. |
|
|
|
|
Heeloudefan
|
|
|
Ruim een jaar geleden begon ik met dit item. En wat is er verbeterd? NIETS! De man maakt geen speler beter en is een tactische onbenul. Jammer dat van Geel en de Jong zich op het zelfde -voor een club als Feyenoord totaal onvoldoende- niveau bevinden. Weg ermee!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Overgewicht , en nooit verder gekomen dan een derde elftal in de vijfde klasse , schat ik zo in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zit je nou alweer je Donald Duck te copy-pasten? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
IK ben het 100% met WvH eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Hanegem noemt 1 naam niet vanwege oud zeer, wat ik van zijn kant begrijp. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wie misschien:
Philip Cocu Peter Bosz Jaap Stam Henk Frasze Hein Vanhaezebrouck of toch Gio laten blijven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Liever een trainer die wel 3D kan kijken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2018 - 17:56 schreef de bluffer het volgende:Wie misschien: Philip Cocu hahaha Peter Bosz hahahaha Jaap Stam hahahahahaha Henk Frasze haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha Hein Vanhaezebrouck hahahahahahahahahahhahahaaaaaaaaaaahaha of toch Gio laten blijven HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Of wa |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Henk Frasze lijkt me anders wel een hidden Star. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je moet de ballûh van Henk hebben zeker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bluffert kent ze allemaal. Heeft er ook kijk op. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Je tikt wel commmetaar maar kom zelf eens met namen. dan kan ik zien of het wat zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: bedankt vanuit het hoge noorden (D K) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mij lijkt Z. Ondebok een prima trainer voor ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat is wel een makkelijk antwoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat jaarsalaris kunnen we beter aan een verdediger besteden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het gaat gewoon landzaat worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat Gio niet gaat |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ook een goeie naam was ik vergeten, maar heeft wel de papieren daar voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jammer DAT HIJ ER NIKS VAN KAN |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En zijn opvolger zal Landzaat zijn. Dit jaar , volgend jaar , over 2 jaar ? 5 jaar ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En zijn opvolger zal Landzaat zijn. Dit jaar , volgend jaar , over 2 jaar ? 5 jaar ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verwacht ik niet, zal Dirk worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kan ook, maar ik denk dat dat eerst de assistent zal worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Waaruit blijkt dat nu weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zijn carrière wel eens gevolgd? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vriendjes van Geel en Gio zorgen er samen wel voor dat ze kunnen blijven.
Het worden dus nog hele trieste jaren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk echt serieus dat die twee absoluut geen vrienden zijn. Gio heeft al zoveel sneren gegeven, dat zit gewoon niet lekker tussen die twee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn tot elkaar veroordeeld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sneren? Nog geen seconde heeft Gio van Geel rechtstreeks tot de orde geroepen. Soms heel vilein, heel erg verborgen.
4 handen op 1 buik. Meer niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jawel man. Live op tv , in de voorbereiding al Met Boetius, V Geel moet nu eens aan het werk , kwaliteit erbij , en geen breedte spelers meer. 2 keer bij fox , vervolgens kwam er niets. Ook diverse malen over het niet kunnen inpassen van spelers omdat ze geen ritme kunnen opdoen. En als je dan de persoon Gio kent, een gentleman , dan zegt dat heel veel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kijk, het siert Gio dat ie een gentleman is. Een kant waar vele trainers nog een punt aan kunnen zuigen. Maar iedereen weet dat je daarmee geen paleisrevolutie veroorzaakt. Gio maakt geen statements jegens van Geel. Het blijft miniem en onopvallend. Ze hebben elkaar nodig en begrijpen elkaar. De komst van Landzaat was nog eens een bevestiging. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, jij gaat ook publiekelijk je directeur te kak zetten. Joh , dat kan toch niet . Dit waren al op het randje commentaren , het zegt eigenlijk alles dat er geen consequenties waren voor Gio. Het wordt breder gedragen :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, dat hoeft ook niet, maar je kunt rustig benadrukken dat je een inhoudelijk een verschil van mening hebt en toch een gesloten rij zijn. Komt zelfs sterker over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou het nog eens teruglezen dan . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik herhaal: het is een te soft weerwoord. En komt niet meer terug. Jammer. Ik vind ook dat Gio geen al te onafhankelijke geest mee draagt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jij en ik hebben toch geen idee wat daarbinnen gezegd wordt . Ik persoonlijk denk heel erg veel, als je dit al voor de camera durft te zeggen. Kan geen andere trainer bedenken die dat ooit deed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We oordelen dan ook op wat we horen en zien. Ik vind dat Gio te correct is gebleven, indien hij het daadwerkelijk anders ziet.
En ach, misschien is het wel wat Stylzz zegt: tot elkaar veroordeeld.Elkaars rug krabben, want zonder elkaar aangeschoten wild, zeker als prestaties ondermaats raken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ga in deze meer met Krabbendam mee. Feyenoord of niets voor Gio. Poen zat , volledig onafhankelijk , en 0 zin in buitenlandse avonturen . Dan maar lekker met pensioen. Of er moet een droom voorbijkomen , maar die kans is miniem. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als Gio van Geel helemaal niks vindt, zal hij nooit bijtekenen...We gaan het zien. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja al een paar jaartjes, gewoon aktief in de lage klasse en verdient hier en daar wat bij met een schnabbel. Doet het bij Spakenburg niet slecht, dus ook al is dat 3e klasse of zo het blijft voetbal en het loopt.
Ik ga niet beweren dat het de man is om Feyenoord te trainen of zo, maar ook niet dan het een onintelligente persoon is zonder enig inzicht. Ik vind dat wat te ver gaan en denk persoonlijk dat menigeen zich aardig vergist in hem. |
|
|
|