|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daar lijkt t op. Maar een ander gaat nu roepen, t kost te veel kracht omdat ze op hun tenen lopen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wacht maar tot Gio en v Geel weggaan. Dan weet je of ze goed of slecht zijn! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laten we de vervanger van van Geel wel even de tijd geven want er moet een partij puin geruimd worden dat is niet te geloven. Transferpotje ook leeg. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 december 2018 - 10:04 schreef MMM het volgende:Laten we de vervanger van van Geel wel even de tijd geven want er moet een partij puin geruimd worden dat is niet te geloven. Transferpotje ook leeg. Nee bij een "top"club heb je geen tijd. Had v geel ook niet..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Absoluut niet. Zitten opvallend regelmatig er doorheen. En de behoorlijke hoeveelheid blessures. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Van Geel krijgt nu al weer 2 jaar de tijd. Dus die tijd is er blijkbaar wel.
Er moet teveel puin geruimd worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
v Persie heeft hem vandaag weer gered |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: gio traint te weinig en te kort en teveel vrije dagen , dit is in alles terug te zien in de wedstrijden |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 december 2018 - 10:04 schreef MMM het volgende:Laten we de vervanger van van Geel wel even de tijd geven want er moet een partij puin geruimd worden dat is niet te geloven. Transferpotje ook leeg. Wie is dan die vervanger |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 december 2018 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:[..] Daar lijkt t op. Maar een ander gaat nu roepen, t kost te veel kracht omdat ze op hun tenen lopen. Op zeker het laatste. Wat denk je dat dat doet met je lichaam , zo'n wedstrijd tegen bijvoorbeeld PSV. 90 minuten in het rood. En eigenlijk gaat elk potje zo, zelfs gisteren moesten ze weer diep gaan . Als je daar de wedstrijden van de nummer 1 en 2 naast legt , dat is een wereld van verschil, die gaan niet eens moe het veld af. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoals Borst het laatst zei, schaatsen tegen klunen . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kortom, het is hoog tijd voor een andere trainer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee die is vermoord |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of van de Brompot geworden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of zich vergrepen aan Roodkapje Ze was gewapend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 december 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Peter Bosz nieuwe trainer van Bayer Leverkusen, das alvast weer een discussie minder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Binnen een jaar weer ontslagen haha |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
jaartje advocaat of van gaal :P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Van Bronckhorst en van Geel zijn over de datum en er moet een nieuwe trainer, technisch directeur en een nieuwe scouting komen. Men kan niet zo blijven aanmodderen en het is de hoogste tijd actieve stappen te ondernemen, want de situatie is dat het plafond met deze lieden aan het roer is bereikt. Dus beter wordt het anders niet en men moet nu over gaan tot actie. Geen woorden maar daden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mario Been is bekend met de situatie die er aan komt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Koeman liet zien hoe je daar mee om gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het mislopen van de titel ondanks een zeer zwak Ajax en PSV toen, dat was smullen ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een tweemaal rijker 020 en 040, een saai, maar onverstoorbaar 020 kampioen, met een heel jeugdig, spotgoedkoop en budgetterend Feyenoord meermalen 2e. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zwaar verward, laat maar weer. We hebben zelfs nu gemiddeld meer punten dan Koeman ooit behaald heeft , met een veel sterkere top 2.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 december 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zwaar verward? Is echt een autistische uitspraak, want respectloos wegzetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die prijzen, afgelopen jaren, hebben de werkelijkheid scheef getrokken. We zijn de 3e club in NL. Dat zijn we alweer jaren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ah, leuk, dat wordt weer uittesten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Koeman had op 2 hele belangrijke posities wel slechte spelers staan. Keeper en nummer 10. Met goede op die 2 plekken waren we kampioen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 december 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 27 december 2018 - 20:48 schreef MMM het volgende:[..] Koeman had op 2 hele belangrijke posities wel slechte spelers staan. Keeper en nummer 10. Met goede op die 2 plekken waren we kampioen. Ja eens, maar hij koos zelf altijd voor Immers (Lamprou vond ik overigens ook beter als Mulder) En nu hebben we op wel 5 posities zwakke spelers zonder alternatief
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 december 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen touw meer aan vast te knopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bindt het om je hoofd Henk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja geile, weet je je punt nog wel?
We hebben nu meer punten dan met Koeman....Wat wil dat zeggen? Zeg dat niet ook iets over de sterkte nu van bv. andere clubs in de subtop?
Koeman zette veel jeugd neer. Daar heeft de club veel geld mee geboerd. Dat proces staat al weer 3 jaar stil.
Ach, laat maar. Best zinloos dit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik moet er om lachen Henk, zoek een andere forum partner |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
? das drie keer, een keer is genoeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lach erom geile, als het je sterker maakt. Ik vind ook dat je dat nodig hebt.
En omdat je dat wenst zal ik je posts wat vaker aan de zijkant houden. Want ben een aardige peer, weet je toch! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Do 27 januari
Net aan het einde van t oude jaar is er een abrupt einde gekomen aan de innige relatie tussen van Geil en Henk . Aan de vraag aan van Geil hoe de relatie tot een dieptepunt kwam antwoordde van Geil als volgt. Ik denk dat ik meer vrijheid wilde dan er in mijn relatie met Henk mogelijk was. Het werd verstikkend ,Henk wou alle aandacht die ik niet kon geven. De conclusie is dat wij gewoon niet bij elkaar passen.
Henk kwam zelf met een andere conclusie.Kijk in een relatie moet het van twee kanten komen..Beiden zullen daar keihard aan moeten werken ,maar het begon al snel op een 1 richtingsverkeer te lijken.
Hoe nu verder? Henk . Ja ik denk dat ik van Geil maar de ruimte geeft,misschien komen we dan later weer dichter bij elkaar ,want hee ,ik ben een toffe peer.
Bron ,Feyenoordprivé & Feyenoordstory compagnie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 december 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
hahaha.
ja van zo'n opvallende verschijning krijg je soms geilzucht |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 december 2018 - 13:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Do 27 januari Net aan het einde van t oude jaar is er een abrupt einde gekomen aan de innige relatie tussen van Geil en Henk gekomen. Aan de vraag aan van Geil hoe de relatie tot een dieptepunt kwam antwoordde van Geil als volgt. Ik denk dat ik meer vrijheid wilde dan er in mijn relatie met Henk mogelijk was. Het werd verstikkend ,Henk wou alle aandacht die ik niet kon geven. De conclusie is dat wij gewoon niet bij elkaar passen. Henk kwam zelf met een andere conclusie.Kijk in een relatie moet het van twee kanten komen..Beiden zullen daar keihard aan moeten werken ,maar het begon al snel op een 1 richtingsverkeer te lijken. Hoe nu verder? Henk . Ja ik denk dat ik van Geil maar de ruimte geeft,misschien komen we dan later weer dichter bij elkaar ,want hee ,ik ben een toffe peer. Bron ,Feyenoordprivé & Feyenoordstory compagnie. En ik maar hopen dat het geheim zou blijven , er is een lek ! :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghèhè, ik zie ze al kibbelen boven op dat balkonnetje bij de muppets :) |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
Als er maar een dictatoriale trainer komt die durft te selecteren op niveau , talent en inzicht ipv dravers, ja-knikkers en domme voetballers !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 december 2018 - 13:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Do 27 januari Net aan het einde van t oude jaar is er een abrupt einde gekomen aan de innige relatie tussen van Geil en Henk gekomen. Aan de vraag aan van Geil hoe de relatie tot een dieptepunt kwam antwoordde van Geil als volgt. Ik denk dat ik meer vrijheid wilde dan er in mijn relatie met Henk mogelijk was. Het werd verstikkend ,Henk wou alle aandacht die ik niet kon geven. De conclusie is dat wij gewoon niet bij elkaar passen. Henk kwam zelf met een andere conclusie.Kijk in een relatie moet het van twee kanten komen..Beiden zullen daar keihard aan moeten werken ,maar het begon al snel op een 1 richtingsverkeer te lijken. Hoe nu verder? Henk . Ja ik denk dat ik van Geil maar de ruimte geeft,misschien komen we dan later weer dichter bij elkaar ,want hee ,ik ben een toffe peer. Bron ,Feyenoordprivé & Feyenoordstory compagnie. Dit bericht is volstrekt uit de duim gezogen! Het is afkomstig van van Geil zelf want ook dit staat als vanouds bol van de onwaarheden en fantasie! En van een relatie is geen enkele sprake: van G. plaatst zo'n derde van dergelijke berichten, dagelijks. Nou...Reageer dan maar eens niet...
Het is de plaatser in deze, ene Leon, die tweespalt tracht te zaaien! Henk en geile hebben gewoon een gezonde verstandhouding, maar dat is dan weer niet sensationeel genoeg!
Schande! De dader geeft zich bloot! Er is een tel.nr. voor Leon-slachtoffers: 020 3111444. Sterkte! |
|
|
|