|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Van Gaal wilde ooit nog een volksclub trainen want hij vindt zich een volksjongen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nicolae Dica en dan gelijk ff middenvelder Emmanuel Culio checken, wel ff scouten maar heb daar van een kennis positieve geluiden van gehoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: O ziener van het forum , wat voel ik mij nietig bij uw kunde, maar zo te lezen roept u ook maar wat.....poep Ik denk dat we niemand krijgen uit al die lijstjes. Mijn gevoel zegt dat de 2 e trainer doorschuift Maar we wachten af Dadelik met griep naar het stadion waar we denkelijk vernederd worden, maar ja het is voetbal. Misschien dat de trainer het makkelijker vindt voetballen tegen een aanvallende ploeg. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 09:05 schreef piet de paler het volgende:[..] O ziener van het forum , wat voel ik mij nietig bij uw kunde, maar zo te lezen roept u ook maar wat.....poep Ik denk dat we niemand krijgen uit al die lijstjes. Mijn gevoel zegt dat de 2 e trainer doorschuift Maar we wachten af Dadelik met griep naar het stadion waar we denkelijk vernederd worden, maar ja het is voetbal. Misschien dat de trainer het makkelijker vindt voetballen tegen een aanvallende ploeg. quote: Echt, zeg je internet op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:) dat zouden meer mensen moeten doen. Ja ja , ik ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
On topic. Doe van Gaal maar, hebben we die mythe ook maar gehad. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee natuurlijk niet dan kan jij alles censureren, en denken dat jou mening altijd de goede is ;) ;) kom roep nog een keer poep ik heb het zo graag. Zit je dadelijk ook in het stadion :( |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Warme jas aan Piet , beetje pleuris herfstweer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 09:40 schreef piet de paler het volgende:[..] Nee natuurlijk niet dan kan jij alles censureren, en denken dat jou mening altijd de goede is ;) ;) kom roep nog een keer poep ik heb het zo graag. Zit je dadelijk ook in het stadion :( Zoals je ziet heb ik nog geen trainer geroepen.
Beter dan toetsenbord diarree |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die wil echt niet denk ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Trots kereltje. En stapt in op een goed moment. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zonder mening en idee zit je altijd goed, |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ron Jans is nog niet genoemd....die is vrij volgens mij. heeft aangegeven graag bij Feyenoord aan de slag te willen. Heeft niet mijn voorkeur.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ron Jans? Bij Groningen td dacht ik? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Stopt na dit seizoen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik zie het hem ook niet doen....gaat niet slagen bij Feijenoord. had hem wel op een lijstje verwacht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laatste 8 jaar niets aansprekends gebracht. Jammer, vond het daarvoor een interessante optie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: had je al genoemd... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Yep,zeker weten.... van Gaal! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geel en Gaal vinden elkaar wel okee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Met gewoon roeptoeteren wat er in je hoofd op komt soms ook. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hor lang zijn jullie al getrouwd eigenlijk? :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Sinds zijn boek uitkwam. Grote fan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: LEON GAAT VOOR DANNY BUIJS!!!! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind hem correct en komt gedreven over. Behaalde eerst slechte resultaten met Groningen maar heeft de lijn nu naar boven ingezet. Eigenlijk zou hij nog een jaar of 2 bij Groningen moeten blijven. Misschien niet voor nu maar ontwikkeld zich als behoorlijk trainer die ooit wellicht voor Feyenoord in aanmerking komt. Om nu als assistent van bv Dick Advocaat te zijn is misschien wel zonde van de ontwikkeling die hij nu doormaakt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Goed nieuws! Vd Brom tekent deze week! (Bij Utrecht gelukkig) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 13:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vind hem correct en komt gedreven over. Behaalde eerst slechte resultaten met Groningen maar heeft de lijn nu naar boven ingezet. Eigenlijk zou hij nog een jaar of 2 bij Groningen moeten blijven. Misschien niet voor nu maar ontwikkeld zich als behoorlijk trainer die ooit wellicht voor Feyenoord in aanmerking komt. Om nu als assistent van bv Dick Advocaat te zijn is misschien wel zonde van de ontwikkeling die hij nu doormaakt. Dat vind ik eigenlijk bij Hofland :) |
|
|
|
|
T.j
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ook maar die kwam in een gespreid bedje net voor de promotie. Buijs bouwt echt aan t elftal van Groningen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 21:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ook maar die kwam in een gespreid bedje net voor de promotie. Buijs bouwt echt aan t elftal van Groningen Heb je gelijk in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Werd gezegd bij bovenstaande. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Kromme viel bijna van zijn stoel af :) Die was overigens ook duidelijk over van Geel , niets dus. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vond de reactie van sjoerd mossou bij studio voetbal wel erg goed , welke trainer feyenoord moet halen , daar ben ik het wel roerend mee eens |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
"Als" v Gaal echt zou komen. Dan heb je kans dat Robin betrokken blijft bij het eerste. Hij heeft een goede band met Louis. Berghuis blijft en zijn netwerk en zijn aantrekkingskracht naar versterking is dan ook sterk. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
v gaal komt toch niet dus zinloze discussie |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
willem opperde henk en henk en max Huybrechts als TD , ik vind het een aardig goed idee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Henk ten Cate, sodetiefuseenendheen. |
|
|
|