|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2019 - 16:38 schreef piet de paler het volgende:Na een Molukker misschien een Chinees Deze opmerking is niet rascistisch maar puur als humor, voor degene die dit zien Een Fransman die maar niet leuk wordt.
Deze opmerking is ook geen humor, maar voor degene dit het wel denkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Piet Putain
Grapje hè, voor degenen die dit niet zien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2019 - 16:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] Een Fransman die maar niet leuk wordt. Deze opmerking is ook geen humor, maar voor degene dit het wel denkt. Foei Henk , schilder jij nu mensen af op rascisme op gevoel, dat is rascisme ;) |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zit naar Kees te kijken wat een gemiste kans om die Eenhoorn niet als directeur te hebben. En de optie vd Brom brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eenhoorn komt nog wel, let maar op |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij zou niets liever willen. Zijn club. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2019 - 11:05 schreef piet de paler het volgende:Ik zit naar Kees te kijken wat een gemiste kans om die Eenhoorn niet als directeur te hebben. En de optie vd Brom brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. mee eens , heb ook zitten kijken , deze man had er eigenlijk nu al moeten zitten , deze man heeft wat te vertellen en doet dat zeer goed daarbij is hij rotterdammer en feyenoorder in hart en nieren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord heeft teveel BVtjes,zolang dat blijft word het voor iedereen uiteindelijk een onmogelijke opgaven. Daarbij krijg ik sterk het gevoel dat de VVF er op de 1 of andere manier bij gebaat zijn dat Feyenoord geen geld heeft. Lijkt een reden te kunnen zijn dat van Geel er nog zit. Zuig dit wel uit me duim overigens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2019 - 12:27 schreef kenny het volgende:[..] mee eens , heb ook zitten kijken , deze man had er eigenlijk nu al moeten zitten , deze man heeft wat te vertellen en doet dat zeer goed daarbij is hij rotterdammer en feyenoorder in hart en nieren Deze man straalt een hoop kracht uit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En dan vd Brom.... Als ik zo'n kop als hem had, ging ik er op zitten.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Das best lastig , het betere yogawerk . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kun je nagaan. Die man is zo eng. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heeft een 020-hoofd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ten Hag is gratis af te halen
:) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ten Hag is een Keizer light. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dick zet de deur weer op een kiertje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gooi hem toch maar dicht voor de zekerheid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord is in iedergeval behoorlijk in verlegenheid gebracht door Dickie. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Het moet geen trainer van een Nederlandse club zijn maar wel een goeie en hard is, en die goed op de hoogte is in Europa over spelers |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2019 - 21:06 schreef de bluffer het volgende:Het moet geen trainer van een Nederlandse club zijn maar wel een goeie en hard is, en die goed op de hoogte is in Europa over spelers Dan kan ik het ook wel doen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee we hebben je nodig als keeper |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dickie houd de gemoederen flink bezig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beste oplossing Milo,of TD maken |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Denk ik ook Leon, TD zou hij prima kunnen zijn. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wel grappig al die meningen hier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik weet, je speelt het graag op de man. Maar van jou kan ik dit wel hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wim Kieft heeft ook een punt ,met welke trainer dan ook . Feyenoord blijft de club met derde begroting. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2019 - 12:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wim Kieft heeft ook een punt ,met welke trainer dan ook . Feyenoord blijft de club met derde begroting. Snap eigenlijk nog steeds niet echt waarom PSV nou meer te besteden zou moeten hebben, over het geheel gezien. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2019 - 12:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wim Kieft heeft ook een punt ,met welke trainer dan ook . Feyenoord blijft de club met derde begroting. probeer ik al jaren te zeggen, maar gio moest al jaren weg. Nu nog ditzelfde inzicht krijgen bij de TD, hoeven we ons daar ook niet meer druk om te maken, bij vervanging van geel is het ook maar afwachten, waarschijnlijk veranderd er niet veel, misschien 1 jaar, maar het kan ook minder gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2019 - 12:34 schreef VVout het volgende:[..] Snap eigenlijk nog steeds niet echt waarom PSV nou meer te besteden zou moeten hebben, over het geheel gezien. Philips |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2019 - 12:34 schreef VVout het volgende:[..] Snap eigenlijk nog steeds niet echt waarom PSV nou meer te besteden zou moeten hebben, over het geheel gezien. Je bedoelt omdat de schulden die zij hadden door een leuke truc met de gemeente in 1x als sneeuw voor de zon verdwenen? Of het feit dat Philips er jaren miljoenen in heeft gepompt? Voorbeeld, PSV ving toen even 48 miljoen van de gemeente met de verkoop van stadion en de herdgang aan de gemeente. Dit is slechts 8 jaar geleden (Weet je nog hoe wij er toen bijstonden?). Toen heeft ook nog eens Philips 20 miljoen aan dezelfde club 'geleend onder passende voorwaarden'.
Dus dat is even 68 miljoen. Hiermee hebben ze onder andere een lening afbetaald uit 2007 van totaal 95 miljoen waar stadion en herdgang ook al als onderpand dienden. Dus. Nu ben ik niet zo thuis in dit principe. Dus dit zal er wel allemaal niets mee te maken hebben :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2019 - 12:41 schreef igor korneev het volgende:[..] probeer ik al jaren te zeggen, maar gio moest al jaren weg. Nu nog ditzelfde inzicht krijgen bij de TD, hoeven we ons daar ook niet meer druk om te maken, bij vervanging van geel is het ook maar afwachten, waarschijnlijk veranderd er niet veel, misschien 1 jaar, maar het kan ook minder gaan. Er zijn zeker geen garanties, toch zijn er combi's mogelijk die er meer uit zouden kunnen halen. Chemie, visie rust en daadkracht . Op een bepaald moment heb je overal verjonging nodig .. Bij van Geel zie je echt roestvorming. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2019 - 13:21 schreef Stylzz het volgende:[..] Je bedoelt omdat de schulden die zij hadden door een leuke truc met de gemeente in 1x als sneeuw voor de zon verdwenen? Of het feit dat Philips er jaren miljoenen in heeft gepompt? Voorbeeld, PSV ving toen even 48 miljoen van de gemeente met de verkoop van stadion en de herdgang aan de gemeente. Dit is slechts 8 jaar geleden (Weet je nog hoe wij er toen bijstonden?). Toen heeft ook nog eens Philips 20 miljoen aan dezelfde club 'geleend onder passende voorwaarden'. Dus dat is even 68 miljoen. Hiermee hebben ze onder andere een lening afbetaald uit 2007 van totaal 95 miljoen waar stadion en herdgang ook al als onderpand dienden. Dus. Nu ben ik niet zo thuis in dit principe. Dus dit zal er wel allemaal niets mee te maken hebben :) Sterker nog ,48 miljoen voor de grond onder het stadion . Daardoor ging psv in het vervolg erfpacht betalen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh ja, t ging zelfs alleen maar om de grond, niet eens om de stenen. Dus grond, waar je niets mee kan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2019 - 13:21 schreef Stylzz het volgende:[..] Je bedoelt omdat de schulden die zij hadden door een leuke truc met de gemeente in 1x als sneeuw voor de zon verdwenen? Of het feit dat Philips er jaren miljoenen in heeft gepompt? Voorbeeld, PSV ving toen even 48 miljoen van de gemeente met de verkoop van stadion en de herdgang aan de gemeente. Dit is slechts 8 jaar geleden (Weet je nog hoe wij er toen bijstonden?). Toen heeft ook nog eens Philips 20 miljoen aan dezelfde club 'geleend onder passende voorwaarden'. Dus dat is even 68 miljoen. Hiermee hebben ze onder andere een lening afbetaald uit 2007 van totaal 95 miljoen waar stadion en herdgang ook al als onderpand dienden. Dus. Nu ben ik niet zo thuis in dit principe. Dus dit zal er wel allemaal niets mee te maken hebben :) Dat zijn dan dingetjes die je opsomt, maar op basis van hun aanhang en stadion slaat het nergens op. Zij hebben dan Philips, die zich als shirtsponsor al terug trekt. Feyenoord heeft de hele haven met zijn bedrijvigheid en al jaren een stadion die wel wat meer tot de verbeelding spreekt dan die van Eindhoven. Dus ja, een 2e begroting zou zeker zo realistisch zijn en alleen Ajax zou je als je alles vergelijkt dit kunnen verwachten, maar dan houd het toch wel op toch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord - Hooligans PSV - keurige brabo’s
De havens hebben nog nooit in Feyenoord geïnvesteerd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Al tijden niet meer, De Arena krijgt het meeste geld van Philips. Dan kunstje met de gemeente, deden wij met de Vvf ( andere situatie constructie , maar toch\\\0 Er ligt gewoon duidelijk een zakelijk verschil. En verschil in ambitie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil