|
|
Dirk1
|
|
|
ja mensen nu heeft niemand het meer over een andere trainer zolang ze winnen teminste maar ik hoop ten eerste ook dat ze blijven winnen ,toch ik hoop ook dat ze ook beter gaan voetballen ik zie nog steeds geen automatismen in het spel na ruim 2jaar onder Gio dus denk ik dat in ieder geval na dit seizoen we een andere trainer ,wat zeg een andere technische staf krijgen,en daarbij is mijn hoop gevesigd op ten Hag of Fraser. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2017 - 17:00 schreef Dirk1 het volgende:ja mensen nu heeft niemand het meer over een andere trainer zolang ze winnen teminste maar ik hoop ten eerste ook dat ze blijven winnen ,toch ik hoop ook dat ze ook beter gaan voetballen ik zie nog steeds geen automatismen in het spel na ruim 2jaar onder Gio dus denk ik dat in ieder geval na dit seizoen we een andere trainer ,wat zeg een andere technische staf krijgen,en daarbij is mijn hoop gevesigd op ten Hag of Fraser. Kan ik allemaal alleen maar beamen. Tussentijds op straat zetten van de trainer is zowiezo een (te) dure sport. Maar na dit seizoen mag er idd wel een verfrissende nieuwe wind gaan waaien wat betreft de staf. Dan zijn Fräser of Ten Hag als NL trainers ook wel de meest aansprekende namen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ga meer voor een nieuwe TD en de 2 assistenten er uit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij zat weer de meeste tijd op zijn stoeltje, en ik heb nog steeds geen vertrouwen. Tegen Vitesse had hij in de 2 e helft wat moeten doen. Toornstra er in en Vilhema wisselen. Ach wat speelde ze armoedig de 2 e helft. Ik mis de hand van de trainer kijk naar Twente geen wereld team. Maar spelers stonden op hun plaats ik zie dat niet. In de 2 e helft gewoon pupillen die in een zwerm achter de bal aan renden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dan de trainer ook. Schoon schip |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: He, geen kritiek op Jantje hoop ik? Die betrap ik nooit op fouten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus jij wilt van het Schip. @ Ar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 december 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik kan me de dag niet heugen dat Feyenoord een wissel bracht die wat toevoegde. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: 1x. V.d. Heijde die begin vorig seizoen in het veld kwam tegen, ik dacht, Ado en die direct met een pass over meter of 50 Kuyt voor de keeper zette.
Maar verder zou ik het ook niet zo snel weten. En die wissel was nog noodgedwongen ook.
Gisteren was Larsson eigen al vroeg rijp voor wissel, maar Gio leek het niet te durven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haan/beenhakker Been/Koeman. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En vervolgens jaren oreren dat we een prima bank en selectie hebben , schiet mij maar lek. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wazig jan arie, tapia, zijn middenvelders middenveld genoeg spelere waarom koop je deze mannen dan en zet ze in de verdeging.? En roep je ze voldoen niet. Ook zo met Amrabat. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
gelukkig gewonnen dat verbloemd het spel nog een beetje aar nog steeds geen voetbal behoudens de eerste 10 minuten ,aar ja ik kan dit wel blijven roepen, gio en zijn technische staf ze krijgen het niet voor elkaar om enige lijn erin te brengen en dit al ruim 2 jaar,dus de conclusie luidt afscheid nemen na dit seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2017 - 13:14 schreef van geil het volgende:En vervolgens jaren oreren dat we een prima bank en selectie hebben , schiet mij maar lek. Tja, zelfs de media riep t.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En dit is de realiteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar dan ben je kort van geheugen, want vorig seizoen hebben wissels nog wel eens wat puntjes gered. Niet mijn wissels, maar oké. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Larsson voor Boetius. Van Beek voor ieder ander. Hansson viel maand geleden niet verkeerd in. Vermeer voor Jones. Tapia voor St. Juste, wekelijks aan het verbeteren. St. Juste voor Niks. Niet onaardig. Amrabat tegen Manchester in de Kuip. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2017 - 13:52 schreef Stylzz het volgende:[..] Maar dan ben je kort van geheugen, want vorig seizoen hebben wissels nog wel eens wat puntjes gered. Niet mijn wissels, maar oké. Twee keer Kramer. Op tientallen wissels. En die voegde niets toe, maar scoorde in de laatste minuten.wat wel punten opleverde. Feyenoord dat sterker werd van een wissel, poeh , de eerste die ik me kan heugen was een keer Manu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 december 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Wanneer ik slecht presteer bij mijn werkgever, word het dan tijd voor een nieuwe baas? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Draait steeds om hetzelfde. Selectie is onvoldoende enerzijds, selectie heeft voldoende kwalitatieve breedte anderzijds. And who's to blame. Dat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als ie voldoende in de spiegel kijkt kan dat zijn eerlijke conclusie zijn, ja. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: De bedrijfsmanager eruit trappen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Gio is geen baas maar een afdeling chef die geen winst maakt , baas is het publiek en de rvc |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij Twente gaat het nog slechter met de nieuwe trainer , Gert Jan Verbeek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die staan nu gewoon stijf onderaan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Sinds hij een vriendin heeft is ie het fingerspitzengefühl kwijt. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
quote: of juist niet, maar gebruikt ie zijn finger voor hele andere dingen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twente verloor niet een beetje onterecht |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
van mij mogen ze degraderen. Heb niks met Twente. Geef mij NEC maar terug. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zo ben je kampioen, en zo sta je in de winterstop onderaan. Het kan verkeren.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopelijk ook aan t einde van t seizoen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 december 2017 - 19:54 schreef piet de paler het volgende:[..] Gio is geen baas maar een afdeling chef die geen winst maakt , baas is het publiek en de rvc publiek was baas jaar in en uit. laatste paar jaar eerder dwaas.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Maar door dat gelijkspel tegen Ajax heeft hij bij mij weer veel krediet. |
|
|
|
|
Heeloudefan
|
|
|
Op de dag voorafgaand aan de wedstrijd tegen Heerenveen zei onze trainer in een persconferentie dat hij "hoopte dat het een wedstrijd zou worden waarin het weer eens goed zou lopen". "Hoopte"..... zo ver zijn we dus al. Heeft niets meer met coachen en voetballers beter maken van doen. We glijden steeds verder af.Hoe lang nog met deze man? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het zou mij niet(s) verbazen als er achter de schermen met Bosz gesproken wordt ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat zou mooi zijn zolang hij maar geen technisch directeur word |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als TD heel veel stuk gemaakt en vervolgens ook nog trainer van 020 geworden. Lijkt me niet dat we deze man moeten terughalen. Zelfde geldt m.i. voor Koeman: terugkomen leidt maar heel zelden tot succes. De Boer en Van Gaal moet je m.i. niet willen, al twijfel ik bij Van Gaal toch nog wel een beetje. Zijn vakbekwaamheid staat natuurlijk niet ter discussie, maar o wat heb ik een hekel aan die man.
Advocaat dan? Ook weinig kans op succes vrees ik.
Blijft alleen Fraser over wat mij betreft! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2017 - 15:53 schreef JanM het volgende:[..] Als TD heel veel stuk gemaakt en vervolgens ook nog trainer van 020 geworden. Lijkt me niet dat we deze man moeten terughalen. Zelfde geldt m.i. voor Koeman: terugkomen leidt maar heel zelden tot succes. De Boer en Van Gaal moet je m.i. niet willen, al twijfel ik bij Van Gaal toch nog wel een beetje. Zijn vakbekwaamheid staat natuurlijk niet ter discussie, maar o wat heb ik een hekel aan die man. Advocaat dan? Ook weinig kans op succes vrees ik. Blijft alleen Fraser over wat mij betreft! Van Gaal is met pensioen Advocaat zou dat ook moeten doen. De Boer is geen optie Fraser zit vast aan Vitesse En Bosz is geschikt .
Zou als persoon ook liever Fraser zien maar ja |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ho ho fraser nog niet in mijn ogen is ten hag de eerste optie daarna fraser . |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Een trainer die aanvallend voetbal voorop stalt moet er komen! Geen angsthaas zoals Gio ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|