|
|
VVout
|
|
|
quote: Das het zelfde als afgelikt worden door een dromedaris of een kameel, bah. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hou het gewoon bij Gio. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Van Gastel kans geven, met andere staf eromheen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe lang duurt het voordat Dirk zijn diploma heeft, als ie het binnen de lijnen in gareel kon krijgen waarom er dan niet buiten vanuit de dugout ook. Desnoods met Seedorf, als we dan toch onze principes in questie de laatste jaren zien. Al denk ik dat dat laatste financieel wel weer op de klippen zal lopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is de eerste die eruit moet . Weg met de clubcultuur. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kent de club, de jeugd, wilde al eerder maar toen kozen ze voor Gio. Waar baseer je op dat ie eruit moet dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja die zit mooi in de luwte |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij heeft heel veel keuzes nu zowel in de verdediging als middenveld.....ben benieuwd wat hij nu doet om het tij te keren met als die keuzes. Of zou hij toch bang zijn voor Tony, en El, ? |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
hoe lang ag dit doorgaan morgen moeizaam winnen met weer slecht voetbal en dan wo eruit tegen PSV en dan nog steeds doorgaan met deze trainer?? |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Van Bronckhorst bedank ! Ga aub weg |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Ron Jans. Is die beschikbaar? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vast wel, die wil niemand hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe rekenen Rvp 5 min dan 8 minuten volgens mijn berekening in de basisplaats dan begin Mei |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leek weer nergens op vandaag |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ongelooflijk, en dat met zo'n selectie. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
K begin zijn opstellingen, wisselbeleid en 6 man achter de bal spuugzat te raken. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat moet jij maar trainer worden of in de basis mee doen a.s. woensdagavond |
|
|
|
|
Heeloudefan
|
|
|
Wat ben je toch een ongelofelijke flapdrol als trainer van Feyenoord als je Tapia laat staan en komt met Diks als wissel terwijl je veel betere spelers als Botteghin en van der Heijden op de bank hebt zitten. en vervolgens tot 8 minuten voor tijd wacht met het inbrengen van van Persie waar de hele Kuip op zxit te wachten. deze man snapt er helemaal niets van. Weg ermee. Zo snel mogelijk! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het beeld wat de forumleden over Tapia is heel verschillend, ik zie een technisch vaardige speler, met een mooie pass, en ja hij maakt fouten maar blijft een goede speler.Maar volgens mij is dit toch nog steeds mijn ideale middenvelder wat hij ook is. En geen echte Verdediger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 januari 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia hoort op het middenveld. Moet alleen wat meer op z'n kloten krijgen, want mag maar risico's blijven nemen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 29 januari 2018 - 07:24 schreef piet de paler het volgende:Het beeld wat de forumleden over Tapia is heel verschillend, ik zie een technisch vaardige speler, met een mooie pass, en ja hij maakt fouten maar blijft een goede speler.Maar volgens mij is dit toch nog steeds mijn ideale middenvelder wat hij ook is. En geen echte Verdediger. mee eens , moet ik wel zeggen dat hij achterin meer tijd van handelen heeft dan wanneer hij op het middeveld speeld en dat komt zijn spel ten goede ik zou hem laten staan dit seizoen , hij ontwikkelt zich toch wel vind ik en met een beetje geluk speeld hij een goed WK en kan je hem misschien voor goed geld verkopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
El Ahmadi was zeer diplomatiek wat Gio betreft.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Iedereen kotst hem uit. Spelers ook al
Exit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 februari 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Maar dit zei alles, ondanks dat hij niets wilde zeggen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 februari 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het wordt tijd voor Henk Fraser en John de Wolf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: John is een lul op poten, geen trainer |
|
|
|
|
ras
|
|
|
quote: Hoe weet jij dat. Heb je John wel als trainer meegemaakt en dit ook tegen hem gezegd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is bij zijn vorige werkgever heel lelijk weggeslopen. En iedereen kan je vertellen dat het een eersteklas eikel is hoor |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik ben er ook spuugziek van. Dacht Toornstra eruit en van persie er in. Toornstra raakte geen pepernoot en Larsson eruit belachelijk. Hij is echt feijenoord onwaardig. zo slecht hij nu wisselt steeds. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 16:41 schreef MightyAce het volgende:[..] Is bij zijn vorige werkgever heel lelijk weggeslopen. En iedereen kan je vertellen dat het een eersteklas eikel is hoor Wie is iedereen. Bij mij totaal niet bekend en feiten om dit soort uitspraken ontbreken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik heb hem ontmoet. Waar zijn al jouw fantastische argumenten om hem WEL aan te stellen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we Lucifer polsen . |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
John is trainer geweest bij de plaatsen VV hier. Iedereen vond t heerlijk toen ie weg was. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bah bah zo een grote speler als v Persie 10 minuten laten spelen, |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fraser is het ook niet vind ik. Komt bij mij tactisch ook niet sterk over |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon uit de cirkel en een Duitse of een andre goede trainer aanstellen nu dan kun je nog meedoen om plaats 3 of na deze competitie dan alles op de knvb beker maar dat vind ik een te groor risico |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Eens Lood om oud ijzer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon een keer iemand buiten het Feyenoord kringetje. Een frisse kijk op het geheel |
|
|
|