|
|
netsurfer
|
|
|
Ik mis de wekelijkse Sportdwaas bijdrage. Bij gebrek aan beter maar eens kijken of we het zelf een beetje na kunnen doen. Ik zie jullie pogingen graag tegemoet.
Hier de mijne om te beginnen:
De week van het Europees voetbal is weer voorbij. Voor Nederland misschien maar beter ook. Bij Nice - Vitesse konden de stadionlampen het zelfs niet meer aanzien en hulden het veld in donker.
Onze vrienden van Zuid gingen ook weer onderuit. Dit keer een stuk minder kansloos dan tegen City. Ik zag zelfs lichtpuntjes, nee kwam niet door de wel werkende veldverlichting. Peruaan Tapia mocht opdraven, zonder pamfluit, en liet bij vlagen zien waarom hij international is. Helaas liet hij op andere momenten ook zien waarom eigenlijk niemand meer vertrouwen in hem heeft.
Peter Bosz moest de meerdere erkennen in de Madrilenen. De 3 seconde regel is blijkbaar niet altijd na te leven.
Nu weer lekker uitkijken naar de Nederlandse eredivisie. Waar alles mogelijk is. Mijn voorspellingen, puur gebaseerd op fingerspitzengefühl.
Speelronde 7 - 29,30 september 1 oktober Twente - Heracles 1-1 De Tukkers verdelen de buit eerlijk en houden trainer Hake nog even in het zadel.
NAC - ADO Den Haag 3-0 De jongens uit Kielegat spugen er nooit in. Na de overwinning in de Kuip trekken ze de lijn door.
Zwolle - Groningen 0-1 Ron Jans wordt gemist.
PSV - Willem II 4-0 Makkelijk potje voor Locadia, die zich hiervoor wel op kan laden en zijn vrienden.
Excelsior - VVV-Venlo 0-0 Scoren is lastig op dat kunstgras
AZ - Feyenoord 0-3 Alkmaar mist Ron Beton. Wederopstanding bij Feyenoord. Goals van Zwarte Coen, Donkere Beckenbauer St Juste en Hapsiedapsie
Heerenveen Ajax 1-0 De Keizer is dood, lang leve de keizer
Vitesse - Utrecht 0-1 De Ernhemmers kunnen niet meer tegen licht.
Sparta Roda JC 0-1 De Koempels stropen mouwen op.
Recept van de week:
Dit keer even makkelijk naar de Chinees. Bamietje pangang met kroepoek. Smakelijk!
Disclaimer: Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje. En we gaan met zwarte Coen en Tapia voor de dubbel!
www.sportdwaas.blogspot.com @sportdwaas |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Ik mis de wekelijkse Sportdwaas bijdrage. Bij gebrek aan beter maar eens kijken of we het zelf een beetje na kunnen doen. Ik zie jullie pogingen graag tegemoet.
Is het idee dat 1 iemand het per week doet, en dan een ander uitkiest die het dan de week erop mag proberen? Soort van estafette?
Of gewoon: knalt u maar uw Spotrdwaas-kopie (of parodie) in dit topic?
Ik vraag dit voor een vriend van me. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 september 2017 - 09:08 schreef Phyrexian het volgende:Is het idee dat 1 iemand het per week doet, en dan een ander uitkiest die het dan de week erop mag proberen? Soort van estafette? Briljant. You're next. :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alkmaar mist Ron Beton.
Nou.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Al staat Ramos daar. We gaan ze opvegen |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
quote: Remind me in a few days... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Dat zijn vaak de leukste vragen. :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Scheelt veel werk voor mij. Uitstekend stukje en met PSV, Feyenoord en Roda right on the money zoals ze aan de overkant van de atlantische oceaan zouden zeggen.
Besteed veel tijd aan mijn oude moeder vandaar weinig uitgebreide nonsense van mijn kant. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Bedankt Sportie. Sterkte met je moeder. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van mij ook, je blijft toch haar kind hè. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 oktober 2017 - 22:51 schreef sportdwaas het volgende:Scheelt veel werk voor mij. Uitstekend stukje en met PSV, Feyenoord en Roda right on the money zoals ze aan de overkant van de atlantische oceaan zouden zeggen. Besteed veel tijd aan mijn oude moeder vandaar weinig uitgebreide nonsense van mijn kant. Mooie prioriteit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 oktober 2017 - 22:51 schreef sportdwaas het volgende:Scheelt veel werk voor mij. Uitstekend stukje en met PSV, Feyenoord en Roda right on the money zoals ze aan de overkant van de atlantische oceaan zouden zeggen. Besteed veel tijd aan mijn oude moeder vandaar weinig uitgebreide nonsense van mijn kant. Goede zoon jij..sterkte ermee.. |
|
|
|