|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 22:37 schreef Realist3.0 het volgende:[..] Eerste account, en normaal zijn zonder afgunst naar andere clubs, noem het maar tutje Is helemaal prima, daar lig ik niet wakker van.. Dominee. Je bent beste jongetje van de klas? Je draagt je borsten op je rug? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Opneuzen nu .
Geen woorden maar daden. |
|
|
|
|
Realist3.0
|
|
|
quote: Absoluut niet beste jongetje van de klas, maar door schaden en schanden leer je he, en weet je wat echt belangrijk is in het leven, en dat is niet joden uitschelden, of Rotterdammers uitschelden enz. Volgens mij leg ik dat heel normaal uit, en ben ik niet van kwade wil, noem het tutje noem het beste jongetje van de klas, dat zijn allemaal teksten die inhoudelijk mij niet veel zeggen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dit niveau evenaart de wedstrijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 22:59 schreef Realist3.0 het volgende:[..] Absoluut niet beste jongetje van de klas, maar door schaden en schanden leer je he, en weet je wat echt belangrijk is in het leven, en dat is niet joden uitschelden, of Rotterdammers uitschelden enz. Volgens mij leg ik dat heel normaal uit, en ben ik niet van kwade wil, noem het tutje noem het beste jongetje van de klas, dat zijn allemaal teksten die inhoudelijk mij niet veel zeggen.. Ga nou maar weg. Je bent saai en je gaat weer reageren hierop. |
|
|
|
|
Realist3.0
|
|
|
quote: Jij snapt het niet prima, en joden uitschelden vind jij wel boeiend en niet saai? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Realist3.0
|
|
|
quote: Geen antwoord dus, je zegt de hele tijd niks. Vind dat saai.
Adios |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, weer zo'n wereldverbeteraar. Bedankt man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ajax was wel de betere, maar ook bedroevend slecht. Dan heeft t totaal geen zin te discussiëren.
Overigens Haps en El waren volgens de analisten de beteren Dat zEgt alles |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 oktober 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 22:59 schreef Realist3.0 het volgende:[..] Absoluut niet beste jongetje van de klas, maar door schaden en schanden leer je he, en weet je wat echt belangrijk is in het leven, en dat is niet joden uitschelden, of Rotterdammers uitschelden enz. Volgens mij leg ik dat heel normaal uit, en ben ik niet van kwade wil, noem het tutje noem het beste jongetje van de klas, dat zijn allemaal teksten die inhoudelijk mij niet veel zeggen.. Respect van mijn kant en mea culpa voor de rest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of je schoffeert geen enkele bevolkingsgroep of allemaal. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik ga voor allemaal, ik discrimineer daar niet in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik schoffeer ze allemaal. Behalve de goeie. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Die goeie trekken zich er niks van aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fransen he. Die zijn echt zo dom. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Tis mijn volk niet in ieder geval |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal toch wel 1 goeie tussen zitten? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Allemaal terug naar Noord Afrika die Fransen . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, en dan dat landschap eens goed gebruiken. En die stinkkaas in de zee flikkeren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, ik wou nog wel een keer zwemmen , dus die kaas beter gewoon niet meer produceren. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Euhmmmm Phoe, goeie vraag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, na deze inhoudelijke discussie besloten: Alle fransen oprotten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
+1
Gaan jullie even door, Nog zo'n 67 miljoen te gaan. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Kaasjes mogen nog wel hoop ik? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat hoop ik wel, heb nog oude in de koelkast liggen. Wijn ook toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tuurlijk Vince. Noord-hollanders hebben de beschaving uitgevonden. De rest is bijzaak. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat Belgie , kunnen we dat ook niet leeg vegen? De Vlamingen mogen blijven , die dames praten zo geil. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: En water is nat Henk. Zo vanzelfsprekend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De beste wijn komt sinds kort uit Nederland, ik dacht Lienden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Snappen die Forumleden buiten Noord-Holland niet. Beetje helpen. Ontwikkelingswerk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kil arrogant volk die Noord-Hollanders |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is nodig. Om anderen strijdvaardig te maken. |
|
|
|
|
Realist3.0
|
|
|
quote: Een voorbeeld voor de rest, respect! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Das een Fransoos gek, die is helemaal gebrainwashed. Die moet je niet té serieus nemen stinkerd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is die enge dominee weer terug? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen bezoekers van andere clubs in de wedstrijdtopics. Is een regel. Gewoon lekker opzouten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niks mis met die welriekende kaas, lekker joh. Niet vergeten weg te spoelen met ruime hoeveelheden wijn natuurlijk, sommige kaasjes kunnen lekker tussen je t..... blijven plakken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 - 21:17 schreef van geil het volgende:Dat Belgie , kunnen we dat ook niet leeg vegen? De Vlamingen mogen blijven , die dames praten zo geil. Die Walen, een muur er om heen en al die Fransen er in. |
|
|
|