|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 - 12:11 schreef MMM het volgende:Jones; Nieuwkoop, van Beek, St. Juste, Haps; El Ahmadi, Amrabat, Toornstra; Berghuis, Jorgensen, Larsson. Let's go! Klinkt goed. In kleinere wedstrijden zou je Larsson op de plek van Toornstra kunnen zetten en Boetius weer linksbuiten.
Toch ben ik bang dat het niet goed af gaat lopen zondag. Kan er in deze fase nog wel bij.. :( |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 - 11:11 schreef Feijenoord1908 het volgende:Feyenoord mist een spelbepaler op het middenveld. Degene met de creatieve impulsen. Zo een type speler die komende zondag wel bij onze aartsrivaal speelt en ik vrees ook het verschil zal gaan maken,. Ik zou niet weten wie bij hullie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Berghuis moet het verschil gaan maken samen met Jorgensen, de beste rechtsbuiten en spits in de Eredivisie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het wordt onderhand wel een keer tijd dat we eens een wedstrijd op een beetje niveau winnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Teringsnavels.. T begint al te koken hier.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nu wel? eerst ook niet. Ik gezocht en gevonden, zooi over tinypic geconverteerd en in een keer is ie er toch???
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Burn motherfuckert burn.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van Beek geblesseerd..
Lees dat Gio Diks ziet als optie centraal. Ga eens heel snel weg, die komt fysiek te kort!! Geertruida, moet je dat een verdediger aan doen? Aanvaller is toch weer anders.
Ik zou kiezen voor Amrabat centraal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sofyan Amrabat is in elk geval niet in beeld om de geblesseerde Van Beek te vervangen in het centrum van de verdediging.
Nee lekker met Diks beginnen centraal. Genie onze Gio. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
Kramer centraal. Let toch altijd alleen op de man, niet op de bal. Heeft lengte. Kont tegen de 16, hoeft ie ook niet te lopen want daar houdt ie niet van. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De "media " heeft weer een feestje. Er lagen natuurlijk te weinig kolen op het vuur. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 - 14:24 schreef Duderino het volgende:Kramer centraal. Let toch altijd alleen op de man, niet op de bal. Heeft lengte. Kont tegen de 16, hoeft ie ook niet te lopen want daar houdt ie niet van. Jij zou een carrière als scenarioschrijver voor horrorfilms kunnen overwegen ? |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
quote: Ik kan met mijn bek ook gewoon in een spookhuis gaan staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O maar dat kan Tomson ook.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 - 14:03 schreef MMM het volgende:Sofyan Amrabat is in elk geval niet in beeld om de geblesseerde Van Beek te vervangen in het centrum van de verdediging. Nee lekker met Diks beginnen centraal. Genie onze Gio. nog helemaal niets zeker over Diks centraal hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geertruida was er vorige week al bijgehaald. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik distantieer me hiervan engnek.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: De vraag is alleen of hij zo'n wedstrijd al aankan, eventueel zou Amrabat er ook nog kunnen spelen met Nieuwkoop op LB |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je het niet probeert , dan weet je het niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind het nogal een gok, kun je die nemen met reeds 5 punten achterstand..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij zal iets moeten. We zien t wel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb je nog wel een verdediging nodig als je in de tweede helft met 3-0 voorstaat.............ik zou niet weten hoe feyenoord met deze zwakkere verdediging stand houd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
...... gaan eraan olé oleeeeeee!!
:)) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen zin in. Wordt echt een kut pot |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
RenatoBos: ik mis jou 5-0 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben er klaar voor, Wen Krieg dan auch sieg |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Heb er nog steeds geen goed gevoel over. Oh wat hoop ik dat mijn gevoel het mis heeft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe hoor ik zit naar tafel v Kees te kijken het is een complete 020 show geworden met het orakel vd Sar bah ik ga zo al naar het stadion . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
ik heb 'r net als Stylzz en MightyAce ook weinig tot geen vertrouwen in. Sowieso ben ik in een paar weken van mijn Feyenoord-laddertje gedonderd. Had écht veel vertrouwen in dit seizoen, maar daar is helemaal niks meer van over. Het lijkt allemaal weer op vele voorgaande seizoenen, alles wat tegen kan zitten zit ook tegen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
PSV had vorig seizoen exact hetzelfde . |
|
|
|