|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jongens jongens wat is dit |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Das toch niet normaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Loopt t helemaal dicht |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Bedankt Toornstra, blinde vink. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Amrabat verdediger zorgt voor twee goals tegen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het seizoen zit er al op. Wat een schandalige vertoning van vele spelers tegen een historisch zwak 020. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Aanfluiting. Neuzen hebben een kwartiertje gas gegeven en het hele zooitje ligt op zn rug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verdediging drama Middenveld armoe Spits verschrikkelijk 1-4 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zelden zo'n kutwedstrijd gezien en zelden zo gefrustreerd geweest... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nu juist niet gefrustreerd want t voldoet compleet aan de verwachtigingn |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
en een waardeloze trainer Stylzz. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben niet kapot van onze trainingsstaf , dit elftal speelt totaal zonder enig idee , daarbij zie ik ook totaal geen progressie in het elftal |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tactisch slecht, en de laatste 2 goals mag Gio zich persoonlijk aanrekenen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De frustratie zit niet in het slechte spel want dat doen ze al een tijdje. Maar je had met 3-1 voor moeten staan en nu verlies je met 1-4.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Daarbij is dit ajaks ook slecht en moet je winnen.. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Instelling van lik me reet vanaf het begin al..... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat een drama. Niet om aan te gluren. Verschrikkelijk slecht gecoacht. En verschrikkelijk slecht gevoetbald. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Opvallend, we gaan met drie verdedigers spelen. En onze hoofdcontroleur loopt ineens 20 meter naar voren, in plaats van ondersteuning aan de verdedigers. Verder vanaf het moment dat Kramer er inkomt, geen bal de 16 in gegooid. Jones gooide er nog even een schepje op ,om steeds voor korte kut balletjes op de verdedigers te kiezen in plaats van lang vooruit . Lichtpuntjes vond ik Haps Berghuis, maar ook Juste deed veel goed. Amrabat achterin net als Tapia veel te veel risico. Jorgensen moet eens een bal erin schieten en iets minder gefrustreerd doen. Al met al was het verschrikkelijk slecht , en het ergste is dat 020 dat ook was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Berghuis heeft ook geen knikker geraakt.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eens, Berghuis scoorde geen voldoende deze pot. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar verder eens met geile. Het ergste is niet dat je verliest, maar dat je eigenlijk de hele wedstrijd als een kip zonder kop rondloopt. Dat duidt op een veel dieper probleem. Deze wedstrijd is geen incident. Dat je met 1-4 verliest van een heel matig Ajax moet alle alarmbellen af doen laten gaan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat ik al eerder zei..Boetius is een sterke terugval vergeleken met Elia..Amrabat wordt verpest door Gio door hem overal te laten spelen. Hij hoort op het middenveld. En met de vorm van Toornstra en Vilhena zijn er genoeg argumenten om hem daar te laten spelen.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gewoon 2 hele slechte ploegen waarbij de gelukkigste gewonnen heeft. Die stink joden staan in een anderhalf jaar weer 2 speelrondes boven ons ... Jippie a jee. Eindigen ook gewoon 3de |
|
|
|
|
Roy2017
|
|
|
Haps was op het eind ook bagger, net als de rest van de verdediging. Zo makkelijk als ze erdoor liepen op het eind... Maar al die passes die gewoon bij de tegenstander in de voet worden geschoven...daar kun je als trainer toch ook niet tegenaan coachen? Ik vind het kort door de bocht om Gio nu van alles aan te rekenen. We zitten gewoon in een dip en naar mijn idee doordat een paar bepalende spelers echt uit vorm zijn. (Boetius, Vilhena, Toornstra, Berghuis, Jorgensen (2 dikke kansen op een doelpunt)) |
|
|
|
|
Roy2017
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 16:35 schreef CobusIII het volgende:Wat ik al eerder zei..Boetius is een sterke terugval vergeleken met Elia..Amrabat wordt verpest door Gio door hem overal te laten spelen. Hij hoort op het middenveld. En met de vorm van Toornstra en Vilhena zijn er genoeg argumenten om hem daar te laten spelen.. Eens, hoewel de Boet in het begin van dit seizoen echt goed was. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Terugkerend probleem is het middenveld. En dat daar zo weinig te kiezen valt. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Gert-Jan Verbeek is nog vrij. Lijkt me een goed idee, Gino mag van mij naar Enschede verkassen Dit was echt niet normaal. Collectief falen in optima forma. Wat een aanfluiting |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Verschrikkelijke vertoning zeg! Pffff, |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Krijg er echt de schijt van!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, en daar zijn niet eens blessures . We verliezen daar elke wedstrijd de slag .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Totaal geen voetballend vermogen op het middenveld, en al helemaal niet balvast. Twee postbodes en een beperkte speler die wel een neusje voor de goal heeft , dat is het. Vrijwel nooit aanspeelbaar en weinig tot geen beweging.
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Kan Kuijt nog terugkeren? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou de oplossing Clasie kunnen worden in de winterstop? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
En dan Amrabat afschrijven? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa zou niet mijn gedroomde versterking zijn, bovendien is ie net naar Brugge. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je moet een leidertje hebben , maar wie en zeker niet amrabat afschrijven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Collectief zwak was t. Dus ik wijs nu naar de technische staf |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De laatste 10 minuten konden de meeste spelers amper nog lopen, was ook opvallend. Als het tegenzit zie je dit veel sneller. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zo'n wedstrijd als deze is altijd weer goed om ff alle inkoppertjes op tafel te gooien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
9 wedstrijden gespeeld en dan is je seizoen alweer klaar. Ongelooflijk |
|
|
|