|
|
MMM
|
|
|
quote: Na 9 wedstrijden al 11 verliespunten. Komende 2 potjes Roda en ADO uit. Met huidige vorm ga je die 8 punten achterstand niet goed maken.
Gat is te groot in dit stadium van het seizoen.
Plek 3, misschien 2 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb het niet kunnen zien maar begreep van Mn 020-zoon dat Feyenoord ook 3-1 voor had kunnen staan... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 17:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Heb het niet kunnen zien maar begreep van Mn 020-zoon dat Feyenoord ook 3-1 voor had kunnen staan... Het was om het even Henk. Beide ploegen waren tergend slecht met beide kansen. De minst slechtste (of meest gelukkige) heeft gewonnen vandaag. Maar geen van beide maakte aanspraak op een overwinning. Het was niet beter dan Excelsior Sparta van gister. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, juist in de Eredivisie is 11 punten verliezen in 9 wedstrijden einde verhaal. Zeker als je ziet hoe, en tegen wie, en waar. De kuip is geen garantie meer voor punten. Ploegen spelen heel anders tegen ons zodat het pressiespel op het middenveld eruit gehaald wordt.We hebben daar geen kwaliteit om wat anders te doen. Veel minder scorend vermogen , en de goals vliegen om de oren. Ik zie weinig perspectief. Bijkomend feit is vaak dat na zo'n periode de focus nog meer afneemt en alle pijntjes ineens hinderlijk worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ontiegelijk makkelijk schema gehad op 020 en PSV na. En dan zoveel verliespunten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 17:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Heb het niet kunnen zien maar begreep van Mn 020-zoon dat Feyenoord ook 3-1 voor had kunnen staan... Er was een periode in de tweede helft dat Feyenoord een stuk of 3-4 hele grote kansen kreeg ja. Grofweg tussen de 0-1 en de 1-2. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 17:27 schreef Fart het volgende:[..] Het was om het even Henk. Beide ploegen waren tergend slecht met beide kansen. De minst slechtste (of meest gelukkige) heeft gewonnen vandaag. Maar geen van beide maakte aanspraak op een overwinning. Het was niet beter dan Excelsior Sparta van gister. Thanx fart. Feitelijk is het krachtsverschil niet noemenswaardig. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 17:27 schreef van geil het volgende:Nee, juist in de Eredivisie is 11 punten verliezen in 9 wedstrijden einde verhaal. Zeker als je ziet hoe, en tegen wie, en waar. De kuip is geen garantie meer voor punten. Ploegen spelen heel anders tegen ons zodat het pressiespel op het middenveld eruit gehaald wordt.We hebben daar geen kwaliteit om wat anders te doen. Veel minder scorend vermogen , en de goals vliegen om de oren. Ik zie weinig perspectief. Bijkomend feit is vaak dat na zo'n periode de focus nog meer afneemt en alle pijntjes ineens hinderlijk worden. Zowel psv als 020 kunnen zomaar verliezen tegen een vvv of willem2 of Roda of NAC ect ect. Dan ziet de wereld er ineens weer heel anders uit. In worst case scenario heb je de competitie inderdaad verspeeld, maar niet in een competitie waar iedereen van iedereen kan winnen of verliezen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, wie hebben we nog niet gehad? Utrecht, Heerenveen en Vitesse? De rest wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 17:33 schreef Fart het volgende:[..] Zowel psv als 020 kunnen zomaar verliezen tegen een vvv of willem2 of Roda of NAC ect ect. Dan ziet de wereld er ineens weer heel anders uit. In worst case scenario heb je de competitie inderdaad verspeeld, maar niet in een competitie waar iedereen van iedereen kan winnen of verliezen. Maar zo'n competitie hebben we juist niet , kijk eens naar de ranglijsten de afgelopen jaren . Het gat tussen de top drie en de rest wordt groter en groter. Een incidentje heb je altijd , maar is zeker niet structureel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 17:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, wie hebben we nog niet gehad? Utrecht, Heerenveen en Vitesse? De rest wel. Uit alleen maar Excelsior, Heracles, PSV en AZ..
Komende 2 uit potjes zijn altijd vervelend. Roda en ADO |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 17:35 schreef van geil het volgende:[..] Maar zo'n competitie hebben we juist niet , kijk eens naar de ranglijsten de afgelopen jaren . Het gat tussen de top drie en de rest wordt groter en groter. Een incidentje heb je altijd , maar is zeker niet structureel. Klopt, Eredivisie staat er inderdaad om bekend dat de top 3 van iedereen wint. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord gaat nog meer punten verspelen. Wees realistisch allemaal, titel is een kansloos verhaal. 8 punten achter na 9 wedstrijden en geen zicht op betere prestaties. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 17:57 schreef MMM het volgende:Feyenoord gaat nog meer punten verspelen. Wees realistisch allemaal, titel is een kansloos verhaal. 8 punten achter na 9 wedstrijden en geen zicht op betere prestaties. Realisme is een gok |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een gok is een neus... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dus realisme een wassen neus |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je wilt er niet aan, ik ook niet, maar mezelf voor de gek houden met Feyenoord heb ik al zovaak gedaan.
Maar we zullen het zien. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zolang ik blijf hopen word ik maar 1 keer in het seizoen teleurgesteld en dat is op het eind als alle punten zijn verdeeld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan Feyenoord weer gaan jagen ipv dat clubs op ons jagen. Misschien scheelt dat wel. Gewoon top 3 spelen en Europa Leaque halen . |
|
|
|
|
Heel oude fan
|
|
|
van Bronckhorst had in gesprekken met Diks gehoord dat hij "ook centraal achterin kon spelen"... En dan stel je hem natuurlijk meteen daar op. Tegen Ajax, om te oefenen......... Ik stond ook altijd laatste man. Maar wel in ons 9e seniorenteam....En dat is dan trainer van Feyenoord. Belachelijk. Heel snel stoppen met die man. Er is al teveel fout gegaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 18:06 schreef Fart het volgende:Zolang ik blijf hopen word ik maar 1 keer in het seizoen teleurgesteld en dat is op het eind als alle punten zijn verdeeld. Maar 1 keer teleurgesteld? Je mag nu niks meer verliezen. Dus eerst aankomende puntenverlies zou al een teleurstelling moeten zijn..
Ach ieder zijn ding. Voor mij is het seizoen voor de titel al klaar. Pijnlijk na zo'n mooi seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 18:09 schreef ar het volgende:Kan Feyenoord weer gaan jagen ipv dat clubs op ons jagen. Misschien scheelt dat wel. Gewoon top 3 spelen en Europa Leaque halen . Let wel, de nummer drie speelt voorronde EL |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 18:11 schreef MMM het volgende:[..] Maar 1 keer teleurgesteld? Je mag nu niks meer verliezen. Dus eerst aankomende puntenverlies zou al een teleurstelling moeten zijn.. Ach ieder zijn ding. Voor mij is het seizoen voor de titel al klaar. Pijnlijk na zo'n mooi seizoen. Het kan nog zat M Moet alleen wel wat veranderen. Ze lijken sturing te missen, hemelsbreed verschil met vorig seizoen idd |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 18:11 schreef MMM het volgende:[..] Maar 1 keer teleurgesteld? Je mag nu niks meer verliezen. Dus eerst aankomende puntenverlies zou al een teleurstelling moeten zijn.. Ach ieder zijn ding. Voor mij is het seizoen voor de titel al klaar. Pijnlijk na zo'n mooi seizoen. Inderdaad ieder zijn ding. Hoe vaak dachten we vorig seizoen niet dat we het verspeeld hadden, maar de concurrenten punten lieten liggen, of juist al gehaald hadden, maar zelf punten lieten liggen. Net zo vaak kan het er dit seizoen weer anders uit zien. Optimisten pessimisten verhaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
8 punten, er zijn teams met een grotere achterstand kampioen geworden. Bij PSV zit t nu wel allemaal mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij mij zit het niet eens in die acht punten. Maar meer in het feit dat het wekelijks slechter wordt. Eerst was het Diks, Nelom , Kramer, nu is het vrijwel iedereen. Daarbij het andere spel van tegenstanders tegen ons die het pressiespel van ons middenveld ontwijken, waarbij bij ons elk vernuft ontbreekt op het middenveld om dan anders op te lossen. De kuip is geen garantie meer voor punten, het scorend vermogen is afgenomen , net als de honger. En om de waslijst compleet te maken gaan we belangrijke spelers gewoon nog lang missen, en de Cl gaat gewoon door. Dat gaat nog meer opbreken. Ik denk dat de ellende de komende tijd nog veel erger gaat worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 17:57 schreef MMM het volgende:Feyenoord gaat nog meer punten verspelen. Wees realistisch allemaal, titel is een kansloos verhaal. 8 punten achter na 9 wedstrijden en geen zicht op betere prestaties. Als je hier punten (ADO en Roda)laat liggen haak je definitief al af..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 oktober 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T kan ook zo maar weer omslaan, ik had hoop dat van Beek en Nieuwkoop de ommekeer zouden worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had na de 1-1 echt het idee dat ze door gingen drukken maar helaas.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was ook zo, maar we misten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En daarna waren alle krachten op en het geloof weg. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Vanaf het begin gefaald...... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Net samenvatting werd nogal luchtigjes gedaan over de elleboogjes van Huntelaar |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 17:27 schreef Fart het volgende:[..] Het was om het even Henk. Beide ploegen waren tergend slecht met beide kansen. De minst slechtste (of meest gelukkige) heeft gewonnen vandaag. Maar geen van beide maakte aanspraak op een overwinning. Het was niet beter dan Excelsior Sparta van gister. Ben ik het wel mee eens, de minst slechte heeft gewonnen, ik vond Feyenoord met name slecht in de passing. In de 2e helft heb ik kort een opleving gezien bij Feyenoord maar dat wat te kort en van onvoldoende niveau. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 17:57 schreef MMM het volgende:Feyenoord gaat nog meer punten verspelen. Wees realistisch allemaal, titel is een kansloos verhaal. 8 punten achter na 9 wedstrijden en geen zicht op betere prestaties. Als je jezelf kansloos acht, kun je er beter mee stoppen! Volgende week is alles plots anders,dat is voetbal! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Volgende wedstrijden mag van mij Larsson wel starten vanaf links. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Dom gespeeld en verspeeld terwijl de beste spelers uit de eredivisie voor miljoenen zijn aangekocht. Wanneer wordt er wel eens een keer van Ajax gewonnen want zo goed zijn ze niet en het is een schande vanaf 2012 met John Guidetti dat dat wel lukte en nu niet meer. Om je kapot te schamen. Dan maar liever spelers uit BundesLiga 3 die gaan als de brandweer en daar heb je pas van gewonnen als de bus uit het stadion wegrijdt. Elke bal werd makkelijk ingeleverd bij Ajax en maar weer dat verschrikkelijk achteruitvoetbal en tikkie takki achterin. Om je kapot te schamen gewoon en weer tegen Ajax, straks ook weer in Amsterdam. Walgelijk gewoon. |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Binnenkort is Koeman beschikbaar |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Laten we eerst woensdag maar eens proberen te winnen. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Slechte wedstrijd. Na de 1-2 geen ruggengraat. Spelers geven op. Op de tribunes doodstil. Ploeg vocaal ondersteunen om over een dood punt heen te helpen mis ik steeds meer in de kuip. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Klote trainer die de spelers niet beter maakt en ook nog een op de verkeerde plek opstelt! Stel dan gewoon een jeugdspeler op centraal in de defensie, nee haal ie Diks terug an Amrabat van het middenveld af .... En zombie Boetius kan wat mij betreft voorlopig naar het tweede |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 20:04 schreef sevillana het volgende:[..] Ben ik het wel mee eens, de minst slechte heeft gewonnen, ik vond Feyenoord met name slecht in de passing. In de 2e helft heb ik kort een opleving gezien bij Feyenoord maar dat wat te kort en van onvoldoende niveau. Wel erg simpel om het zo te concluderen ... zelfkritiek is er niet meer bij? Die homo"s zijn individueel twee klasses beter ( Zie Neres, Dolberg, Kluivert ) , vinden elkaar VEEL makkelijker ! Voetballen veel MAKKELIJKER ondanks dat het een rommelige wedstrijd was. Helaas het verschil tussen werkpaarden en klassepaarden |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote: Laten ze eerst eens proberen om van Swift te winnen en ik hoop dat Gio zijn eigen kunnen eens gaat evalueren en kritisch bekijken |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Die scheidsrechter vond ik ook zeer slecht ! Leek wel of ie voor Ajax was |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 01:43 schreef Feijenoord1908 het volgende:Slechte wedstrijd. Na de 1-2 geen ruggengraat. Spelers geven op. Op de tribunes doodstil. Ploeg vocaal ondersteunen om over een dood punt heen te helpen mis ik steeds meer in de kuip. Eens. Sfeer lijk steeds minder te worden.
Was tegen NAC en PEC ook te merken. Alsof het doel is bereikt, de titel, en het nu wel weer goed is.. |
|
|
|
|
erwin coulier
|
|
|
ik blijf zeggen dat de bank bij feyenoord dramatisch is als er bij ajax of psv gewisseld gaat worden gebeurt er ook wat ze worden er niet slechter van en bij feyenoord is het dramatisch met alle respect nelom/diks/kramer/bilal daar gaan we niet verder meekomen we zullen toch echt wel wat moeten gaan doen aan de selectie meneer van geel ps ook goede aankopen gedaan st.juste/amrabat/haps/larsson/berghuis en boetius |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 08:42 schreef MMM het volgende:[..] Eens. Sfeer lijk steeds minder te worden. Was tegen NAC en PEC ook te merken. Alsof het doel is bereikt, de titel, en het nu wel weer goed is.. En datzelfde zie je bij de spelers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 08:42 schreef MMM het volgende:[..] Eens. Sfeer lijk steeds minder te worden. Was tegen NAC en PEC ook te merken. Alsof het doel is bereikt, de titel, en het nu wel weer goed is.. En Gio kan dat kennelijk niet managen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat verwacht je Henk, dat Gio als een soort Andre Rieu de kuip bespeelt ? |
|
|
|