|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha, dat kan ie zeker niet, vergis me hier. Maar je zou a.h.w. Ook de spelersgroep hierin kunnen lezen. Er is iets mis met de motivatie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja te weinig spelersdie de boel op scherp zetten .EEr en Vechtlust moet je kweken en erin rammen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar hebben trainers ook een verantwoordelijkheid in. Vind het al typisch dat Gio onaangenaam verrast is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben bang dat met Gio te laat is, en kan je niet verder. Of je gaat verder en koopt in de winterstop een topper .Of je neemt afscheid van helaas Gio |
|
|
|
|
Realist3.0
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 16:37 schreef Fart het volgende:Gewoon 2 hele slechte ploegen waarbij de gelukkigste gewonnen heeft. Die stink joden staan in een anderhalf jaar weer 2 speelrondes boven ons ... Jippie a jee. Eindigen ook gewoon 3de Hoe kom je daar nou bij? Jeetje wat kunnen mensen slechte verliezers zijn. Ten eerste ja, veel fouten deze wedstrijd, ten tweede De Klassieker is DE wedstrijd in Nederland met de 2 clubs die Nederland faam en uitstraling hebben gegeven, dus stink bla bla joden, pfff ja daarom zijn er in beide wedstrijden geen uit supporters, precies om deze onzin! Want het is onzin!
Maar om op jou in te gaan, de gelukkigste gewonnen? Ja Ajax was slordig vooral in de eindpass, maar Ajax was echt wel beter hoor! Op 15 minuten na in de 2de helft, was het Ajax die de overhand had, zette steeds goed druk voorin, Ziyech was goed net als Neres. Maar Ajax kreeg de meeste kansen, omdat Ajax slordig was in de eindpass liet het Feyenoord nog leven, maar Ajax had op 15 minuten na de overhand, dus de gelukkigste gewonnen? Wel een beetje eerlijk blijven.
Ajax heeft net wat meer individuele kwaliteiten, en Feyenoord heeft met Karsdorp, Kuijt, Kongolo, Elia teveel belangrijke karakters in het team verloren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 oktober 2017 door Realist3.0 -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik voel mij vereerd dat je speciaal voor mij een account aan maakt.
Vind jij Joden niet stinken dan? Man wat een lucht. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een stinkdier ruikt zichzelf niet. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Daar zit wel een kern van waarheid in Gerard. |
|
|
|
|
Realist3.0
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 20:41 schreef Fart het volgende:Ik voel mij vereerd dat je speciaal voor mij een account aan maakt. Vind jij Joden niet stinken dan? Man wat een lucht. Wat moet jij haatdragend zijn.. Dat er dan meelopers zijn kuddedieren die gewoon meepraten hiermee, Maar op de koffie of thee bij opa en oma zouden ze zulke taal nooit zeggen...
En nogmaals, de gelukkigste gewonnen? Is het zo moeilijk toegeven dat Ajax op 15 minuten na de betere was? Meer kansen, meer druk naar voren enz..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 oktober 2017 door Realist3.0 -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Moeilijk uit te leggen die lucht. Beetje een putlucht zeg maar, dat lang stilstaande water. Dooie vissen in grachten, zoiets kun je het wel vergelijken.
Nouja, heel ranzig in ieder geval. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De hele NL top en subtop zit in een visuele cirkel, om de 3/4 jaar belanden ze in een depressie. Tis eigenlijk meer een neerwaartse spiraal, |
|
|
|
|
Realist3.0
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 20:58 schreef Fart het volgende:Moeilijk uit te leggen die lucht. Beetje een putlucht zeg maar, dat lang stilstaande water. Dooie vissen in grachten, zoiets kun je het wel vergelijken. Nouja, heel ranzig in ieder geval. Kan je ook volwassen reageren, of blijft het bij het niveau een groep mensen afschilderen in vieze termen en vooral dat lage niveau aanhouden.
Grow up man, als je zo over mensen praat, kan je nooit meer iets zeggen over andere, wat dit gaat nergens over. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Het spijt mij met heel mijn hart. Zullen we best friends forever worden? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 21:06 schreef Realist3.0 het volgende:[..] Kan je ook volwassen reageren, of blijft het bij het niveau een groep mensen afschilderen in vieze termen en vooral dat lage niveau aanhouden. Grow up man, als je zo over mensen praat, kan je nooit meer iets zeggen over andere, wat dit gaat nergens over. Waarom is Joods een vieze term?
Als jij met zulke minachting blijf schrijven kom ik hier nooit meer. |
|
|
|
|
Roy2017
|
|
|
Het begint allemaal achterin...belachelijk hoeveel simpele ballen niet aan kwamen en hoe weinig risico er juist genomen werd om naar voor te spelen...Had liever met risico naar voor gespeeld, dan had je tegen dit neuzenzootje makkelijk gewonnen, ook al zouden er net zo veel passes fout zijn gegaan... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 21:12 schreef Roy2017 het volgende:Het begint allemaal achterin...belachelijk hoeveel simpele ballen niet aan kwamen en hoe weinig risico er juist genomen werd om naar voor te spelen...Had liever met risico naar voor gespeeld, dan had je tegen dit neuzenzootje makkelijk gewonnen, ook al zouden er net zo veel passes fout zijn gegaan... Angst |
|
|
|
|
Roy2017
|
|
|
neuzenzootje = Joden (lees ik net, mijn excuses) |
|
|
|
|
Roy2017
|
|
|
quote: Hele domme angst, maar wel met je eens ja |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Weet niet of het domme angst is. verdediging lijkt elke wedstrijd wel te veranderen. En er zaten al zo weinig automatisme in het elftal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar komt angst uitvoort |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Roy2017
|
|
|
|
|
|
Realist3.0
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Waarom is Joods een vieze term? Als jij met zulke minachting blijf schrijven kom ik hier nooit meer. Dat ze stinken enz enz, dat is minachtend ... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Pfff had toch al sorry gezegd? Die Joden blijven zolang rancune houden |
|
|
|
|
Roy2017
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Roy2017
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Realist3.0
|
|
|
quote: Nee, ik reageerde op iemand anders dan op hem.
Maar goed, het zou sterk zijn als gewoon mede supporters zouden zeggen, doe is volwassen mensen op die manier afschilderen slaat nergens op. Maar ja, de groepsdruk het kuddegedrag regeert helaas..
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 21:34 schreef Realist3.0 het volgende:[..] Nee, ik reageerde op iemand anders dan op hem. Maar goed, het zou sterk zijn als gewoon mede supporters zouden zeggen, doe is volwassen mensen op die manier afschilderen slaat nergens op. Maar ja, de groepsdruk het kuddegedrag regeert helaas.. Ben ik het mee eens.
@Vincent, wil je wel eens normaal doen? We hebben een gevoelige jood in het midden die nog boos is dat wij ze zo slecht lieten spelen.... of zoiets. |
|
|
|
|
Realist3.0
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 21:38 schreef Fart het volgende:[..] Ben ik het mee eens. @Vincent, wil je wel eens normaal doen? We hebben een gevoelige jood in het midden die nog boos is dat wij ze zo slecht lieten spelen.... of zoiets. Kan je wel schijtlollig doen, maar Joden vergelijken met putlucht en dooie vissen in grachten enz, slaat nergens op. Ben niet boos, maar zeg gewoon wat ik er van vind, dat jij als reactie schijtlollig doet en daarmee denkt te scoren en wijs te zijn, tja.... Komt niet erg volwassen, niet erg normaal over.
Jammer altijd dat mede supporters elkaar niet durven of kunnen corrigeren. En dat is niet alleen bij Feyenoord, maar ook bij Ajax enz, beetje kuddegedrag. |
|
|
|
|
Roy2017
|
|
|
Verdomme, ik laat me geen kuddedier noemen hier! Doe dat nog een keer en ik kom hier nooit weer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Vind trouwens wel Realist dat ook al is Hebreeuws je moedertaal, je wel op je Nederlands moet letten op de topic. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 21:45 schreef Realist3.0 het volgende:[..] Kan je wel schijtlollig doen, maar Joden vergelijken met putlucht en dooie vissen in grachten enz, slaat nergens op. Ben niet boos, maar zeg gewoon wat ik er van vind, dat jij als reactie schijtlollig doet en daarmee denkt te scoren en wijs te zijn, tja.... Komt niet erg volwassen, niet erg normaal over. Jammer altijd dat mede supporters elkaar niet durven of kunnen corrigeren. En dat is niet alleen bij Feyenoord, maar ook bij Ajax enz, beetje kuddegedrag. Vind jou wel ok. En als je beloofd deo te gebruiken, mag je hier wel vaker komen hoor. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Dit is Feyenoord wij zijn Feyenoord , we worden weer nuchter ,en blijven Altijd Feyenoord de T. Met Alakz & ,t stuk vuil Huntelaar op 1 |
|
|
|
|
Roy2017
|
|
|
LOL (oftewel schijtlollig) ;-) |
|
|
|
|
Realist3.0
|
|
|
quote: Maar goed, je kan ook een obsessie hebben met luchtjes.. Gezien jouw naam..
Wens jullie alle een prettige avond.
Sportive rivaliteit heerlijk, maar afgunst en haat bah. Ik leer dat iig niet m'n kids. Hopelijk gaan Feyenoorders en Ajacieden een keer iets normaler doen, ik ben niet naïef dus ik zeg iets. Zodat er weer uit supporters aanwezig kunnen zijn..
Dat had het slordige schouwspel in DE Klassieker misschien nog wat dragelijk kunnen maken.
Laturz.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 22:04 schreef Realist3.0 het volgende:[..] Maar goed, je kan ook een obsessie hebben met luchtjes.. Gezien jouw naam.. Wens jullie alle een prettige avond. Sportive rivaliteit heerlijk, maar afgunst en haat bah. Ik leer dat iig niet m'n kids. Hopelijk gaan Feyenoorders en Ajacieden een keer iets normaler doen, ik ben niet naïef dus ik zeg iets. Zodat er weer uit supporters aanwezig kunnen zijn.. Dat had het slordige schouwspel in DE Klassieker misschien nog wat dragelijk kunnen maken. Laturz.. Neh, 250 van die kwijlende Huntelaartjes aan de overkantverkleed als maandverbandje maakt een wedstrijd niet dragelijker. Ik heb niet echt obsessies, maar afkeer daarentegen ..... Arrogantie is bijvoorbeeld van mijlenver al te ruiken, hele nare lucht. Soort putlucht zeg maar. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 22:04 schreef Realist3.0 het volgende:[..] Maar goed, je kan ook een obsessie hebben met luchtjes.. Gezien jouw naam.. Wens jullie alle een prettige avond. Sportive rivaliteit heerlijk, maar afgunst en haat bah. Ik leer dat iig niet m'n kids. Hopelijk gaan Feyenoorders en Ajacieden een keer iets normaler doen, ik ben niet naïef dus ik zeg iets. Zodat er weer uit supporters aanwezig kunnen zijn.. Dat had het slordige schouwspel in DE Klassieker misschien nog wat dragelijk kunnen maken. Laturz.. Je bent een tutje en je doet me aan eerder 020-type denken. 5e account alweer. |
|
|
|
|
Realist3.0
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 22:14 schreef Fart het volgende:[..] Neh, 250 van die kwijlende Huntelaartjes aan de overkantverkleed als maandverbandje maakt een wedstrijd niet dragelijker. Ik heb niet echt obsessies, maar afkeer daarentegen ..... Arrogantie is bijvoorbeeld van mijlenver al te ruiken, hele nare lucht. Soort putlucht zeg maar. Arrogantie heb je overal,met alle respect voor jullie titel, Maar na 18 jaar, hoorde en ik las ik niks anders van Feyenoorders arrogante teksten alsof ze 10 titels hadden gewonnen in plaats van 1 in de laatste 18 jaar. Ik heb toch liever arrogantie, bluf, dan afgunst en haat en ook liever arrogantie dan mensen die dat hekelen maar met succes zelf ook arrogant zijn...
AZ, Twente enz toen ze kampioen werden, wat waren de teksten?? Dat ze definitief Feyenoord uit de top 3 zouden stoten, overal zie je arrogantie..
En bij een beladen wedstrijd, is sfeer altijd goed van beide supporters groepen. Dat maakt het in Engeland mooi, in Spanje enz.. We kunnen elkaar niet mogen oké, we kunnen tegen elkaar zijn oke, maar vergeet nooit!!! Vanaf de Albert Cuyp tot aan De Kuip, v Hanegem en Cruijff, Moulijn en Keizer, Ajax en Feyenoord daar is het allemaal bij begonnen het succes de uitstraling naar de wereld toe! Er is maar één Klassieker!
Beetje meer respect van beide kanten over en weer moet toch niet teveel gevraagd zijn, we zijn toch mensen! En geen tbs gekkies volgespoten met haat.. |
|
|
|
|
Realist3.0
|
|
|
quote: Eerste account, en normaal zijn zonder afgunst naar andere clubs, noem het maar tutje Is helemaal prima, daar lig ik niet wakker van.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 23 oktober 2017 - 22:33 schreef Realist3.0 het volgende:[..] Arrogantie heb je overal,met alle respect voor jullie titel, Maar na 18 jaar, hoorde en ik las ik niks anders van Feyenoorders arrogante teksten alsof ze 10 titels hadden gewonnen in plaats van 1 in de laatste 18 jaar. Ik heb toch liever arrogantie, bluf, dan afgunst en haat en ook liever arrogantie dan mensen die dat hekelen maar met succes zelf ook arrogant zijn... AZ, Twente enz toen ze kampioen werden, wat waren de teksten?? Dat ze definitief Feyenoord uit de top 3 zouden stoten, overal zie je arrogantie.. En bij een beladen wedstrijd, is sfeer altijd goed van beide supporters groepen. Dat maakt het in Engeland mooi, in Spanje enz.. We kunnen elkaar niet mogen oké, we kunnen tegen elkaar zijn oke, maar vergeet nooit!!! Vanaf de Albert Cuyp tot aan De Kuip, v Hanegem en Cruijff, Moulijn en Keizer, Ajax en Feyenoord daar is het allemaal bij begonnen het succes de uitstraling naar de wereld toe! Er is maar één Klassieker! Beetje meer respect van beide kanten over en weer moet toch niet teveel gevraagd zijn, we zijn toch mensen! En geen tbs gekkies volgespoten met haat.. Daar is die lucht weer, je zou deo op doen als je hier kwam om die lucht te maskeren. |
|
|
|
|
Realist3.0
|
|
|
quote: Is gewoon inhoudelijk, zeiden AZ en Twente supporters dat niet in koor? Jazeker wel, dat zeiden ze wel. En ja ook Feyenoorders die arrogant waren na hun verdiende titel, maakt mij allemaal niet uit, en ik kan arrogant zijn maar ik geef het toe, ik ben gewoon eerlijk en heb geen verwensingen of beledigingen nodig En naast positive arrogantie, ben ik ook gewoon realistisch wat goed is, is goed zoals Feyenoord de titel verdiende geen moeite om dat toe te geven, snap niet waarom supporters het allemaal zo moeilijk maken, Alsof ze een ander mens worden in hun supporters gedrag, want weet zeker dat ze niet Joden gaan uitschelden op hun werk, bij hun schoonouders of bij opa en oma enz.. Wees gewoon de mens wie je bent, en laat het supporter gebeuren niet de misselijke boventoon voeren. Gaat gewoon nergens over.
Adios.. |
|
|
|