|
|
Eide
|
|
|
Na die redding in de eerste helft weer cruciaal. Zo is het weer een beetje de Andre Onana van vorig seizoen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar hoe dom, je weet dat er hier meer ballen op de stop gaan als die scheids zelf ooit neukt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lekker voor Veltman als je directe tegenstander gewisseld wordt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kut. En het dan zo alsnog weggeven. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Twee keer een negatieve hoofdrol voor De Ligt. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe kan je dit zo weggeven. Wat een verschrikkelijke fouten gaan daar weer aan vooraf. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt De Ligt, wat ben jij een en al schijn. Lekker schuilen onder het vleugeltje van Sanchez. En de rest denkt even dat ze er al zijn. En met dank ook dat de tegenstander in de wedstrijd geholpen wordt |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat een verdedigingsfout, weer. 1-1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vaan heer en meester naar dit. Pfff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer na een gemaakte goal... Nog een pingeltje? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tijd voor Keizer om in te grijpen wat mij betreft. Younes eraf en gaan voor meer snelheid met Kluivert. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Maar geen geel geven hoor aan Diks. Maten naaierij. Smerig gewoon |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De man die de kakkerlakken in de wedstrijd helpt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax is het helemaal kwijt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk dat Ajax Feyenoord zo sterk laat worden. Amper een duel verloren tot aan de gelijkmaker en nu alle tweede ballen verliezen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee hoor, dat doen we zelf. Ik vind Makkeli deen zeer behoorlijke klassieker fluiten tot dusver. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Hij denkt hoe meer kaarten ik geef hoe beter ik heb gefloten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 15:52 schreef Eide het volgende:[..] Nee hoor, dat doen we zelf. Ik vind Makkeli deen zeer behoorlijke klassieker fluiten tot dusver. Schei uit joh, ontploft na die pingel hoor... En je weet wat daar dan gebeurd! Dat ze erna fouten maken is een feit, maar er was niks aan de hand |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kluivert en Dolberg brengen voor Youness en Huntelaar. De jong voor Vd beek. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wachten op 2-1 in ieder geval... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 15:53 schreef Loetje het volgende:[..] Schei uit joh, ontploft na die pingel hoor... En je weet wat daar dan gebeurd! Dat ze erna fouten maken is een feit, maar er was niks aan de hand Vond j het geen penalty? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
En dan straks moeten aanhoren 'maar we waren wel heer en meester ' Kutpot |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Makkelijk... En mij gaat hem om dat ze hem in de Arena niet gehad hadden |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 15:53 schreef Loetje het volgende:[..] Schei uit joh, ontploft na die pingel hoor... En je weet wat daar dan gebeurd! Dat ze erna fouten maken is een feit, maar er was niks aan de hand Pingel was terecht, alle kaarten tot nu toe ook. Ondanks de spanning heeft Makkeli alles onder controle en ik kan hem nauwelijks of fouten betrappen.
De problemen die we hebben creeren ze zelf door zo vreselijk slecht te spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar dit wordt gewoon verliezen. Ineens van alles naar helemaal niks. Hoe is het mogelijk... Het is sowieso tijd om in te grijpen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 15:55 schreef Eide het volgende:[..] Pingel was terecht, alle kaarten tot nu toe ook. Ondanks de spanning heeft Makkeli alles onder controle en ik kan hem nauwelijks of fouten betrappen. De problemen die we hebben creeren ze zelf door zo vreselijk slecht te spelen. Als je ene kant geel geeft moet je aan de andere kant hetzelfde doen. En dat zie ik nu al 2x |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij gewoon een geval waar 99 van de 100 keer wel voor gefloten wordt en terecht. Zon overduidelijke penalty. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat doet Younes nou weer... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat doet die Youness nog op het veld joh. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 15:56 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij gewoon een geval waar 99 van de 100 keer wel voor gefloten wordt en terecht. Zon overduidelijke penalty. Daar is alles een pingel en dat is al jaren zo. En dat zijn feiten... Pingels die ze buitenshuis nooit geven en waar je veel te vaak ook gewoon ziet dat ze door laten gaan. Want het is zo inconsequent als de tering |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Gooi Younes er alsjeblieft af Keizer |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
man haal die younes eraf AJB !! gewoon al lachwekkend dat die start ma zijn kritiek en dan nog zo spelen ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit verwijt ik Keizer wel dat hij niet ingrijpt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 15:57 schreef Loetje het volgende:[..] Daar is alles een pingel en dat is al jaren zo. En dat zijn feiten... Pingels die ze buitenshuis nooit geven en waar je veel te vaak ook gewoon ziet dat ze door laten gaan. Want het is zo inconsequent als de tering Totaal niet relevant in dit geval. Dit is een 100% penalty en helemaal niet makkelijk gegeven. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Dat doet Makkelie straks wel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 15:59 schreef remco k het volgende:[..] Totaal niet relevant in dit geval. Dit is een 100% penalty en helemaal niet makkelijk gegeven. Mag jij vinden, ik niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En De Ligt eruit zodra Sinkgraven totaal fit of Orejuela kan spelen. |
|
|
|