|
|
Loetje
|
|
|
Stadion Kras stadion (FC Volendam) Arbiter Jochem Kamphuis
Zometeen de 2e bekerwedstrijd van het seizoen voor Ajax dit bekerjaar. 9 wijzigingen aan Ajax kant ten opzichte van het duel met Feyenoord.
Geen uitgebreid topic maar wel de mogelijkheid te discussiƫren over de wedstrijd.
Scoreverloop
15' 0-1 Frenkie de Jong 26' 0-2 Siem de Jong 31' 0-3 Siem de Jong 46' 0-4 Vaclav Cerny 52' 1-4 El Gourari
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 oktober 2017 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gewoon zorgen dat je door gaat en niks meer dan dat. De Dijk iets beter dan Scheveningen. 1-3 vanavond. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
tuurlijk zorgen dat je door gaat.. mag toch vooral verwachten dat de reservers zich willen laten zien en er 200% voorgaan |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Moet geen probleem zijn. 100% concentratie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 - 18:16 schreef nummer10 het volgende:tuurlijk zorgen dat je door gaat.. mag toch vooral verwachten dat de reservers zich willen laten zien en er 200% voorgaan Dat gebeurd niet en dat gebeurd nergens. Als je alleen op mag draven in wedstrijden die je alleen kunt verliezen geeft dat totaal geen stimulans. Dat gaat bij alle clubs nou eenmaal zo |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Echt balvast man, die de Jong. Knap |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Haha dat kan toch eigenlijk helemaal niet man, die buik van Verhoeven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wel veel overtredingen van hun |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wel een mooie goal hoor van onze Frenkie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
0-2 Siem de Jong. Die scoort ook echt altijd. Prima goal ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geweldige goal alweer van Siem de Jong. Fenomenale pass van Eiting. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prima zo. Genoeg kansjes, mooie goals en bijna een goaltje van hun. Prima zo en op naar de volgende |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik vond het een goede eerste helft, ondanks dat het een beetje plichtmatig over kwam. Laten we hopen dat Ajax verder kan uitlopen naar 0-6, of nog meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Irriteer me alleen meer en meer aan Kluivert. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ik vraag me af op basis waarvan Orejuela gehaald is.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wel snel, de 0-4. Gewoon doorgaan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Die gozer pakt straks zn tweede gele kaart. Opgefokt mannetje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Toch een tegengoaltje weer. Achterin blijven we kwetsbaar. Mooi voor hun maar dat mag er wel uit. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Zou graag Johnsen nog willen zien |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Man man, echt kut voor die jongen. Hoop dat het meevalt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dat ziet er niet goed uit.. pff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat vreselijk dat hij verkeerd kwam, en dat hij daardoor geblesseerd het veld af moest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu al een vervelende bekerwedstrijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kwam verkeerd neer.
Maar dit zie je toch veel op kunstgras |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Kluivert moet echt minder gaan liggen of minder gaan zeiken |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Die balbehandeling van die Johnsen he.. Fantastisch mooi man. Dat gaat er echt eentje worden |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Over wie hebben we het en wat is de blessure? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Cerny en nog niet bekend, maar het ziet er slecht uit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vaclav Cerny, ogenschijnlijk lang eruit |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Tis niet echt de dag van Kluivert.. Hoop toch dat hij snel weer de vorm vindt en niet tegen zichzelf gaat vechten. Zou zonde zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax mist op afgelopen zondag na toch wel erg veel kansen dit seizoen hoor. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Op naar de volgende ronde maar. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jij ook dank voor info gabber |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Doodzonde voor Cerny. Maar voor de rest makkie dus vanavond?
Misschien biedt dit kans voor Johnson om een keer een selectieplaatsje te verdienen en evt een invalbeurtje. Wel erg ongelukkig net nu Younes aan heeft gegeven rust nodig te hebben.
Edit: lijkt me overigens dat Cassiera (terecht) bovenaan die shortlist staat. Maar geen echte buitenspeler natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 oktober 2017 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ben in het buitenland en heb de wedstrijd niet gezien. Wat ik lees over Cerny lijkt op toen ik mijn voorste kruisband links afscheurde. Ik gleed toen uit en m'n knie probeerde naar links te buigen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hopelijk voor Cerny scheurt ie niet net als jij die andere ook nog af. ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: De rechter had ik 5 jaar daarvoot al afgescheurd :( |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik denk overigens dat het einde verhaal is voor Cerny bij Ajax. Ik zie niet gebeuren dat hij nogmaals dit moet overkomen en daadwerkelijk gaat schitteren in het eerste van Ajax. Wellicht ben ik te cynisch, maar tegen de tijd dat hij weer terug is hebben anderen weer stappen voorwaarts gemaakt en blijft Cerny achter. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Het enige dat ik ooit afscheurde, waren die 5 krasloten voor 'n tientje ;^)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 oktober 2017 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 - 01:48 schreef Hasjkoph het volgende:Ik denk overigens dat het einde verhaal is voor Cerny bij Ajax. Ik zie niet gebeuren dat hij nogmaals dit moet overkomen en daadwerkelijk gaat schitteren in het eerste van Ajax. Wellicht ben ik te cynisch, maar tegen de tijd dat hij weer terug is hebben anderen weer stappen voorwaarts gemaakt en blijft Cerny achter. denk het ook indd.. tenzij het achteraf meevalt.. maar vrees van niet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 oktober 2017 door nummer10 -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Bevestigt: Cerny tot einde seizoen uitgeschakeld. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ja kut voor die gozer!! hopelijk komt hij er goed door heen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zoals ik al vreesde, afgescheurde voorste kruisband. Dan ben je zelfs als prof 8 maanden eruit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Verschrikkelijk voor die jongen. Dit had als het wat had kunnen worden zijn jaar moeten worden. Vrees dat het over en uit is met Cerny. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt kut zeg. Hopelijk zien we hem nig terug. |
|
|
|