|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Hoogste tijd om afscheid te nemen van Gio, heeft blijkbaar geen grip meer op de spelers! Het lijkt wel of het vuur gedoofd is . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Lastig. Maar ik denk dat als een van de centrale jongens terugkeert t lek boven is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Al wint Gio niks dit seizoen, gewoon Zijn werk laten doen. Bekerwinst en landskampioen wordt verdomd snel vergeten door sommige mensen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ieder nadeel heeft zijn voordeel..........Sparta op de laatste plaats. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 08:47 schreef MightyAce het volgende:Al wint Gio niks dit seizoen, gewoon Zijn werk laten doen. Bekerwinst en landskampioen wordt verdomd snel vergeten door sommige mensen. inderdaad gewoon laten zitten , een nieuwe trainer geeft ook geen garantie dat het beter gaat , maar we kunnen ons wel afvragen of wel gio geschikt is als hoofdtrainer , ik zie namelijk geen goed voetballend elftal met een duidelijk idee , positiespel matig en hier zie ik totaal geen verbetering in ook vorig seizoen hebben we echt slechte wedstrijden gespeeld maar toen zat het allemaal mee en won je de wedstrijd met slecht voetbal , nu zit het tegen en verlies je die wedstrijden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 08:47 schreef MightyAce het volgende:Al wint Gio niks dit seizoen, gewoon Zijn werk laten doen. Bekerwinst en landskampioen wordt verdomd snel vergeten door sommige mensen. Okee. Hoelang moet je een trainer dankbaar blijven? Een heel seizoen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 09:37 schreef kenny het volgende:[..] inderdaad gewoon laten zitten , een nieuwe trainer geeft ook geen garantie dat het beter gaat , maar we kunnen ons wel afvragen of wel gio geschikt is als hoofdtrainer , ik zie namelijk geen goed voetballend elftal met een duidelijk idee , positiespel matig en hier zie ik totaal geen verbetering in ook vorig seizoen hebben we echt slechte wedstrijden gespeeld maar toen zat het allemaal mee en won je de wedstrijd met slecht voetbal , nu zit het tegen en verlies je die wedstrijden Dit dus. Helemaal eens. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zeker dit seizoen laten afmaken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 08:47 schreef MightyAce het volgende:Al wint Gio niks dit seizoen, gewoon Zijn werk laten doen. Bekerwinst en landskampioen wordt verdomd snel vergeten door sommige mensen. Of hij doorgaat of niet, dat kampioenschap blijft toch altijd op zijn conto staan, de manier waarop is van ondergeschikt belang. Vorig seizoen rolde het dubbeltje op de goede kant, door transfers en blessures dit seizoen de verkeerde. Je kan hem pas goed beoordelen als iedereen een tijdje fit is, dus ja, seizoen uitzitten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als ja als te veel kansen gaan naast als je er een meer had ingeprikt , maar ja roda ...........ik weet het niet of we met Gio moeten doorgaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoeft ook niet weg, zeker voor januari 2018 niet.
Komende tijd ruimte geven om zaak op de rails te krijgen. Waarin ook het spel weer smoel toont. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermoed dat ie te soft is als er problemen voordoen.. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
juist en daarom moet er snel iets gebeuren gio is te soft . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We missen de belangrijkste spelers achterin. Totaal geen sturing, communicatie met het middenveld. Dat werkt gewoon door. Automatisme's zijn nu ver te zoeken, maar dat komt wel weer. Dat denk/hoop ik tenminste.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Oe er al hoop op terugkeer van deze verdedigers? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die goal , echt zo slecht . Eerst Diks, dan El en Juste , gewoon drie man voor lul. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die goal , echt zo slecht . Eerst Diks, dan El en Juste , gewoon drie man voor lul. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Begon bij Toornstra en ik vond Jones ook heel slap ogen bij dat doelpunt.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is het verdict, wanneer komen de eerste verdedigers uit de lappenmand? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik hoop dat de spelers zich daar net zo kut over voelen als ik |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 08:47 schreef MightyAce het volgende:Al wint Gio niks dit seizoen, gewoon Zijn werk laten doen. Bekerwinst en landskampioen wordt verdomd snel vergeten door sommige mensen. !! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Inderdaad,mee eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die zijn gisteren alweer vergeten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja 6 e plek en slecht spel, we moeten weer diep door het stof ben ik bang voor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het dieptepunt is nog niet bereikt. |
|
|
|