|
|
netsurfer
|
|
|
Als je heel goed luistert, kun je hem in de verte al horen luiden.
De weekendbel!
Geniet er van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat voor drugs gebruik jij dan eigenlijk..(?€ |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Op het moment is het allemaal puur natuur. Kun je nagaan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zo ist.
Fijn weekend Renato. Succes tegen de Koempels. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou lekker weekend, daar moet ik het hardste werken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: We kijken allemaal Feyenoord morgen, das pas hard werken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Wekelijkse lijdensweg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kut,een dag te laat thuis voor de weekend bel. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Volgende week nieuwe kans. Zet 'em op. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Als je zaagmans ziet, ben je op de helft. Laat dat een hint zijn... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Oops, bijna vergeten..
Ding-dong. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Lekker man. Dat zijn nog eens weekeinden. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De duivel schijt altijd op een hoop. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Om 03.30 loopt de wekker af, en voor de Polen in het westland beginnen heb ik er al een rit opzitten, en als ze klaar zijn moet ik nog een rit doen.
Maar das altijd nog beter dan veel Poolse chauffeurs, die bivakkeren 3 maanden voor een appel en een ei in hun cabine voordat ze even naar huis mogen. Hondebaan, en de EU kijkt de andere kant op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 november 2017 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 november 2017 - 16:34 schreef Gerard_FR het volgende:Om 03.30 loopt de wekker af, en voor de Polen in het westland beginnen heb ik er al een rit opzitten, en als ze klaar zijn moet ik nog een rit doen. Maar das altijd nog beter dan veel Poolse chauffeurs, die bivakkeren 3 maanden voor een appel en een ei in hun cabine voordat ze even naar huis mogen. Hondebaan, en de EU kijkt de andere kant op. Polen neemt geen Syriesche vluchtelingen op ,dus zie die Polen liever bivakeren langs de wegen van Warschau |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wat voor Polen zijn het? Noord- of Zuidpolen? |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jazeker ,keren op de snelweg onder invloed van alcohol. Rijden een woning in onder invloed van alcohol. Rijden fietsers van het fietspad onder invloed van alcohol. Leggen massaal op de kant langs de weg onder invloed van alcohol. Flikkeren overal hun vuil op straat onder invloed van alcohol. Rollen knokkend met elkaar over straat onder invloed van alcohol. Lekker optieften naar Polen met z'n alle. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 11:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jazeker ,keren op de snelweg onder invloed van alcohol. Rijden een woning in onder invloed van alcohol. Rijden fietsers van het fietspad onder invloed van alcohol. Leggen massaal op de kant langs de weg onder invloed van alcohol. Flikkeren overal hun vuil op straat onder invloed van alcohol. Rollen knokkend met elkaar over straat onder invloed van alcohol. Lekker optieften naar Polen met z'n alle. Die ouwe van me woont in het Laakkwartier. Oftewel klein-Warchau. Gezellig man ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar woon ik ook ,ja echt gezellig man met die gasten. Iedereen zijn auto is beschadigd door 1 of andere schijt Pool |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ledeganckplein, verzachtende omstandigheid is dat het een 55+ flat is, houdt de rotzooi nog enigszins buiten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 12:00 schreef tomson het volgende:Ledeganckplein, verzachtende omstandigheid is dat het een 55+ flat is, houdt de rotzooi nog enigszins buiten. Oh sorry ik woon transfaalkwartier naast de markt en schilderswijk . Dierenselaan ,ze maken er echt een zooitje van hier man |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Schilderswijk is nog netjes vergeleken de getto die ze er hier van maken. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Poolvriendelijk forum. Polerant. :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 november 2017 - 23:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Polen neemt geen Syriesche vluchtelingen op ,dus zie die Polen liever bivakeren langs de wegen van Warschau Het westen is zelf onderdeel van het probleem, als we hier goedkope IKEA meubeltjes willen blijft Oostblok uitbuiting bestaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 12:41 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Het westen is zelf onderdeel van het probleem, als we hier goedkope IKEA meubeltjes willen blijft Oostblok uitbuiting bestaan. 30.000 Poolse uitkeringstrekkers in Nederland. Zeg maar dag tegen de ouderenzorg de komende jaren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgend weekend geen voetbal, heerlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 november 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De weekendbel. Ding, ding, ding! Knockout. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De gifbeker is nog niet leeg denk ik. Wanneer spelen we eigenlijk tegen die spaghetti vreters ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 21:05 schreef van geil het volgende:[..] De gifbeker is nog niet leeg denk ik. Wanneer spelen we eigenlijk tegen die spaghetti vreters ? 6 december. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan hou ik hoop voor die pot. Wie weet welke elf we dan hebben. |
|
|
|