|
|
van geil
|
|
|
Altijd lekker, jullie voetballen op vrijdagavond ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja 35+ competitie Speel je 5x20 minuten op een half veld.
Vergelijkbaar aan zaalvoetbal maar dan op gras.
Zondagochtend doe ik ook nog wel eens mee wanneer ze tekort hebben bij t zesde |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gezellig , die competitie ken ik niet. Wij spelen op zondagmorgen , gewoon 2 maal 45 op een heel veld. Blijft n leuk spelletje he |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Twee weken weekend.....La Palma.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 november 2017 - 09:04 schreef van geil het volgende:Gezellig , die competitie ken ik niet. Wij spelen op zondagmorgen , gewoon 2 maal 45 op een heel veld. Blijft n leuk spelletje he Ja, blijft leuk. Maar onze zesde speelt tegen allemaal gasten van 25 jaar en ouder. Dat trek ik bijna niet joh :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: La Zarza of La Terraza...moeilijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 november 2017 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 november 2017 - 14:30 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja, blijft leuk. Maar onze zesde speelt tegen allemaal gasten van 25 jaar en ouder. Dat trek ik bijna niet joh :) Ja , ik kan ook steeds vaker aan het infuus :) De tand des tijds komt voor iedereen . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Naar dat cultureel park ga ik ook nog naar toe d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kan er iemand aan die bel trekken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
yes, bij mij issie gegaan hoor! Heerlijk, daggie extra weekend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Eindelijk hier ook. Zin an. Vanavond naar Daniel Arends, morgen de Kuip. Good times. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wat dachten we ervan? Vanmiddag maar eens bijtijds afsluiten en eventueel aansluiten voor de Vrijmibo? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Quality time Single malt open getrokkken, fuck het werk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Morgen cursus, 7 uur code95, balen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Cursus agressie beheersing achter de rug, en 10 collega's erbij die ik binnenkort een klap voor hun kanus ga geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 december 2017 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2017 - 18:32 schreef Gerard_FR het volgende:Cursus agressie beheersing achter de rug, en 10 collega's erbij die ik binnenkort een klap voor hun kanus ga geven. Dus het heeft goed geholpen? :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Zinloos,ze moeten die code95 verplicht stellen voor al die zelfmoordenaars die met hun autootje vlak voor een vrachtwagen uitvoegen. Ik ben nu al de hele dag bezig om die idioten te ontwijken. |
|
|
|