|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
RIP. Ging al hard achteruit. Sterkte voor junior ook |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
RIP.
Mijn favoriete Feyenoord trainer ooit. Was de eerste die de club uit een dal haalde door gerichte versterkingen (Gullit, Houtman, Valke) en gezond verstand. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verdamme, wat naar. Sterkte aan nabestaanden. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Een groot Feyenoorder is van ons heen gegaan. Ik herinner hem als een vechter, een speler die met een groot verband om zijn hoofd verder knokte/voetbalde. RIP. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
RIP Hans Kraay sr. Sterkte aan alle nabestaanden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor hem t beste. Hoe rot ook |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aardige man , de laatste jaren waren triest. Helaas. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Rust in vrede en heel veel sterkte voor alle nabestaande |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Sneu, altijd, maar was te verwachten. Mooie markante man was het. Jammer dat hij de TV opeen gegeven moment vaarwel had gezegd, hij zag het spelletje wel. Kraamde soms ook wel onzin uit, niet alles was geweldig aan de man, maar dat vergaf ik hem.
Zal wel minuut stilte worden vanavond. En terecht. Heeft veel betekend voor het voetbal, en voor Feyenoord. Het was geen Cruijff/Van Hanegem, maar meer degelijke subtop.
Wel grappig dat velen van jullie hier zeggen "sterkte aan de nabestaanden". Hebben jullie het idee dat ze hier meelezen? :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoezo denk je dat Feyenoord kampioen is geworden. Das niet zomaar.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
R.i.P gistern bij Vinsite niets dan goeds over de doden,kreeg er beetje vieze smaak van in mijn mond. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 - 08:17 schreef Phyrexian het volgende:Sneu, altijd, maar was te verwachten. Mooie markante man was het. Jammer dat hij de TV opeen gegeven moment vaarwel had gezegd, hij zag het spelletje wel. Kraamde soms ook wel onzin uit, niet alles was geweldig aan de man, maar dat vergaf ik hem. Zal wel minuut stilte worden vanavond. En terecht. Heeft veel betekend voor het voetbal, en voor Feyenoord. Het was geen Cruijff/Van Hanegem, maar meer degelijke subtop. Wel grappig dat velen van jullie hier zeggen "sterkte aan de nabestaanden". Hebben jullie het idee dat ze hier meelezen? :) Ja, iedereen leest hier mee. Voer voor psychologen. Al jaren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 - 09:48 schreef piet de paler het volgende:R.i.P gistern bij Vinsite niets dan goeds over de doden,kreeg er beetje vieze smaak van in mijn mond. hork
Wat had je dan gewild, dat ze m afbranden? Ze zijn altijd respectvol geweest over de oude Kraay.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 oktober 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou nou hij kwam niet meer en dat hed een reden... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 - 09:48 schreef piet de paler het volgende:R.i.P gistern bij Vinsite niets dan goeds over de doden,kreeg er beetje vieze smaak van in mijn mond. Wat een aparte kijk op de wereld heb jij toch. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Misschien, maar. Hans Kraaij is volgens mij met ruzie weggegaan, en ach je moet niet altijd in het gareel blijven. Jaren lang het beeld moeten volgen van anderen.En ik ben een vrij denker geworden ( dat is het streven)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2017 door piet de paler -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Iemand die zijn eigen mening heeft en daar achterstaat, zonder al de meningen van anderen. Hahahahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee ben net binnen van een strandwandeling en ik drink alleen op de dagen waar een A in zit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 08:50 schreef piet de paler het volgende:[..] Iemand die zijn eigen mening heeft en daar achterstaat, zonder al de meningen van anderen. Hahahahaha Moet je daar over denken dan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 08:51 schreef piet de paler het volgende:[..] Nee ben net binnen van een strandwandeling en ik drink alleen op de dagen waar een A in zit Maandag, Woensdag, Donderdag en Vrijdag. Ik vind persoonlijk Vrijdag wat overdreven dan ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahah ikben geen alcoholist, maar elke dag wijntje bij mijn eten en om 16:00 uureen pastis, ik ben dat gewend.Maar bezopen mmmmmmm misschien 1 keer in de maand |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Drink zelf nauwelijks, wijntje bij het eten of de kaas lekker. Een biertje bij een lekker potje stoofvlees, maar dan geen afwaswater natuurlijk. Grote hoeveelheden heb ik nooit kunnen verdragen, zijn eigenlijk ook slecht te combineren geweest vroeger met de gangbare partypreparaten :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een Glenmorangie dan maar op Hans sr. hoop dat ie zich ergens boven op een wolk de pleuris kan lachen om ons. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Volgens mij hadden we al een piet de paler meningen topic |
|
|
|