Op zondag 12 november 2017 - 11:17 schreef AkaS het volgende:Kijk Warrior, it takes two to tango. Ik ben net zoveel supporter als iedereen en ik wil echt niet schofferen. Maar iedereen heeft zijn eigen waarheid en ziet iets anders..En mijn negatieve berichten zijn omdat ik negatieve ontwikkelingen waarneem binnen mijn club en baal van de resultaten.
Zo ver kan je mij volgen denk ik, los of je het ermee eens bent.
Nu komen we op een cruciaal punt... Hoe ga je het verpakken. M.a.w wat de toon van de muziek die je hanteert.
Voor mezelf....Pure teleurstelling en dat is ongetwijfeld wat van invloed is op de wijze waarop ik formuleer.
Vervolgens stuit ik, overtuigd en teleurgesteld als ik ben op een groepje mensen op dit forum die wat ik als waarheid zie, compleet veroordelen. Jijzelf, Remco en Loetje hadden zoals het op mij overkwam een beetje de neiging om te reageren op een manier die veel irritatie bij mij wekte.
Ten eerste mijn verwijt over Veltman, Schöne en Younes.
Dan mijn teleurstelling dat wederom6 Ajax aan het begin van de CL voorronde de selectie voor dit niveau niet op orde had.
Dan verweet ik de in mijn ogen verantwoordelijken voor dit falen.
En voorspel ik een teleurstellend seizoen, mede door het aantrekken van een compleet onervaren trainer van het niveau Telstar en Cambuur...
Nou dan komen jullie om beurten even alles de grond in boren.
Ik ben negatief.
Ik snap er geen reet van.
Ik zou niet weten wie waarvoor verantwoordelijk is.
Ik moet me schamen.
Ik ben een nep supporter.
Okay... dit gaat gepaard veelal zonder scheldwoorden. Maar ook zonder de scheldwoorden kunnen dergelijke reacties als irritant en beledigend ervaren worden.
En als je mij beledigd ook al gaat dit zonder scheldwoorden, dan word ik ook beledigend en irritant en ik gebruik dan soms wel een scheldwoord..Tja zo hebben we allemaal onze eigen manier van beledigen..
Maar hoe irritant ik je ook vind en jij mij...
Veltman, Schöne, Younes blinken geen van allen uit.
Tete die weggetreiterd is, blinkt wel uit.
Van der Sar en Overmars geven langzamerhand toe dat ze
niet adequaat gehandeld hebben t.a.v. vertrekkende spelers.
En ook vinden ze dat Ajax vanaf heden de selectie eerder rond moeten hebben...
Dit zijn allemaal zaken die in mijn ogen niet goed gingen en waar ik teleurgesteld over was en dit op het forum ventileerde...
Had hier anders op gereageerd geworden, had er ook een ander Akas geweest om mee te discussiëren.
Maar zelfs nu, nu alles uitkomt zoals ik het zag komen doet metname Remco dit nog ontkennen.
Dus wat verwacht je dan.
En dan zo'n lulletje rozenwater als apik die uit het niets even vanuit zijn anonimiteit stoer op de man af komt beledigen.
En dan dat weekdier.hasjkop... kijk voor de gein eens naar de inhoud van zijn posts... Alleen maar weke meelullende teksten.
Nogmaals ik vind het allemaal prima.
Wil je met mij discussiëren, doe dat dan zelf inhoudelijk en kom eens met wat meer teksten als dat ik het niet snap of kan weten...
En als je normaal op mij reageert, krijg je altijd een normale reactie terug.
En als je wil komen met vervoer en materialen, moet je ook komen met je grote smoelwerk!