|
|
MMM
|
|
|
vs
Datum & tijdstip: Zondag 5 november 2017, 12:30 uur Locatie: Cars Jeans Stadion, Den Haag Scheidsrechter: Nijhuis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 november 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb voor zondag konijn en pruimen dus we gaan winnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In deze vorm hoeft het maar even tegen te zitten voor weer puntverlies. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op omhoog dat hoofd recht de rug , ertegenaan |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zal wel een saaie frustrerende 1-0 worden. Echt totaal geen vertrouwen op het moment. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Denk dat ik de morfine pillen ook maar weer de kast uit trek. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo lang Dicks of Gapia centraal staan wordt t niks |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Heel veel andere keus hebben we niet denk ik. Amrabat centraal is wat mij betreft ook geen optie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, en Juste doet het ook niet echt goed, wel de beste , maar nog niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Wanneer v. Beek nog geblesseerd is denk ik dat Tapia nog de beste keus is. Tegen Ado moet dat niet echt eem probleem zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In november van der Heijde weer terug? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Larsson in de basis graag, 1-2 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Daar ben ik mee gestopt. Wat een tyfus zooi is dat uiteindelijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Meer, meer en meer om het gewenste effect te halen en dan weer stoppen, echt geen feestje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ben je nog afgekikt ? Cold turky gehad brrrrrrrr koud eng enzv |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nee hoor, ik heb het maar een weekje geslikt hé. Begin wel prettig, maar daarna misselijk en lusteloos bah. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik heb wel liever Tapia dan Diks. |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
We gaan winnen, op strijd. El, Jorgensen en Berghuis trekken de boel over de streep met de rest er achteraan. Toornstra maakt z'n uitgoal. Larsson draait de rechtsback t gekkenhuis in. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja ga door maak me gek... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jones, Nieuwkoop, van Beek/Tapia, st. Juste, Haps; El Ahmadi, Vilhena, Toornstra; Berghuis, Jorgensen, Larsson.
Let's gooo |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 november 2017 - 09:04 schreef ar het volgende:[..] Nee hoor, ik heb het maar een weekje geslikt hé. Begin wel prettig, maar daarna misselijk en lusteloos bah. Begint na 2 weken pas echt te wennen. Dan ben je vam de misselijkheid af |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb het 3 maanden geslikt en gespoten , maar altijd even last gehad. Vooral bij het stoppen cq afbouw. Lichamelijk en geestelijk . |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 november 2017 - 12:38 schreef piet de paler het volgende:Heb het 3 maanden geslikt en gespoten , maar altijd even last gehad. Vooral bij het stoppen cq afbouw. Lichamelijk en geestelijk . Ik 3 jaar maar niet echt last gehad met stoppen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het was voor mij ook de behandeling voor een trauma en een redelijk zware verwonding.Maar ja ik ben er nog , en zo te lezen jij ook :) |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Op naar de volgende fiasco? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog uurtje en dan naar het ado stadion heb er wel vertrouwen in.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Grote Kenner waar is jou 0-5 uitslag succes allemaal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Tja. Kan alle kanten op, bal is rond enzo. Heb er gek genoeg wel goed gevoel over. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Het kan alleen maar meevallen. Stormen op dat doel!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vanuit Den haag zeg ik inmaken die ooievaarts |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of dit wordt de laatste zure appel. Of nu begint langzaam de kentering. Hierna wat rust en tijd om geblesseerden terug te krijgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 november 2017 - 11:51 schreef MMM het volgende:Jones, Nieuwkoop, Tapia, st. Juste, Haps; El Ahmadi, Vilhena, Toornstra; Berghuis, Jorgensen, Larsson. Let's gooo Nou in ieder geval normale opstelling. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz