|
|
van geil
|
|
|
De centrale verdedigers kunnen beter gaan klaverjassen of darten of zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Met de keeper erbij. Die drie zorgen voor de instabiliteit en de stress in het team. Daar worden ze voorin ook nerveus van. Ze moeten gewoon drie keer scoren om een uit wedstrijd te winnen. Belachelijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Misschien kunnen we Mulder terughalen |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 14:25 schreef piet de paler het volgende:Gio ..................Jones.......................Tapia.....................boetius..............tja wie moet er weg niemand, er moet wat terugkomen.
Vermeer om Jones te vervangen. Jones heeft een fantastisch seizoen gehad, maar kan dat niet meer evenaren. dan is het zaak om Vermeer weer op te (kunnen) stellen.
Botteghin, Van Beek en V/d Heijden. Heb je achterin tenminste keus (en concurrentie).
Dan kan het middenveld verder vooruit spelen en zich met de aanval gaan bemoeien. Vilhena moet (ook) zijn vorm weer een beetje terug krijgen, anders maar gewoon vervangen.
Boetius mag van mij wel even op de bank plaats (blijven) nemen. Hopelijk faalt Berghuis maar 1 wedstrijd, en staat ie er over 2 weken wel weer gewoon. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik zie het meer als een collectief falen, de aanval is de beste verdediging enzo. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Laat Berghuis maar op de bank starten volgende pot, mag ie via invalbeurt bewijzen wat ie kan. Dit was hemeltergend |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien schone lei. Vermeer en hopen op sven v Beek, en echt er zit totaal geen lijn in het elftal en dan Vilhena ............drama zo nu de langen weg terug naar Ouddorp geen radio aan , dadelijk thuis tabletje innemen en lekker obder de wol . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Spelen ongeveer het slechtste voetbal van de ere divisie... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 14:32 schreef MightyAce het volgende:Laat Berghuis maar op de bank starten volgende pot, mag ie via invalbeurt bewijzen wat ie kan. Dit was hemeltergend Goed idee. Laten we 1 van de beste voetballers slachtofferen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 14:28 schreef Stylzz het volgende:[..] Met de keeper erbij. Die drie zorgen voor de instabiliteit en de stress in het team. Daar worden ze voorin ook nerveus van. Ze moeten gewoon drie keer scoren om een uit wedstrijd te winnen. Belachelijk. Degene die deze wedstrijd echt voor onrust zorgde, was berghuis. Die leverde alles in en ook op een risicovolle manier. Hij had gewoon een totale off-day. hoop dat hij de draag gewoon weer oppakt... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord al 15 verliespunten. Hadden ze vorig seizoen pas op 2 april. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 14:39 schreef CobusIII het volgende:[..] Degene die deze wedstrijd echt voor onrust zorgde, was berghuis. Die leverde alles in en ook op een risicovolle manier. Hij had gewoon een totale off-day. hoop dat hij de draag gewoon weer oppakt... Nee dat zorgde niet voor onrust. Dat is vooral voorin. Deed ook wel goede dingen. Achterin is elke bal daar billen knijpen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dit begint een beetje op het kip/ei verhaal te lijken. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Tapia is geen cwntrale verdediger. Als middencelder kan hij heel nuttig zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
El Ahmadi: Dit is gewoon kut, sorry dat ik het zeg. Het verhaal is al weken hetzelfde. Over titel hoeven we niet meer te praten nu. #adofey |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Snap nooit die discussie.. eieren waren er eerder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Echt te laconiek. In Nederland krijg je alle tijd en dat is voor hem zelfs tekort. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hij was inderdaad geweldig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wie heeft die gelegd dan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Bij peru speelt hij echt heel solide, schakelt zijn man uit en leverd in. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het blijft het verhaal van leiderschap in het veld en idem erbuiten. Noch bij spelers, noch bij trainer is er het talent om de boel op scherp te zetten en te houden. Ik vind de centrale verdediging helemaal niet de veroorzaker van het slechte spel. Het begint met overtuiging. Datgene dat er vorig seizoen wel was. Het is het gehele team. En ook hier: de trainer moet hiermee aan de slag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je moet leiders centraal op je as hebben staan. Dus ook in de verdediging.. Kenmerkend hoe Tapia m in paniek corner kopt terwijl Jones m zo op kan rapen. NUL communicatie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leiders zijn karaktertypes. Ik zie ze al weken niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: De enige op vandaag na die presteert. Maar dat zeg ik: voetballers worden bij Feyenoord niet gewaardeerd, alleen domme krachten die hard werken. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
je zou bijna denken dat Tapia en Jones niet dezelfde taal spreken. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 15:00 schreef Stylzz het volgende:Je moet leiders centraal op je as hebben staan. Dus ook in de verdediging.. Kenmerkend hoe Tapia m in paniek corner kopt terwijl Jones m zo op kan rapen. NUL communicatie. Jones roept niet. Vandaag bij hoge ballen ging het mis. Vermeer op t goal is verbeterde coaching. Je mist botteghin nu als leider achterin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 15:04 schreef MMM het volgende:[..] De enige op vandaag na die presteert. Maar dat zeg ik: voetballers worden bij Feyenoord niet gewaardeerd, alleen domme krachten die hard werken. Eens. Hij mist vandaag een paar geweldige kansen, maar heeft zo vaak uit niets weer iets weten te maken. En wat is het alternatief? Bilal? Hahahaha! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 15:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] Eens. Hij mist vandaag een paar geweldige kansen, maar heeft zo vaak uit niets weer iets weten te maken. En wat is het alternatief? Bilal? Hahahaha! Precies.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een volledige dino die een kippenei legt? Of een soort hybride dinokip? Want dan was de kip toch 50% eerder |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 15:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] Eens. Hij mist vandaag een paar geweldige kansen, maar heeft zo vaak uit niets weer iets weten te maken. En wat is het alternatief? Bilal? Hahahaha! Zonder vleugels spelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ga je in de fuik van drukte elkaar in de weg lopen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is invulling, niet opstelling. Als je zo redeneert kun je nooit van 433 afwijken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je moet er de spelers voor hebben. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En voor 433 hebben we de spelers niet :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb de centrale verdedigers echt nul keer in zien schuiven of t middenveld in zien dribbelen. Nul keer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook dat. Scharie en zelfs Bot doen dat. Al heeft Tapia het wel een keer geprobeerd |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat durven ze niet meer na het CL debacle. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo afgekoeld en bijna thuis, maar man man wat slecht was dit. Ik zie altijd wel een sprankje hoop. Maar dit keer was het teveel. ( komt ook een beetje door mijzelf weer een slachte dag) wat moet er nu veranderen? Een andere trainer, of gewoon mensen neerzetten waar ze horen. En een rechtspoot op rechts en tja 020 heeft het ook slecht maar ja psv gaat heel erg lachen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blij dat ik ff heel veel andere dingen te doen had, dit is om te kotsen!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 15:18 schreef MightyAce het volgende:[..] Een volledige dino die een kippenei legt? Of een soort hybride dinokip? Want dan was de kip toch 50% eerder Gewoon 1 mislukt ei. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 15:04 schreef MMM het volgende:[..] De enige op vandaag na die presteert. Maar dat zeg ik: voetballers worden bij Feyenoord niet gewaardeerd, alleen domme krachten die hard werken. Eens hoor Berghuis speelt n sterk seizoen tot nu. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ben geen fan van hem, maar hij is belangrijk voor Feyenoord. Lekker laten voetballen...Boetius daarentegen vind ik een enorme verzwakking vergeleken met vorig seizoen. Was het niet eens met zijn terugkeer. Mentaal niet goed.. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Gewoon verbazingwekkend weer hoe ze het uit handen weten te geven,het is collectief falen niet meer en niet minder!Maar gelukkig niet verloren en dus naar boven blijven kijken, uiteindelijk gaat het weer draaien, ben ik van overtuigd! |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Hoogste tijd voor een echte trainer !!! Die het voetbal erin krijgt bij Feyenoord en met de harde hand gaat regeren! Iedereen die maar fouten blijven maken mogen steeds blijven staan! Dan is Gio voor mij niet meer geloofwaardig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Elke wissel maakt het steeds nog slechter. |
|
|
|