|
|
VVout
|
|
|
Loempiakraam op Zuidplein.
Sorry, deze moet ik ff Spammen want dit gaat me echt aan mijn ziel. Zuidplein is Zuidplein niet meer zonder hem onder aan de roltrap.
https://petities.nl/petitions/sluit-de-loempiakraam-op-zuidplein-niet?locale=nl
Graag iedereen die dit herkent en het ook aan zijn ziel gaat, deel het en onderteken het we zijn nu bij 766 handtekeningen en daar moeten er zo veel mogenlijk bij beste snack vrienden.
Doe het voor ons Alexander Pham en zijn familie en een gezellig samenzijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Gedeeld voor Phammetje en zijn ouders! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gemeente heeft een omliggend commercieel plan alleen is het nog steeds niet af. Een alternatieve locatie is dus nog steeds niet beschikbaar en bovendien is het gewoon niet nodig. De plek die hij al dik 30 jaar heeft onder aan de roltrap gaat gewoon een lege zijn, voor vele een zwart gat. Het is n.l. een stek waar je in de loop naar de bus van de metro of andersom je snackje mee pikt of als het wat langer duurt of daar een bekende tegen komt je sociale momentje hebt. Kortom het staat echt niemand in de weg, hooguit een geiteneuker die geen binding heeft met de buurt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 november 2017 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
FF up zenne, zo rond 12 uur. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zo zo... suprise visit |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Omdat het zondag is en er een hoop met de bus/metro naar CS rijden. Jammer, vandaag dus geen loempiaatje meer voor onderweg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eigenaar van loempiakraam: Beloofd is beloofd
6 november 2017, 16:09 Rotterdam - Mag de familie Pham loempia´s blijven verkopen op Zuidplein, in ieder geval tot eind januari? Dat was de inzet van een kort geding vandaag.
Toch nog een lichtpuntje na de troosteloze zondag afgelopen weekend, nu afwachten hoe het verder gaat. |
|
|
|