|
|
MMM
|
|
|
vs
Datum & tijdstip: Zaterdag 18 november 2017, 18:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Dennis Higler
Feyenoord - VVV Venlo, 16 oktober 2011 (4-0):
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Scheidsrechter zwaar klote ,verders als we dit niet kunnen winnen? 2-0 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Blweeegh... Higler weer ? Al geïrriteerd door de mededeling dat we weer overgeleverd zijn aan de grillen van deze engerd. Ga er van uit dat we hier ondanks die lul wel onder de ellende uit kunnen voetballen. 3-1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 november 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
WEER FOKKING HITLER ALS SCHEIDS |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: eindelijk weer 5-0 van jou miste dat tegen ADO Den Haag uit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wij allemaal na de wedstrijd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benieuwd naar de opstelling.
van Beek en Nieuwkoop fit? Larsson basis? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
4-0 Correctie 6-0..we vliegen eroverheen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 november 2017 door ar -- |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
ben er niet, zal 's avonds de samenvatting kijken. kuttijd, half zeven op zaterdag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nog 0 . Heb ik zelden gehad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hmmm zelfde hier. Al heb ik dat al vanaf Roda uit.
Misschien verwend na vorig seizoen? Mis geen minuut maar je leeft heel anders naar elke wedstrijd toe/je zit heel anders tijdens de wedstrijd.
En het is pas november, dat is zo klote.. Je moet nog 23 wedstrijden.
Feyenoord moet heel snel beter gaan voetballen en punten gaan pakken. Zelf winnen van VVV en hopen dat PEC wint van PSV.. Hopelijk komt dan binnen de groep ook wat geloof terug.
Bovenstaand tegen beter weten in, vrees ik.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is ook wel een beetje een soort van enorm juk wat van je afgevallen is na zo veel jaar. Beker en kampioenschap achter elkaar. T is ook wel een beetje logisch dat we als supporters t nu wat beter kunnen verdragen. Die enorme hoop en drang naar prijzen heeft ons jarenlang vooruit gestuurd, tegen de storm in. Nu zit je even in de luwte. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan me nog een 4-0 herinneren na een pijnlijke nederlaag. Tegen VVV toen. 4-0. Geen hoop, wel verwachting. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 november 2017 - 08:49 schreef Stylzz het volgende:T is ook wel een beetje een soort van enorm juk wat van je afgevallen is na zo veel jaar. Beker en kampioenschap achter elkaar. T is ook wel een beetje logisch dat we als supporters t nu wat beter kunnen verdragen. Die enorme hoop en drang naar prijzen heeft ons jarenlang vooruit gestuurd, tegen de storm in. Nu zit je even in de luwte. Denk dat je het goed zegt zo. 3 seizoenen, 3 prijzen. In 3 jaar tijd Nationaal alles gewonnen wat er te winnen viel. Misschien dat het inderdaad daardoor nu wat makkelijker te 'accepteren' valt, maar het blijft ongelooflijk kut.
Al had ik wel gehoopt dat het succes van vorig jaar de opmars was van meer, in de zin van we zakken niet meer door de ondergrens maar doen vanaf nu elk jaar serieus mee om de titel tot de laatste dag..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 november 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 november 2017 - 08:54 schreef MMM het volgende:[..] Denk dat je het goed zegt zo. 3 seizoenen, 3 prijzen. In 3 jaar tijd Nationaal alles gewonnen wat er te winnen viel. Misschien dat het inderdaad daardoor nu wat makkelijker te 'accepteren' valt, maar het blijft ongelooflijk kut. Al had ik wel gehoopt dat het succes van vorig jaar de opmars was van meer, in de zin van we zakken niet meer door de ondergrens maar doen vanaf nu elk jaar serieus mee om de titel tot de laatste dag.. Je hebt de pech ook met al je blessures achterin. De zekerheid heeft plaatsgemaakt voor enige nervositeit, met name Jones. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
S'middags op familiebezoek.Begin van de avond een behoorlijke autorit terug naar huis. De Rijnmond app op mijn telefoon is mijn redding,kan ik het toch redelijk volgen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waarschijnlijk wel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als het maar geen Diks is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weet iemand een goede stream voor me..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen alvast een fijne wedstrijd gewenst..
COME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als ik VVV lees denk ik aan Honda. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Heb mijzelf ingedekt. 10-tje op winst VVV gezet, heb ik hoe dan ook wat gewonnen vanavond.
3-1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja niks mis mee, nog een uurtje! |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Prima opstelling, inderdaad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vrijwel hetzelfde als tegen ADO |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nu Amrabat nog voor Vilhena en ben tevreden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind ik voorlopig geen verbetering helaas |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hup wij. De achtervolging nag ingezet worden vanavond. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als we winnen 3 punten als we verliezen een mijer. Mijn dag ken sowieso niet meer stuk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan wel eens bepalend voor de trainer worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vanavond? Denk het niet |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Neh geloof ik nog niet. Voor de supporters misschien, maar niet bepalend voor of hij aanblijft of niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, niet vanavond. Maar vanavond puntverlies gaat ook via media op Gio drukken. Spel raakt dan op de wagen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rennen en vliegen met weinig vernuft , beste aanval voor VVV. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
De ballen die El Am er nu overheen schiet ging er vorig jaar nog wel eens 1 van in |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|