|
|
MightyAce
|
|
|
En je doet het helemaal zelf. Los van de fout van Jones |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kramer.............. Ik flip |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer, diks en Boëtius in laten vallen, briljant Gio.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jones kutavond. Maar de trainer heeft veel vertrouwen in je. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je moet op de bank toch gek worden dat elke wissel gelijk een drama is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hij zal eens niet over het doel gaan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat gaan wij op onze kloten krijgen in Manchester. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
91e minuut geel voor rekken. Laffe teringhond |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die invallers zijn op zich wel logisch. Had alleen nooit Larsson gewisseld. Tenzij ie wat heeft natuurlijk. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die bal richting doel....godverdomme wat slecht |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Korte corner 2 lange spitsen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat hopeloos. Manchester here we come |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Larssson wordt gespaard voor CL ... ofzo .. Ben dit soort kut potjes kotsbeu |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik geloof toch niet dat het luxe wissels waren , Nieuwkoop en Larsson waren gewoon op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Win je nou ook geen geld? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kramer ook geen duel gewonnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 november 2017 - 20:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die invallers zijn op zich wel logisch. Had alleen nooit Larsson gewisseld. Tenzij ie wat heeft natuurlijk. Vind ze niet logisch, Larsson bracht veel dreiging, Toornstra kan ook scoren of een assist geven, diks Okay als je Nieuwkoop wilt sparen..maar van beek was in goede doen zet die dan op rechts.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En fokking Vilhena mag werkelijk altijd blijven staan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor de wissels was het overigens ook erbarmelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 november 2017 - 20:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] Vind ze niet logisch, Larsson bracht veel dreiging, Toornstra kan ook scoren of een assist geven, diks Okay als je Nieuwkoop wilt sparen..maar van beek was in goede doen zet die dan op rechts.. Dat zeg ik ook. Larsson had ik laten staan. Toornstra ook trouwens. Maar als je wisselt dat waren die de logische invallers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nieuwkoop kan ik wel inkomen, maar Larsson leek me nog wel in orde. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Echt hee.. Wat hebben Vilhena, Boetius en Jones gedaan om steeds weer op te mogen draven? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 november 2017 - 20:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat zeg ik ook. Larsson had ik laten staan. Toornstra ook trouwens. Maar als je wisselt dat waren die de logische invallers. Logisch Okay maar geen vooruitgang.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als Larsson nie geblesseerd is is Gio een klootzak |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zelfs dat niet godverredomme |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Geen vooruitgang nee. Das duidelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 november 2017 - 18:31 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, niet vanavond. Maar vanavond puntverlies gaat ook via media op Gio drukken. Spel raakt dan op de wagen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat wordt rukken Henk. Alle krantjes kopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 november 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik ben blij dat ik vandaag dubbel portie bier heb Wat een schijtzaterdag weer mannen .. ongelooflijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Henk///Poederblussert.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, geile. Jij bent blind van liefde. Jij pijpt Gio liever. |
|
|
|
|
Heeloudefan
|
|
|
Wanneer je eindelijk denkt weer eens een keertje te kunnen winnen is er altijd nog trainer (? of sociaal werker) van Bronckhorst met zijn uitgekiende wisselbeleid. Wat een ongelofelijke..... (vult U zelf maar in) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Moeilijk hoor Ace Ik denk ik zet 10-tje op verlies, dan is het weekend sowieso niet verpest, want een mijer is ook lekker. Spelen ze godver gelijk. Alsof ze het erom doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 november 2017 - 20:35 schreef Heeloudefan het volgende:Wanneer je eindelijk denkt weer eens een keertje te kunnen winnen is er altijd nog trainer (? of sociaal werker) van Bronckhorst met zijn uitgekiende wisselbeleid. Wat een ongelofelijke..... (vult U zelf maar in) Ben t er wel mee eens. Breng een hopeloos uit vorm zijnde Diks en JP. los dat nou anders op. Maar nee.
En dan die grabbelaar maar laten staan. |
|
|
|