|
|
FR-Henk
|
|
|
Aan de Skuumkoppe maar weer.
En Dickie moet maar weer gebeld worden. Het kan weer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig laat ik m'n weekend er niet meer door verzieken zoals voorheen.. |
|
|
|
|
fr58
|
|
|
manmanman .. diep triest ... welterusten Feyenoord vrienden ... |
|
|
|
|
fr58
|
|
|
Geen schijn over van de Landskampioen van vorig jaar ... pfffff ... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Niet best. En nog vies koud ook. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zware schande op eigen veld voor eigen supporters! Waar je concurrentie eventjes dit soort wedstrijden op half gas wint met 5-0, of zoals vanavond met 0-8. Geen woorden voor dit amateuristische voetbal. Een spits hoort gewoon 3 goals te maken in dit soort kut potjes, je flanken moeten assists geven als napalm. Helaas kiezen de meeste voor een soort fifa combinatie computervoetbal, leer verdomme eerst een een bal over 2 meter te passen. En dat computervoetbal is in 1988 al getest. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Drama serie in de kuip, seizoen 2017-2018. Gecreëerd door Giovanni van Bronckhorst. Fantasieloos en vooral weinig tot geen enkele voetbalvisie , automatisme en bezieling!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door FeyenoordFourEver -- |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 november 2017 - 20:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Ben t er wel mee eens. Breng een hopeloos uit vorm zijnde Diks en JP. los dat nou anders op. Maar nee. En dan die grabbelaar maar laten staan. Gio en oplossen ? Keep on dreaming ! |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
V Bronckhorst moet durven om Vilena en Berghuis te wisselen ipv Larsson eruit halen.... Komt Boetius erin man man man wat is die jongen slecht..... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nah, Larsson had lichte klachten zo blijkt achteraf. Doet niks af aan de rest natuurlijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fuck off, stelletje nietsnutten. Dankzij dat gepruts weer een lichtpuntje minder dit weekende JULLIE worden bedankt gvd, VVV thuis eikels.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 19 november 2017 - 09:06 schreef VVout het volgende:Fuck off, stelletje nietsnutten. Dankzij dat gepruts weer een lichtpuntje minder dit weekende JULLIE worden bedankt gvd, VVV thuis eikels.... VVV, NAC.. je moet het allemaal niet onderschatten hé. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
VVV deed t prima. 1 schot 1 goal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je moet nog ff zo doorgaan, is het je linker of je rechter knie ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Man, o man regen een lamlendig Feyenoord. Een trainer zonder durf,Er moet iets gaan gebeuren. En ik denk helaas dat Gio vervangen moet worden door een trainer met durf. Het lijkt wel of hij bang is om Vilhena en Jones, en eerder Toornstra te wisselen. En dan Jorgensen prima speler is overal. Hij moet minder werken dat moet het middenveld ende verdedigers opknappen hij is spits en daar moet hij zich ophouden. En de rest moet daarvoor meer voor hem werken. En Gio ach bedankt je hebt Feyenoord kampioen gemaakt, maar nu ........ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik teken ervoor. Maar die komt van zijn leven niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hyballa actie, andere kijk, kleurrijk, visie nadeel Duitser maar kent daardoor de weg in Rotterdam |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Sprak hele zinnige taal in een voetbal programma. Over het NL voetbal was hij duidelijk. Spel stijl is achterhaald, vooral in NL geen nadruk meer op goede verdedigers en meer van dit. Als je wil veranderen moet je kiezen voor een andere aanpak. En dat is hij, of kies voor een buitenlandse trainer, anders blijf je dit houden. En Koeman nee die komt niet, misschien Dickie voor de rest van het seizoen? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Fräser, Ten Hag.. Of misschien pastoor zelfs?
En een Duitse visie vind ik best ok .. heeft Koeman ook een beetje. @ piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Advocaat is ook weer vrij..d:-))) |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Gio krijg je niet weg. Vier handen op één buik met van Geil (sorry, van Geel). Beste oplossing: snel een damesteam uit de grond stampen en Gio daar trainer maken. Voor het echte Feyenoord een echte trainer. Anders verkoop je volgend seizoen maar 3000 seizoenkaarten of minder.Als deze aardige man trainer blijft zien ze mij volgend jaar niet meer. Wat verlang ik terug naar Dirk, die heeft Feyenoord kampioen gemaakt en niet jongeheer Van Bronckhorst |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt hoor zonder Kuijt hadden we never nooit die prijzen gepakt.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat vind ik dan weer overdreven. Feit is wel dat Gio het vuur niet (meer) heeft om de boel op scherp te zetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Plus dat Gio tactisch een clown is. Altijd maar vasthouden aan hetzelfde, nooit eens met een geniale tactische oplossing komen tijdens een wedstrijd.
Wat een slappe coach is dit zeg, word nooit wat.
En ja kampioen en beker, klopt ja. 1 man die daar verantwoordelijk voor was als leider, die iedereen oppepte wanneer de boel verzaakte of wanneer het mis leek te gaan. Dirk Kuyt.
Gio heeft die gasten niet eens in de hand man. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En is Ahmadi wel een leider..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij doet zijn stinkende best om dat te zijn, maar Tis hem niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Begint bij het geloof en de wil |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Iets wat Kuijt bezat..en nu word gemist, niemand die dit de groep nu wijs maakt.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En dat moet je als staf aanvoelen. Op werk zie je snel genoeg of een team klaar aanvoelt in een gezamenlijk doel. Hoe de verhoudingen liggen etc. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Iets wat eigenlijk een trainer moet bezitten ja toch niet dan ? |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
hier zijn geen woorden voor onbegrijpelijk diep droevig triest schaamteloos niet normaal dit kan echt niet langer zo we zijn het lachertje van Nederland geworden in een paar maanden tijd van Hero naar Zero.tjonge tjonge tjonge.!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Te beginnen met Jones eruit halen, en weer vervangen door Vermeer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verwacht niet dat Gio dat doet.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik heb je niet gezien gisteren. Moest je werken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zit op La Palma Els, volgende wedstrijd ben ik er weer.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We moeten nog minimaal verliezen van Groningen, Utrecht, dan pas gaan we wat doen . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus dan pa , staan we op plaats 10 , uigeschakeld knvb beker, geen Europees voetbal, dan wordt er gezongen helemaal niets in Rotterdam. Regeren is voor uit zien, dus nieuwe vz ik wacht op iemand met ballen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wel,ballen geen genoeg geld om van importantie te zijn voor Feyenoord geen kruiwagens ( vz van de NOS kan directeur worden) nee geen Piet hahahahah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spreek eens Nederlands in dit land piet. Versta d'r geen reet van. |
|
|
|