|
|
van geil
|
|
|
Op het puntje van de bank, come on Feyenoord. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Je moet het lot ook niet tarten. Bilal erin. Pfff. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is net een tandje minder erg |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja dat had ie al vaker gedaan |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Briljant stupide gedaan van Toornstra en Tapia. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben helemaal klaar met die KUT TAPIA |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jammer, maar wel weer wat perspectief. Nu een hele wedstrijd compact en geconcentreerd gespeeld. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Tapia speelde een aardige eerste helft. En een draak van een tweede helft. En dat is nou precies z’n probleem. Maar goed, met Diks, Boetius en Toornstra in je elftal wordt het nooit wat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Schei uit, dat was zijn plek las ik vaak hier, speelt hij ook vaak bij Peru. Wat n waardeloze drol , een ramp. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De Boer vond van Beek en Tapia als duo erg goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ook...De laatste 10 minuten was de pijp leeg bij iedereen. Je speelt tegen een topteam... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij deed het al drie keer eerder, toen greep van Beek in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel erg zuur dit, puntje was zo mooi geweest. Wel weer een strijdend Feyenoord gezien, eindelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blij dat van Beek weer als vanouds terug is. Geweldenaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond zelfs Diks niet onaardig. Vilhena stuk beter.
Larsson aan de bal weer de beste. Passje op Berghhis was heerlijk. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 november 2017 - 22:46 schreef MMM het volgende:Vond zelfs Diks niet onaardig. Vilhena stuk beter. Larsson aan de bal weer de beste. Passje op Berghhis was heerlijk. Dus? Verder zonder El Ahmadi? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 november 2017 - 22:37 schreef van geil het volgende:[..] Schei uit, dat was zijn plek las ik vaak hier, speelt hij ook vaak bij Peru. Wat n waardeloze drol , een ramp. Die goal was fout geanticipeerd, maar ook slim uitgespeeld hé. Voor de rest heeft hij het goed gedaan, kom op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ben er echt doodziek van , dat zo'n knuppel het wederom verziekt. Ik hoop dat alle ogen opengaan dat El op 6 echt een enorme tekortkoming is tot voetbal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 november 2017 - 22:48 schreef van geil het volgende:[..] Ben er echt doodziek van , dat zo'n knuppel het wederom verziekt. Ik hoop dat alle ogen opengaan dat El op 6 echt een enorme tekortkoming is tot voetbal. Je slaat volledig door |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 november 2017 - 22:48 schreef ar het volgende:[..] Die goal was fout geanticipeerd, maar ook slim uitgespeeld hé. Voor de rest heeft hij het goed gedaan, kom op Niet eens Ar , hij deed het al drie keer eerder, van Beek redde hem toen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Goed gedaan. Helaas is het geluk al tijdje op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vond Boetius, Vilhena en Toornstra weer slecht en onzichtbaar. Van Beek, Haps, Larsson (1e helft): genieten. Jones straalt onzekerheid uit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gaat Gio nooit doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 november 2017 - 22:50 schreef FR-Henk het volgende:Vond Boetius, Vilhena en Toornstra weer slecht en onzichtbaar. Van Beek, Haps, Larsson (1e helft): genieten. Jones straalt onzekerheid uit. Hahaha ik denk Vilhena 1 van de betere vandaag. Amrabat ook , |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, Gio doet het veilig. Steeds weer. Je zal maar jeugdspeler zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Het is zijn plek niet. Dat is het middenveld, dus zijn gedachtegang is net wat anders. Daarom ziet Beek dat wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 november 2017 - 16:01 schreef netsurfer het volgende:Je zou bijna pooltje op kunnen zetten op wie de eerste dodelijke fout gaat maken. Ik zet in op Vilhena. . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat zou een enorme stap vooruit zijn qua denken. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wel een strijdend feyenoord gezien, maar uiteindelijk koop je hier niets voor gezien het eindresultaat. Toch blijft scoren een groot probleem voor feyenoord en gezien de kansjes die je kreeg, moet je deze wel benutten anders krijg je ze tegen. Dat zag je tegen VVV zaterdag eerst 1-0 voor,vervolgens verzuim je de score op te voeren en door te pakken en wordt het 1-1 en voorgaande CL wedstrijden tegen Sjachtar verlies je dan, ook dan met één doelpunt voor te komen. Voorzetten en corners worden te laag voorgegeven, en komen dan tegen de backs van de tegenpartij aan. Dit moet echt veel en veel beter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Voor 1 El Ahmadi is ruimte in je elftal. Je moet er alleen niet 2 of 3 hebben. Vilhena en Amrabat zijn hetzelfde type als Karim. Wil je vooruit, dan kan er eigenlijk maar 1 van die 3 spelen. Daarnaast moeten 2 echte voetballers staan.
Natuurlijk kan je een uitzondering maken tegen een sterke tegenstander. Maar 9 van de 10 keer heb je meer aan meer voetbal. |
|
|
|