|
|
Els
|
|
|
quote: Een vriend hoorde het in het stadion, en toen hoorde ik het ook op Fox. En ja, zeer onsmakelijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan snap ik Tonny. Maar hij heeft in het verleden vaker raar gedaan na een goal, dus trok ik een andere conclusie... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een heerlijke goal zeg. Jorgensen, schitterend.
En wat een fijne hakbal weer van Berghuis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mag het een keer Mighty
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 november 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 november 2017 - 20:53 schreef Els het volgende:[..] Enig idee wat de Groningen supporters zingen? Ik kan het me wel voorstellen. Was misschien zelfs wel van het veld gelopen. Welnee, hij deed gewoon een Memphis |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een mazzeltje? Jawel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja mensen wat was het nou? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 november 2017 - 21:01 schreef MightyAce het volgende:[..] Dan snap ik Tonny. Maar hij heeft in het verleden vaker raar gedaan na een goal, dus trok ik een andere conclusie... Hij heeft alle schijn tegen, maar deze keer kan ik het me ook voorstellen. Ik vind de manier van juichen van mannen als Israels en Jozsef nog steeds het mooist. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Je hoort mij niet klagen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 november 2017 - 21:04 schreef Els het volgende:[..] Hij heeft alle schijn tegen, maar deze keer kan ik het me ook voorstellen. Ik vind de manier van juichen van mannen als Israels en Jozsef nog steeds het mooist. Sven van Beek? :)) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Gewoon nav de kritiek die hij afgelopen weken kreeg. Exact hetzelfde als Depay deed toen hij scoorde na alle kritiek.
Tony heeft altijd dat rare juichen na kritiek in de media. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 november 2017 - 21:06 schreef Fart het volgende:[..] Gewoon nav de kritiek die hij afgelopen weken kreeg. Exact hetzelfde als Depay deed toen hij scoorde na alle kritiek. Tony heeft altijd dat rare juichen na kritiek in de media. Dat kan je alleen aan Vilhena vragen. Als reactie op de dood van zijn moeder kan ik het me heel goed voorstellen. Voorlopig geloof ik die uitleg. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zelfs al zou het zo zijn, dan nog vind ik dat je je doelpunt moet vieren met je teamgenoten. Wat mankeert je om met je vingers (met handschoenen) in je oren over het veld te lopen na het scoren van een doelpunt. Zijn toch geen mongolen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 november 2017 door Fart -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Doen Nelom. Kunnen we daar na deze wedstrijd, of liever tijdens, ondanks de blessure van Haps, afscheid van nemen? Dat kan toch gewoon echt niet. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Kan Nelom niet naar het Westland om paprika"s te plukken? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Haps kapot, El pijntjes, we zijn.voorlopig niet van de volle ziekenboeg af. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Larsson gewisseld , ik dacht dat hij in de rust al achterbleef. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
El Ahmadi doet alles fout |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Matige pot idd, maar is geen alternatief voor... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jens mag in de 90e minuut invallen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sjeesus, dat doe je niet Gio.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo ga je niet met spelers om Gio. Schandalig om Toornstra nu nog te brengen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Loopt nu goed af, maar iedereen staat weer te slapen bij de corner... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Drie punten mannen , en eindelijk af en toe een mazzeltje mee. Berghuis man of the match |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Speelde Mahi eigenlijk mee? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eindelijk weer eens gewonnen. 0-2 hoogtepunt van de avond. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die knuffelde na afloop de hele Feyenoord selectie alsof ie al een contract van Van Geel op.zak heeft |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 november 2017 - 21:41 schreef MightyAce het volgende:[..] Die knuffelde na afloop de hele Feyenoord selectie alsof ie al een contract van Van Geel op.zak heeft Dat doet ie op zich goed. Niks mis met een beetje inlikken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En ook een megagrijns op.zijn kop. Na een 0-2 thuis... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nog altijd beter dan 2 vingers in je oor na het scoren |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Hey,hey! 3 punten mee naar huis! Goed gedaan en nu de lijn doorzetten aub! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 november 2017 - 21:41 schreef MightyAce het volgende:[..] Die knuffelde na afloop de hele Feyenoord selectie alsof ie al een contract van Van Geel op.zak heeft Je zou bijna concluderen , welkom. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Grof schandalig en laten ze alsjeblieft die mafkezen nooit meer toelaten in welk stadion dan ook!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 november 2017 - 21:51 schreef Alexi het volgende:[..] Grof schandalig en laten ze alsjeblieft die mafkezen nooit meer toelaten in welk stadion dan ook!! ? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Doen ze bij Feyenoord gelukkig nooit die rare spreekkoren over iemand vrouw. |
|
|
|