|
|
Fart
|
|
|
Ben godverredomme net gewoon geprikt door m'n wijf De klere lijert |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Of nie Ze schrikt (zegt ze) en prikt zo het mes tussen m'n wijs en middelvinger. Moet niet gekker worden hier.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 november 2017 door Fart -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
We zullen nooit weten wat de reden was va njuichen Hij wil het er liever niet over hebben |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Goed gespeeld tegen Groningen en nu maar hopen dat we de stijgende lijn weer te pakken hebben. Wel weer vervelend dat we Haps moeten missen de komende weken. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
El Ahmadi, Vilhena en Nelom , wat een drama's waren dat zeg! Niet om aan te zien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vilhena vierde zijn treffer met zijn wijsvingers in zijn oren en de tong uit zijn mond. "Dat is voor mezelf. Ik sluit me gewoon af voor de buitenwereld, wil niets horen. Verder ga ik het er niet over hebben"
Als het een reactie op spreekkoren was, had ie het gezegd lijkt me. Dan toch weer een rare Tonny-actie. Zwaar ongepast als je al weken slecht speelt. En als je je afsluit van de buitenwereld reageer je dus NIET Tonny...dan vier je het doelpunt met je teamgenoten (zoals Steven die al het werk deed!) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dumpen die gozer , zoveel minachting voor de supporters op dat moment. Even als iemand kut speelt speelt hij kut. En als je dat niet accepteert lekker een ploeg kiezen in het oosten v Turkije of in Australie. Of praat ik nu poep sta open voor een weer woord |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Er wordt in ieder geval overal betwist dat die spreekkoren plaatsgevonden hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik was in de kuip tegen vvv en idd ze werden ( terecht) uitgefloten. En even hoor hij maakte een doelpunt tegen FCG maar speelde toch , voor een int bar slecht? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 november 2017 - 08:53 schreef piet de paler het volgende:Dumpen die gozer , zoveel minachting voor de supporters op dat moment. Even als iemand kut speelt speelt hij kut. En als je dat niet accepteert lekker een ploeg kiezen in het oosten v Turkije of in Australie. Of praat ik nu poep sta open voor een weer woord Dumpen niet, maar het is tenenkrommend dat spelers een clubgoal naar een ego-theater zetten. Wordt tijd dat clubs zelf hier regels op gaan zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet niet hoor, maar VVV thuis was echt niet slechter dan gisteren. Verschil is, je maakt nu twee goals en zij scoren niet. Dat is alles. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het scorend vermogen is laag, Topper ? Vilhena mist te veel kansen., Ell heeft geen scorens vermogen , Amrabat niet slecht mar scoort niet. Toornstra uit vor, Kramer einde discussie dus je zal,iets moeten verzinnen wie gaat scoren. Mahi zou een goedkope oplossing kunnen zijn |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Bron: soccernews
Je kunt wel stellen dat Feyenoord misschien wat stootkracht mist in zijn voorhoede. Of in ieder geval: de A-keuze voldoet, maar als spits Nicolai Jörgensen wegvalt, heeft oefenmeester Giovanni van Bronckhorst een probleem. Dat wordt misschien opgelost in de wintertransferperiode.
Volg SN op Instagram! De Spaanse roddelmedia schrijven namelijk dat het mogelijk is dat John Guidetti terugkeert in de Rotterdamse Kuip. De aanvaller speelde eerder op uitleenbasis voor de regerend landskampioen van de Eredivisie en werd in dat seizoen topscorer van de Nederlandse competitie. Vervolgens ging het echter, om meerdere redenen waaronder een blessure, bergafwaarts met zijn carrière.
Momenteel staat de Zweedse international onder contract bij Celta de Vigo, maar in de Primera División speelt hij minder vaak dan hem lief is. In de winter wil Guidetti vertrekken en Celta vraagt vermoedelijk maar een zacht prijsje voor hem. De bal ligt nu bij technisch manager Martin van Geel en de spits zelf, die een belangrijke keuze te maken heeft. Een andere oud-speler die vaak in verband wordt gebracht met Feyenoord is Robin van Persie, maar het lijkt sterk dat de Rotterdammers allebei deze spelers halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote:Op zondag 26 november 2017 - 11:05 schreef piet de paler het volgende:Het scorend vermogen is laag, Topper ? Vilhena mist te veel kansen., Ell heeft geen scorens vermogen , Amrabat niet slecht mar scoort niet. Toornstra uit vor, Kramer einde discussie dus je zal,iets moeten verzinnen wie gaat scoren. Mahi zou een goedkope oplossing kunnen zijn ja Mahi is in ieder geval beter dan wat er aan aanvallers bij ons op de bank zit ,ruilen met bassie ? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, ik blijf dat toch mooi vinden. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
bladzijde 1,2,3, shit.. nu kunnen we niet negatief meer doen. gewonnen :( kijken of er nog een paar manco's aan de kaak gesteld kunnen worden :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hoe langer t duurt, hoe groter t afbraak risico.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er is iig rook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 november 2017 door ar -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als Kramer maar helemaal uit beeld valt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Guidetti haal je niet als 2 e spits dat pikt hij niet, en misschien gaat het problemen opleveren met Jorgensen. Of je moet Jorgensen een linie laten zakken maar ja daar staan weer2 egotjes en Gio kan dit niet aan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 26 november 2017 - 12:32 schreef piet de paler het volgende:Guidetti haal je niet als 2 e spits dat pikt hij niet, en misschien gaat het problemen opleveren met Jorgensen. Of je moet Jorgensen een linie laten zakken maar ja daar staan weer2 egotjes en Gio kan dit niet aan. Ik denk dat Guidetti maar al te graag wilt komen, gezien de situatie nu. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Guidetti kan ook op tien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zag die Sahin dan praat je over. Een versterking een utopie maar met dit soort grote jongens . Hebben de wannabees een minder grote mond . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Guidetti, tsja.. Ik zou er niet zo snel aan beginnen.
Na ons was zijn meest productieve jaar in Schotland, Celtic, 8 goals in 24 wedstrijden.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Je moet nooit teruggaan. Maar goed, ik zou het toch toejuichen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat had ik niet verwacht d:-) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 26 november 2017 - 12:32 schreef piet de paler het volgende:Guidetti haal je niet als 2 e spits dat pikt hij niet, en misschien gaat het problemen opleveren met Jorgensen. Of je moet Jorgensen een linie laten zakken maar ja daar staan weer2 egotjes en Gio kan dit niet aan. Nee, want Gio vond het ook zo moeilijk om Kuijt op de bank te zetten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Feit is dat er wat nodig is voorin |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk niet dat Guidetti te vergelijken is met Kuijt. Kuijt gaat geen confrontatie aan met trainer en pers |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 26 november 2017 - 13:11 schreef piet de paler het volgende:Ik denk niet dat Guidetti te vergelijken is met Kuijt. Kuijt gaat geen confrontatie aan met trainer en pers Wel degelijk. Intern dan hé. Dat ging er soms heftig aan toe, gezien zijn docu |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja maar hij bleef proffesioneel Guidetti is een ongeleid prolectiel denk ik .'aar nogmals welkom. Ik zie liever een echte leider op het middenveld die ook nog kan scoren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 26 november 2017 - 12:17 schreef igor korneev het volgende:bladzijde 1,2,3, shit.. nu kunnen we niet negatief meer doen. gewonnen :( kijken of er nog een paar manco's aan de kaak gesteld kunnen worden :P Haha je hebt zeker niet gekeken...nee hoor niets om negatief over te doen, oogstrelend voetbal. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zondag 26 november 2017 - 14:17 schreef MightyAce het volgende:[..] Haha je hebt zeker niet gekeken...nee hoor niets om negatief over te doen, oogstrelend voetbal. was een wedstrijd vergelijkbaar met vele wedstrijden van vorig seizoen. vind veel feyenoord forums overdreven negatief, lijkt 020 wel tegenwoordig kunnen we ook nog goede kanten belichten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T duurde niet langer dan 93 minuten gelukkig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Na twee maanden een 2e overwinning maakt nog niet zonnig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 26 november 2017 - 18:42 schreef igor korneev het volgende:[..] was een wedstrijd vergelijkbaar met vele wedstrijden van vorig seizoen. vind veel feyenoord forums overdreven negatief, lijkt 020 wel tegenwoordig kunnen we ook nog goede kanten belichten? Dat we 7de staan is eigenlijk gewoon terecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
MWah, dat PSV zo ver voor staat weer niet. Eigenlijk spelen AZ en Vitesse t beste. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 26 november 2017 - 18:42 schreef igor korneev het volgende:[..] was een wedstrijd vergelijkbaar met vele wedstrijden van vorig seizoen. vind veel feyenoord forums overdreven negatief, lijkt 020 wel tegenwoordig kunnen we ook nog goede kanten belichten? Je mag hier gerust een ultra-positief topic openen. Ik sta niet in voor de gevolgen ;) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 26 november 2017 - 08:29 schreef MightyAce het volgende:Vilhena vierde zijn treffer met zijn wijsvingers in zijn oren en de tong uit zijn mond. "Dat is voor mezelf. Ik sluit me gewoon af voor de buitenwereld, wil niets horen. Verder ga ik het er niet over hebben" Als het een reactie op spreekkoren was, had ie het gezegd lijkt me. Dan toch weer een rare Tonny-actie. Zwaar ongepast als je al weken slecht speelt. En als je je afsluit van de buitenwereld reageer je dus NIET Tonny...dan vier je het doelpunt met je teamgenoten (zoals Steven die al het werk deed!) Door Fox gesproken met zijn manager. Tonny is boos op de kritiek, daarom dat gebaartje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: ...dan blijf ik bij mijn verhaal. Blijkt dus een eng mannetje. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ben het er helemaal mee eens. Las ergens de opmerking: "Het is een klein kind in een mannen lichaam". Daar ben ik het ook wel mee eens, tis gewoon een verwend kutkind |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|