|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het niet leuk maar Feyenoord word hier beter van |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Vind het helemaal niet leuk. Het beetje leiderschap wat er is valt nu ook weg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik kom m er niet op betrappen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Larsson was wederom ver onder de maat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Toch nog beter dan jp |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die commentator is zwaar aan de XTC , Tapia fan , iedere week weer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gefeliciteerd mannen. Wat slecht |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Weer wat grijze haren erbij. Terecht in de subtop momenteel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook niet veroveraar koning balverlies |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het is die gozer uit RB zijn goal-gif |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Revelatie van het seizoen jonguh, ik zei toch |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Gefeliciteerd, zullen we maar zeggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het enige positieve is, met zoveel onvoldoendes winnen geeft wel aan dat er meer in zit. Maar wat n slechte pot zeg. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Middenveld was bar en boos...speelde alles terug. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereeen die een bal gespeeld heeft naar Nelom verdient een onvoldoende |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Nelom een drie want lager magnie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vitesse wass ook heel erg slecht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nelom heeft volgens mij echt het iq van een pinda. Niks lijkt hem door te dringen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Misschien moet je ook een pilletje nemen...Tapia was de beste bij Feijenoord (daar was overigens weinig voor nodig)... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Raar verval, na goed kwartier. Alsof de goegemeente weer ging twijfelen. Gelukkig is er een trainer met de borst vooruit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nelom was ruk , maar nam wel vaak nuttig Tapia over in het centrum. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2017 - 22:43 schreef FR-Henk het volgende:Raar verval, na goed kwartier. Alsof de goegemeente weer ging twijfelen. Gelukkig is er een trainer met de borst vooruit. Dat zag je aankomen. Gestuntel van El en vilhena leidde t in. Daarna angst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Berghuis was met kop en schouder de beste speler. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2017 - 22:39 schreef van geil het volgende:[..] Het enige positieve is, met zoveel onvoldoendes winnen geeft wel aan dat er meer in zit. Maar wat n slechte pot zeg. Zoveel onzekerheid |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2017 - 22:43 schreef CobusIII het volgende:[..] Misschien moet je ook een pilletje nemen...Tapia was de beste bij Feijenoord (daar was overigens weinig voor nodig)... Joh , die speelt zijn eigen bv , niet voor het team. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vond ik ook ,en el had hem kunnen helpen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nee Tapia veruit...Berghuis slordig, 3x gevaarlijk balverlies door het midden, had de tweede helft veel ruimte waar hij te weinig mee deed. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vilhena, rommelt maar wat, mist kansen, geen overzicht, werkt zich de pleuris. Hij is de eerste die -al weken- op de bank had moeten zitten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2017 - 22:46 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vilhena, rommelt maar wat, mist kansen, geen overzicht, werkt zich de pleuris. Hij is de eerste die -al weken- op de bank had moeten zitten. Vriendje van Gio |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2017 - 22:46 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vilhena, rommelt maar wat, mist kansen, geen overzicht, werkt zich de pleuris. Hij is de eerste die -al weken- op de bank had moeten zitten. Tis net de voetballende martin van Geel |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Tapia kan lekker tackelen en heeft een goeie lange trap. Maar tactisch is het 3x niks, en alles en iedereen om hem heen krijgt de bibbers van die kerel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Volkomen. Andere argumenten zijn niet voorhanden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die was de tweede helft slécht |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vilhena met Larsson de zwakste van vanavond...Nelom wisselde goede acties af met de meest idiote.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2017 - 22:50 schreef CobusIII het volgende:Vilhena met Larsson de zwakste van vanavond...Nelom wisselde goede acties af met de meest idiote.. Ik vond El veruit de slechtste |
|
|
|