|
|
Hasjkoph
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 december 2017 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik las dat het waarschijnlijk 3-4-3 wordt met Frenkie erbij. Achterin dus Veltman, De Ligt en Wöber en verder de bekende namen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2017 - 14:00 schreef Eide het volgende:Ik las dat het waarschijnlijk 3-4-3 wordt met Frenkie erbij. Achterin dus Veltman, De Ligt en Wöber en verder de bekende namen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou dat moet kunnen tegen Twente als iedereen zich voor 100 procent inzet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: De conclusie is eigenlijk dat met Zeefuik en Wöber op de backposities gewoon niet voldoende voetbal in de ploeg heeft. Dit is geen kwestie of dit kan, dit MOET.
Ik verwacht Schöne zeer behoudend Van de Beek vrij dicht op de voorhoede met De Jong en Ziyech in vrijere rollen. De omschakeling, en dus het doordekken van Schöne, zal essentieel zijn. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ja met zijn snelheid heb ik er een hard hoofd in !! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2017 - 15:42 schreef Eide het volgende:[..] De conclusie is eigenlijk dat met Zeefuik en Wöber op de backposities gewoon niet voldoende voetbal in de ploeg heeft. Dit is geen kwestie of dit kan, dit MOET. Ik verwacht Schöne zeer behoudend Van de Beek vrij dicht op de voorhoede met De Jong en Ziyech in vrijere rollen. De omschakeling, en dus het doordekken van Schöne, zal essentieel zijn. Maar hoezo met Veltman en Viergever wel dan? Hij heeft tijden zo gespeeld. Het is naar mijn idee puur gebaseerd op bang voor publieke opinie als Frenkie niet speeld. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2017 - 17:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] Maar hoezo met Veltman en Viergever wel dan? Hij heeft tijden zo gespeeld. Het is naar mijn idee puur gebaseerd op bang voor publieke opinie als Frenkie niet speeld. Viergever komt heel veel mee op en is best een aanvallend ingestelde back. Veltman is veel minder avontuurlijk, maar is goed in de opbouw en goed met de inspeelpass naar het midden of de voorhoede. Wöber en Zeefuik zijn veel verdedigender ingesteld en gaan niet heel makkelijk mee in het voetbal of de opbouw. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Als ik ervan uit ga, van hoe de tweede helft verleden week gespeeld werd, ga ik voor een 1-3 overwinning. Wel ben ik blij, dat Frenkie de Jong nu in de basis staat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Twente trouwens in 5-3-2 dus 3-4-3 is sowieso logisch |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Wtf. Die mag erin. Twente houd Ajax in het zadel zo.
Ben echt benieuwd naar Ajax - Psv. Als die wedstrijd er nog toedoet natuurlijk. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De eerste 10 minuten maakte Ajax een nerveuse indruk met zijn 3-mans verdediging, waar FC Twente zo maximaal mogelijk gebruik van maakt. Het lijkt alsof Ajax nu iets sterker begint te worden. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De eerste 10 minuten maakte Ajax een nerveuse indruk met zijn 3-mans verdediging, waar FC Twente zo maximaal mogelijk gebruik van maakt. Het lijkt alsof Ajax nu iets sterker begint te worden. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Knal gele kaart voor die kut Boer(e)!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die had er best in gemogen vriendelijke vriend Neres. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax laat binnen 3 minuten twee zeer grote kansen liggen om te scoren. Had al op 0-2 kunnen staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mag niet klagen met geel, meneertje Thesker |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Prima vrije trap van Lasse. 0-1 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zo, dat was een hele mooie doelpunt van Schöne, met de vrije trap. 0-1. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Iets scherper mag wel nu... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gelukkig mag hij de bal eens nemen ipv Ziyech! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat moet toch gewoon een rode kaart zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo hè. Die laat even zien hoe je een vrije trap neemt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dat had idd gewoon rood moeten zijn |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Rood? Hij kreeg toch 1e geel. Was echt geen rood dat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En nog een keer Lasse uit de vrije trap. 0-2 |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Zo wat heerlijk om ongelijk te hebben !!! :-) :-) :-) |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Dit gaat lekker met de 0-2 voor de rust. Weer Schöne. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gewoon gestrekt been vooruit op een speler in volle sprint. Op basis van intentie lijkt me dat gewoon een rode kaart. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zie overigens weer een prima Ajax. Weliswaar met risico maar wel veel kansen creeeren tegen een 5 mans defensie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iemand anders die het opviel dat Ziyech amper blijdschap toonde bij de goals van schone. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hoe was dat geen overtreding op Kluivert weer |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die overtreding was gewoon rood. Maar Schöne toont Ziyech hoe je een vrije trap moet nemen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2017 - 19:10 schreef remco k het volgende:[..] Gewoon gestrekt been vooruit op een speler in volle sprint. Op basis van intentie lijkt me dat gewoon een rode kaart. Ga je geen rood voorgeven. Geel, ja. Maar rood wel overdreven. Intentie was om de bal te spelen maar hij is te laat. Bovendien raakt hij Kluivert niet echt hard. Maar die valt dan wel weer raar waardoor het ongelukkog oogt. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Komen we goed weg. Was hands dat |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ondanks de moeilijke start van de eerste 10 minuten, was het toch een goede eerste helft van Ajax met deze tussenstand, ondanks de laatste paniekaanval van FC Twente in het strafschopgebied.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 december 2017 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Klasse van Veltman. Ik weet nog steeds niet of hij daar de bal op de arm krijgt maar hij oogt onschuldig en dat is toch belangrijk. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Bij mij had Schöne niet gespeeld vandaag.... Wat is nou wijsheid.
Lasse Schöne Koning van de vrije trappen! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een gegrabbel van Onana trouwens. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Het is heel moeilijk om te zien, maar ik denk dat het uiteindelijk geen hands was |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Kwam de bal in de eerste situatie niet tegen een man van Twente aan zodat Onana er niet bij kon? |
|
|
|